Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דאציה רכב אמין?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1811 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אני שוקל לקנות דאציה סנדרו סטפווי דיזל ידני

אני לא נוסע הרבה אבל אהבתי את הכוח של המנוע כמעט תמיד נוסע לבד

אהבתי את הגובה של הרכב והוא גם יחסית מרווח וכמובן שגם המחיר מושך אותי

נוסע הרבה במקומות עם עליות ולכן צריך את הכוח

עריכה אחרונה על ידי Shlomi Tsruya
פורסם

המנוע נמצא בגרסאות שונות ברנו ניסן מרצדס ואינפינטי ודיי אמין, לי אישית יש ניסיון איתו בקנגו 2010 עם 190 אלף ק"מ ללא תקלות, מגאן דיזל עם 100 אלף ק"מ ללא תקלות ופלואנס דיזל עם 30 אלף ק"מ ללא תקלות.

הייתי ממליץ לנסות למצוא סטפווי לאחר מתיחת הפנים, שם שופרה איכות בידוד הרעשים ואין יותר את רעשי התהודה מבתי הגלגלים.

פורסם

האשה מתניידת על סטפוויי בנזין (0.9 ליטר) כבר 10 חודשים עם נסועה של 30K ק"מ ואפס תקלות.

 

לא ברור מה הנסועה השנתית שלך אבל קח בחשבון שגם הבנזין הוא מנוע טורבו ולכן האצות ביניים ונהיגה בדרכים הרריות לא מאיימות עליו.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
האשה מתניידת על סטפוויי בנזין (0.9 ליטר) כבר 10 חודשים עם נסועה של 30K ק"מ ואפס תקלות.

 

לא ברור מה הנסועה השנתית שלך אבל קח בחשבון שגם הבנזין הוא מנוע טורבו ולכן האצות ביניים ונהיגה בדרכים הרריות לא מאיימות עליו.

 

לא נוסע הרבה בערך 10 k בשנה

פורסם

היי שלומי,

אנחנו מאוד שמחים שאתה מתעניין בסנדרו סטפווי דיזל. נשמח לספר לך שדאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח בישראל, מדורג במקום ה 3 בצרפת ומטפס וגדל בכל מדינות אירופה. הסיבה היא פשוטה - רכבים אמינים ואיכותיים במחירים מאוד משתלמים.

מזמינים אותך להצטרף לאלפי לקוחותינו המרוצים בישראל שהבינו שרכישת דאצ'יה היא קנייה חכמה ומשתלמת.

בברכה, צוות דאצ'יה ישראל

פורסם
היי שלומי,

אנחנו מאוד שמחים שאתה מתעניין בסנדרו סטפווי דיזל. נשמח לספר לך שדאצ'יה הוא מותג הרכב הצומח בישראל, מדורג במקום ה 3 בצרפת ומטפס וגדל בכל מדינות אירופה. הסיבה היא פשוטה - רכבים אמינים ואיכותיים במחירים מאוד משתלמים.

מזמינים אותך להצטרף לאלפי לקוחותינו המרוצים בישראל שהבינו שרכישת דאצ'יה היא קנייה חכמה ומשתלמת.

בברכה, צוות דאצ'יה ישראל

 

הרכבים שלכם איכותיים? אולי תוכלו לחלוק פה בפורום מידע בנודע לבטיחות הרכב? ציון שלו במבחני ריסוק ואבזור בטיחות?

פורסם

הרכבים שלהם בהחלט איכותיים בהתאם לסגמנט שבו הם ממוקמים, רכבי BUDGET.

 

בקטגוריה הזו, הם נותנים תמורה מצויינת לתקציב הדל!

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם
הרכבים שלכם איכותיים? אולי תוכלו לחלוק פה בפורום מידע בנודע לבטיחות הרכב? ציון שלו במבחני ריסוק ואבזור בטיחות?

 

לכל דגמי דאצ'יה יש את כל אמצעי הבטיחות ההכרחיים. נכון, כיום מבחני הריסוק מחייבים אמצעי בטיחות אקטיביים שלא קיימים בדגמי דאצ'יה. אולם בכל הרכבים יש כריות אוויר, מערכות בלימה לחירום ומערכת בטיחות פאסיבית (מובאון או מוביליאיי). איכות ואמינות הדגמים של דאצ'יה - הם אלו שגורמים למותג להיות כל כך מצליח במערב אירופה וכעת גם בישראל.

פורסם

זאת דרך מאוד מעניינת להגיד שבמבחני הריסוק של ncap קיבלתם 3 כוכבים. ולפי הדירוג של משרד התחבורה רמת הבטיחות של חלק מהדגמים (לדעתי רוב אבל לא בטוח) היא 0!

 

היה יותר אמין אם הייתם כותבים שהרכבים שלכם זולים ולכן נמכרים כמו לחמניות. לפחות תהיו אמיתיים בפרסום

פורסם

נראה לך שזו דרך למכור מוצר? בתאחלס, נציג דאצ'יה לא אמר שום דבר לא נכון.

 

לגביי הזול, מי שקונה דצ'יה לא מתלבט בינה לבין מרצדס, הוא מתלבט בינה לבין אלטרנטיבה זולה אחרת. ז''א שהן מנצחות זולות אחרות אם הן נמכרות כ''כ טוב.

  • אהבתי 1
פורסם

מבחינת איכות חומרים ברכבים שלהם לא איכותים, אין פלסטיק רך או עיצוב פנים מרשים.

אבל יחד עם זאת, הרכבים שלהם נוחים עם מושבים נוחים, מציעים מרווח טוב, הדיזל זריז וחיסכוני ולהפתעתי די שקט (לוגאן mcv).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
זאת דרך מאוד מעניינת להגיד שבמבחני הריסוק של ncap קיבלתם 3 כוכבים. ולפי הדירוג של משרד התחבורה רמת הבטיחות של חלק מהדגמים (לדעתי רוב אבל לא בטוח) היא 0!

 

היה יותר אמין אם הייתם כותבים שהרכבים שלכם זולים ולכן נמכרים כמו לחמניות. לפחות תהיו אמיתיים בפרסום

זה בדיוק מה שהם אמרו.

ציון מלא דורש מערכות בטיחות שהיצרן לא מציע - ולכן שלושה כוכבים. כלומר ציון מלא בבטיחות פאסיבית.

ציון משרד התחבורה - קודם כל מדובר במדד מעוות שלא משקף כלום. שנית - בהתקנת מובילאיי (שמחוייבת בחוק כיום) תקבל ציון כמעט מלא.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

אתה בדיוק הטיפוס שזורק ססמאות נבובות מבלי ממש להבין במה מדובר. תרשה לי לנחש שלא קראת את מבדקי הבטיחות האירופאים אלא רק את הכותרת ולכן אינך יודע שבאירופה דאצ'יה מוכרת גם דגמים בסיסיים מאוד מבחינת ציוד הבטיחות והם "משכו" את הציון הכללי למטה. אם אתה מתרשם מדירוג הבטיחות של משרד התחבורה הישראלי אתה בטח בטוח שצפצפת המובילאי היא המצאת המאה... בצרפת דאצ'יה מקום שלישי במכירות אבל מה הצרפתים מבינים ברכבים...

זאת דרך מאוד מעניינת להגיד שבמבחני הריסוק של ncap קיבלתם 3 כוכבים. ולפי הדירוג של משרד התחבורה רמת הבטיחות של חלק מהדגמים (לדעתי רוב אבל לא בטוח) היא 0!

 

היה יותר אמין אם הייתם כותבים שהרכבים שלכם זולים ולכן נמכרים כמו לחמניות. לפחות תהיו אמיתיים בפרסום

פורסם

אפרופו, מעניין אם אתה חושב שפיאט 500 הוא רכב בטיחותי יותר?

 

האם היית אומר את אותם דברים גם למי שקנה פיאט 500? אלפא רומאו ג'ולייטה? פורד C-MAX?טויוטה אייגו?קיה פיקנטו? קיה ריו?סוזוקי סוויפט?פיאט דובלו?

 

שאמשיך? כי כולן נבחנו ב 2017 וקיבלו 3 כוכבי בטיחות.

 

אגב, הסנדרו עם 4 כוכבים.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...