Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3092 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

באוטו של אשתי יצא החלון מהמסילה שלו כנראה. אני רוצה לפרק את הדופן הפנימית כדי לראות מה קרה.

פירקתי ברגים מסביב, גם מתחת למשולש השחור של כיסוי המראה הפנימי. וגם מאחורי ידית הפתיחה. עדיין לא יוצא לתקוע חזק.

זה הכל קליפים או שיש עוד מה לפרק?

ניסיתי למשוך חזק ללא הצלחה.

פורסם

אל תפרק, יהיה לל קשה מאוד להרכיב את הידית הפנימית זה דורש ניסיון.

ב, הבעיה שלך היא במסילות של מנגנון החלון אין ברירה חייב להחליפו.

גם את המנגנון עצמו יהיה מאוד קשה להוציא מהדלת ישנו פתח מאוד קטן וצריך לדעת בדיוק כיצד לקפל את המסילות ולהוציא.

פורסם

פירקתי את הדופן הפנימית, הבעיה היא בזרוע אחת שתופסת את המסילה בצד ימין, קרוב לרמקול.

בקצה הזרוע יש ג׳ולה קטנה שאמורה להיות תפוסה על פלסטיק לבן שיושב המסילה. הג׳ולה יצאה ממקומה והפלסטיק לא שבור. ניסיתי להחזיר אותה אך ללא הצלחה.

בינתיים לפחות הצלחתי לסגור את החלון.

אז, איך מחזירים את הג׳ולה הזאת לתוך הפלסטיק הלבן?!

פורסם

רק זרוע אחת התיקיה קצת ויתרה הג׳ולה, אך הצלחתי לישר אותה החזרה.

השניה תקינה ובמקום.

מה עושים במקרה כזה?

×
×
  • תוכן חדש...