Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מה נשמע חברים ?

אתמול הנעתי את האוטו והוא הניעה יפה הלכתי לעשות קניות סיימתי וניסיתי להניע ושמעתי מין קליק(טיק).

חיברתי כבלים והאוטו לא הניע בסופו של דבר הנעתי בדרדור (ידני).

פעם אחת היה לי את זה ברכב אחר ושלחתי סטרטר לשיפוץ אבל יכול להיות שהסטרטר פשוט מת ? כי הוא הניע לפני יפה.

תודה לעוזרים

פורסם

אם המצבר תקין - זה כנראה הסטרטר.

אפשר להניע ע"י כמה מכות קטנות עם קת של מברג על הבנדיקס ועל גוף הסטרטר עצמו.

זה לא יעבוד לאורך זמן - יש לשפץ סטרטר

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם
ייתכן גם שהכבלים בהם השתמשת לנסיון ההנעה הםתןא איכותיים. בדוק מתח במצבר שהבעיה קורית שוב.

חבר בדק לי אתמול מתח תקין במצבר למרות שהוא ישן (2015).

אתם יודעים מה הטווח מחירים של שיפוץ ?

פורסם
קליק אחד? סטרטר

הרבה קליקים? מצבר

 

עדיף לחפש סטרטר חדש מאשר לשפץ, מהמלצתו של חבר שהנו חשמלאי רכב ביומיום.

לפי מה שהבנתי אבל אחד חדש עולה המון כסף

פורסם

גם יד שניה יעשה את העבודה.

החלפים ליונדאי לעומת יצרנים אחרים הם עוד במחיר סביר.

בכל מקרה בהצלחה, ועדכן אותנו בבעיה/תיקונים/עלויות.

שיעבור עלינו שבוע מבורך

×
×
  • תוכן חדש...