Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברים שלום וחג שמח,

ברשותי פיג'ו 106 דור ראשון XR (מנוע הזרקה 1.4, מסוג KDX) שנת 1994.

הגיע הזמן להחליף את רצועת הטיימינג וכאן נתקלתי בבעיה. בגלל שאני רוצה להזמין מחו"ל (הרעיון גם להזמין את כל הקיט, כולל משאבה) התחלתי לבדוק מהי הרצוע המתאימה. ע"פ מקורות שונים אני מקבל פעם  קוד מוצר 0816.44 ופעם 0816.55.

 

ההבדל הינו משמעותי - פעם מדובר על רצוע עם 108 שיניים ופעם על רצוע עם 101 שיניים. בגלל שזהו הרכב שבו אני משתמש גם ביומיום אין לי אפשרות לפרק, למדוד ואז להזמין.

 

אשמח מאוד לעצה איך לבדוק מהי הרצועה המתאימה.

 

שוב חג שמח ותודה לעונים.

אבי

פורסם

זאת הבעיה עם רכבים צרפתיים,

אותו פס ייצור, אותו יום יצור ואותו דגם מנוע, אפילו אותו עובד ייצור, אבל 2 אופציות שונות לרצועת טיימינג/פילטר שמן.

 

לעומת יונדאי למשל, שם בכל הדגמים וכל השנים יש אותה רצועה, גטס אלנטרה אקסנט, אפילו באגר של יונדאי.

 

R430LC-9SH.jpg

 

תפתח משתמש ב SERVICE BOX לפי המדריך הזה:

 

https://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?628037-%D7%9E%D7%A7-%D7%98-%D7%A4%D7%99%D7%92-%D7%95-(%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%A0%D7%A8%D7%A9%D7%9E%D7%99%D7%9D-%D7%9C-Peugeot-Service-Box-)&p=5399589&viewfull=1#post5399589

 

וחפש לפי מספר שלדה, כך תהיה בטוח ב100 אחוז.

 

מומלץ להצטייד בבוקסה ריבוע 8 מ"מ בדרייב רבע בשביל המותחן.

Stay Dirty

פורסם

בשנתון הזה הסינון של שלדה לא עובד תמיד

 

רשום מספר שלדה ומישהו ינסה לעזור

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
למה אתה לא מביא מהארץ סט תזמון? חנויות חלפים יוכלו להשיג לך ללא בעיה.

 

כי בארץ הסט יקר והחליפי מיצרן לא ברור. גם חנות החלפים שכן ניסתה לוודא שמוכרת את הסט הנכון הלכו לא על הרישיון רכב אלא על "איזה מנוע 1.4 יש לך? ברזל או אלומיניום?" :-(:screwy::shock2:

 

בשנתון הזה הסינון של שלדה לא עובד תמיד

 

רשום מספר שלדה ומישהו ינסה לעזור

 

תודה. המספר:

VF31CKDX850561678

אבי

פורסם

יש הגיון בשאלה ששאלו אותך.

 

בבלוק ברזל צריך רצועה עם 101 שיניים. בבלוק אלומיניום צריך 108 שיניים.

 

נסה לקחת מגנט חזק ולהצמיד לבלוק. אם נצמד, זה ברזל. אם לא, אלומיניום.

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
יש הגיון בשאלה ששאלו אותך.

 

בבלוק ברזל צריך רצועה עם 101 שיניים. בבלוק אלומיניום צריך 108 שיניים.

 

נסה לקחת מגנט חזק ולהצמיד לבלוק. אם נצמד, זה ברזל. אם לא, אלומיניום.

 

התאמת הקיט לא אמורה להיות ע"פ דגם מנוע? שחלק מאפיון הדגם זה חומר המבנה?

אבי

פורסם

גם בקטלוג של היצרן מופיע שלכל סוג בלוק יד רצועה אחרת

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
גם בקטלוג של היצרן מופיע שלכל סוג בלוק יד רצועה אחרת

 

כלומר, אותו דגם מנוע (KDX במקרה שלי) יכול להגיע עם בלוק ברזל או בלוק אלומיניום??? וזה מה שיקבע את שאר האביזרים, כגון רצועה?

אבי

פורסם
תרכוש כל החלקים בארץ,יותר בטוח וזול כי רוב החנויות של חלקי חילוף רוצים למכור חלקים ישנים כמעט בחינם כי אין מה לעשות איתם.

 

האמת עד עכשיו לא שמתי לב לזה, די להיפך - מקבל מחירים בשמיים. אם אתה מכיר משיהו עם סטוקים שמוכן לרדת במחיר, אשמח לשמוע.

אבי

פורסם
אבדוק לך מחר מול החנות שריתה אני עובד פה בחדרה. מקסימום תיקח את 2 סוגי הסטים ותשלם רק על מה שהתאים בסוף.

 

תודה רבה!

 

מחכה לעדכון

אבי

פורסם
עידכון: קיים במלאי, מדובר בסט עם הרצועה 108 שיניים. מחיר הסט כ 140 שח לפני הנחה שלי כמובן שעלולה לעלות לך בלאפה שווארמה. ;)

 

תודה רבה!!!

השווארמה בכיכר? :wink:

אבי

×
×
  • תוכן חדש...