Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

Aveo 2006 - קוד תקלה P0420


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2964 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

באבאו 2006 שלי, נלדקת לעיתים נורית מנוע ללא שום תפעול מיוחד. בבדיקת סורק תקלות מופיע קוד 420, שלפי התיאור מדבר על יעילות ממיר קטליטי. לאחר איפוס הקוד נעלם לפעמים לימים ושבועות חשוב חוזר.

מהתייעצות זריזה עם מוסכניק נאמר כי יש להחליף ממיר והוא בדרכו לסיים את חייו.

השאלה שלי היא האם יש עוד איזה גורם שכדאי לבדוק לפני שמגיעים לממיר?

פורסם

בגלל שהרכב כבר בן 12 החלפת ממיר יכולה לעשות לו רק טוב. ממיר חלופי עם עבודה והכל ינוע במחיר סביב ה 800 שח והם מחזיקים יופי של זמן. תבקש לבדוק כמובן שחיישן החמצן תקין כי הוא גם יכול להשתייך לסוג התקלה הנל.

פורסם

לפני החלפת ממיר קטליטי נסה זאת:

בצע נסיעה של כ 50 ק"מ מחוץ לעיר כשאתה בהחלפת הילוכים ידנית ו"מושך"

קצת את החלפת ההילוכים כדי שהמנוע יפעל בסבובים גבוהים ופעולה זאת קצת

מנקה את מע' הפליטה ברכב ובתקוה שזה יפתור הבעיה.

בברכה - רפי לין

פורסם
שלום לכולם

באבאו 2006 שלי, נלדקת לעיתים נורית מנוע ללא שום תפעול מיוחד. בבדיקת סורק תקלות מופיע קוד 420, שלפי התיאור מדבר על יעילות ממיר קטליטי. לאחר איפוס הקוד נעלם לפעמים לימים ושבועות חשוב חוזר.

מהתייעצות זריזה עם מוסכניק נאמר כי יש להחליף ממיר והוא בדרכו לסיים את חייו.

השאלה שלי היא האם יש עוד איזה גורם שכדאי לבדוק לפני שמגיעים לממיר?

קוד התקלה אכן עשוי להצביע על ממיר קטליטי אשר סיים את חייו אבל לפני שאתה אץ רץ להחליפו יש לבדוק מספר דברים נוספים והם:

 

1. סריקת תקלות בעזרת סורק תקלות מקצועי.

 

2. בדיקת דליפות ממערכת הפליטה.

 

3. בדיקת חיישן חמצן ולשים לב למעגל החימום של החיישן עובד.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...