Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום אני בעל רכב עם גיר dsg7.

נוהג רוב הזמן על הרכב אבל בימים האחרונים אבא שלי נוהג, שמתי לב כשהוא מעביר בין D ל-R הוא לא מחכה לעצירה מוחלטת והרכב עוד מתגלגל קדימה כאשר הוא בהילוך R.

ככה גם כאשר הוא מבצעה עצירה לרכב הוא מעביר את ההילוך ל-P לפני שהרכב עוצר לגמרי.

עד כמה זה פוגע בגיר אם בכלל?

 

רק לא מזמן החלפתי מוח גיר במחיר של 5000 וקצת ככה שאני מאוד לחוץ במה שקשור לגיר.

פורסם

סגנון הנהיגה הזה עלול לגרום נזק לכל סוג של גיר.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם

בכל התיבות שמבוקרות אלקטרונית, שילוב ל R בזמן שהמכונית נוסעת לא גורם לכלום, וההילוך משתלב רק שהמכונית עומדת לגמרי.

אותו כנ"ל גם בשילוב ל P.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

קרה לי פעם ב-SX4 בנהיגה במהירות כ-50 קמ"ש. חפץ שהיה מונח על המושב הימני נפל על ידית ההילוכים ודחף אותה לעמדה R. גיליתי את זה רק כאשר הגעתי לרמזור ושמתי לב מה מופיע על הצג.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
בכל התיבות שמבוקרות אלקטרונית, שילוב ל R בזמן שהמכונית נוסעת לא גורם לכלום, וההילוך משתלב רק שהמכונית עומדת לגמרי.

אותו כנ"ל גם בשילוב ל P.

נכון לגבי R, אך מנסיון טוב עם שילוב P על מכוניות חדשות במהלך נסיעה, אפשר להגיד שהגיר כן מנסה לשלב את ההילוך כי יש רעש כמו שטוחנים גיר ידני.

עומר :-)

פורסם

שמתי לב שבמרצדס יש הגנה שאם מעבירים תוך כדי נסיעה הגיר עובר לN כדי לא לפגוע בעצמו די הגיוני שהידית ממוקמת מאחורי ההגה

גם בפורד זה ככה

 

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

פורסם

הוסבר לי ש P זה כמו שן שתופסת את הגיר ומונעת ממנו להסתובב(ולסובב הלאה), ובשילוב P במהירות נמוכה השן עלולה להישבר,

וזה כמובן,לא רצוי.

נהיגה לא נכונה,תסביר לו שP זה כשהרכב נעצר וכנ"ל R.

חבל על הנזק שעלול להיגרם.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

פורסם

R לא מזיק, גם אם תתן גז בזמן שהרכב נוסע קדימה עם R משולב לא יקרה כלום. P יכול להיות שמזיק. קרה לי פעם אחת שבטעות השתלב לP על נסיעה של איזה 5 קמ"ש, ושמעתי שן שתופסת את הגיר. לא קרה נזק אבל, בדקתי במוסך.

פורסם (נערך)

עד 10 קמ''ש יכול להיגרם נזק בכל רכב כמעט (כי המנגנון הגנה לא נכנס לפעולה), כואב לי לשמוע שעושים דברים כאלה.

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 

 

פורסם

אני מניח שרבים ניסו את הפטנט הזה בידני, בכוונה או בטעות... לא ניתן לשלב לרוורס, הידית תזרוק אותך החוצה תוך השמעת קולות טחינה.

×
×
  • תוכן חדש...