Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2941 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

to_cars_forum.jpg

אהלן,

 

סיאט איביזה 1.0 שנת 2016.

צינור הואקום שמוביל למשאבת הבלם נראה חופשי מדי. הוא לא מאובטח בשום צורה לגוף הרכב.

הצינור נמצא בצד ימין של תא המנוע בצמוד למצבר.

 

צרפתי תמונה.

 

אשמח אם מישהו יוכל לפתוח מכסה מנוע ברכב דומה ולספר לי האם צינור הואקום מחובר/מאובטח או חופשי.

(אני שואל כי הצינור ניזוק אצלי ונוצר בו חור לאחר שהשתפשף בכבל המינוס העבה שמתחבר למצבר. מחיר צינור הואקום המקורי .... 1880 ש"ח לפני מע"מ ועבודה :cry:)

 

תודה,

 

יאיר

פורסם
[ATTACH=CONFIG]505368[/ATTACH]

אהלן,

 

סיאט איביזה 1.0 שנת 2016.

צינור הואקום שמוביל למשאבת הבלם נראה חופשי מדי. הוא לא מאובטח בשום צורה לגוף הרכב.

הצינור נמצא בצד ימין של תא המנוע בצמוד למצבר.

 

צרפתי תמונה.

 

אשמח אם מישהו יוכל לפתוח מכסה מנוע ברכב דומה ולספר לי האם צינור הואקום מחובר/מאובטח או חופשי.

(אני שואל כי הצינור ניזוק אצלי ונוצר בו חור לאחר שהשתפשף בכבל המינוס העבה שמתחבר למצבר. מחיר צינור הואקום המקורי .... 1880 ש"ח לפני מע"מ ועבודה :cry:)

 

תודה,

 

יאיר

 

מנהלים: אשמח אם תעבירו את ההודעה לפורום הטכני.

 

תודה.

×
×
  • תוכן חדש...