Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3084 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן , לאון 1.8 FR שנת 2017, בוצע ביום חמישי טיפול ראשון (ב 10K קילומטרז') והוחלף שמן ופילטר שמן.

השמן ששומש הוא Castrol 5w40 עם כיתוב turbo diesel כזה

 

יום לאחר מכן יש הבדל משמעותי ברעש שהמנוע מייצר בעמידה סטטית , יש סיבה לחשוש או שבגלל שהשמן הקודם ששמם היצרן הוא בצמיגות שונה וזה עושה את ההבדל?

  • תגובות 60
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

אל תבהל יתר על המידה מכיוון שהתופעה היא בדרך כלל פסיכולוגית ותחלוף בעוד מספר ימים.

עריכה אחרונה על ידי מרק10

איזה כייף לי :)

פורסם

תבדוק תחילה שהשמן במדיד נמצא במיפלס הנכון. כמו כן בדוק איזה פילטר שמן שמו לך לפי הקבלה והמקט ובנוסף בדוק בספר הרכב אם הצמיגות והתקן של השמן תואמים לריכבך.

פורסם
ממש לא פסיכולוגי, אני וגם אחי מרגישים את ההבדל..

לפעמים בימים קרים המנוע עובד בסל"ד גבוה של 900-1200 סיבובים לדקה למשך זמן מסויים ומכאן בדרך כלל הרעש נובע.

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

אולי השמן המקורי מהמפעל היה 5W-30 וזה עושה את ההבדל.(במיוחד במזג אוויר הנוכחי)

(המלצות של CASTROL 0W-30 ו-VALVOLINE EUROPE הן ל-5W-30)

האם יש מרימי שסתומים הידראולים ברכב הזה?

עריכה אחרונה על ידי adddiaz
פורסם

אני מבטיח לך שהשמן המקורי ברמה גבוהה יותר מה CASTROL.

אני הייתי הולך למוסך פרטי ומחליף את השמן לשמן של רויאל פרפל או מוטול.

פורסם (נערך)

ניסיון שלי מהשבוע האחרון, בשנתיים האחרונות שמתי 5W40 באיביזה שלי, האוטו היה מתקתק כשהיה קר וקצת רועש, שבוע שעבר עשיתי טיפול והחלטתי לחזור ל 5W30 - שקט מופתי, נעלמו התקתוקים והמנוע שקט מבעבר באופן ודאי.

 

אומנם לא מדובר על אוטו מנוע אבל כתבתי כדי להמחיש את ההבדל בין הצמיגויות.

 

עריכה:

 

ה 5W40 שהשתמשתי בו היה אותו אחד כמו של פותח השרשרור - CASTROL EDGE

ה 5W30 שחזרתי אליו הוא ה CASTROL MAGNATEC C3

עריכה אחרונה על ידי ROEi1
פורסם
יצרן השמן בסדר, גם בצמיגות בסדר, אלא עם כן הצמיגות אמורה להיות 0.

כמות השמנים המאושרים לשימוש ברכבי קונצרן VAG לפי מפרט VW502 למנועי בנזין בדרגת צמיגות 0W30 או 0W40 היא מצומצמת מאוד וניתן לספור את כמות השמנים על כף יד אחת לעומת כ-100 סוגי שמנים של ייצרנים שונים המאושרים לשימוש בדרגת צמיגות 5W40 או 5W30.

 

לדעתי שני דרגות הצמיגות מתאימות לרכב של פותח האשכול.

איזה כייף לי :)

פורסם
אני מבטיח לך שהשמן המקורי ברמה גבוהה יותר מה CASTROL.

אני הייתי הולך למוסך פרטי ומחליף את השמן לשמן של רויאל פרפל או מוטול.

ככה סתם לזרוק 300 שקלים על החלפת שמן נוספת זה מיותר כאשר אין שום סיבה לא להמשיך לנסוע עם השמן הנוכחי מכיוון שנזק לא ייגרם למנוע.

 

אני בטוח ב-100 אחוז שהשמן שמילאו במוסך מתאים למפרטי הייצרן. דרך אגב בחלק מרכבי קונצרן VAG ממלאים שמנים תוצרת קסטרול במפעל.

איזה כייף לי :)

פורסם

בפס הייצור אכן ממלאים קסטרול וזה גם מה שברוב הארצות היצרן\יבואן ממליץ לשים ברכבים.

 

כמו שכתבתי יש הבדל מוחשי ואמיתי בין 5W40 ל 5W30 בסדרה של CASTROL.


×
×
  • תוכן חדש...