Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3124 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

יש לי פיגו 308 שמראה תקלת חיישן חמצן עליון ותחתון, בנוסף חיישן לחץ סעפת יניקה.

 

האם יש קשר לזה שהאוטו מעשן קצת ? אני הולך להחליף שמן בכל מקרה (האוטו הגיע לפני כמה ימים)

 

ראו לינק צילום של הקודים בסורק תקלות

 

http://www.up2me.co.il/images/43865690.jpg

 

ומדובר בשני החיישנים שבתמונות למטה כן ? אחד בצד אחד תחתון.

 

http://www.siz.co.il/my.php?i=4zjzhgedo3yk.jpg

 

http://www.siz.co.il/my.php?i=wzdzmnaetey5.jpg

 

 

אגב איזה שמן מומלץ להם 5-30 ?

כי אני מתלבט לשים סמיך יותר כמו 15-40

או פשוט תוסף להסמיך

פורסם

ככל הנראה הרכב שורף שמן ומזהם.

אני משער שהממיר כבר לא מצליח לפצות על כך והחיישנים מתריעים בהתאם

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם

308 שורפת שמן בדרך כלל בגלל מובילי שסתומים (אם אני זוכר מה שהסבירו לי במוסך ששאלתי).

 

ראיתי במוסך גבע לא פעם מכוניות שמטפלים להם בבעיה. הם קנו כלים ייעודיים לטיפול בבעיה.

 

ממליץ מאוד על המוסך!

תושיה 24, תל אביב

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
זה שתחליף שמן לא יעזור לעובדה שהרכב מעשן.

 

תבדוק למה הוא מעשן.

אני אבדוק ואתחיל מהשמן, אולי השמן ששמו לא מתאים ...

חבל שאין שום התייחסות למה ששאלתי, האם אלו החיישנים בתמונה ?

אלו חמצן תחתון ועליון ?

האם פעולה לקויה שלהם יכולה לגרום לעישון ?

 

איזה שמן מומלץ ?

פורסם
אני אבדוק ואתחיל מהשמן, אולי השמן ששמו לא מתאים ...

חבל שאין שום התייחסות למה ששאלתי, האם אלו החיישנים בתמונה ?

אלו חמצן תחתון ועליון ?

האם פעולה לקויה שלהם יכולה לגרום לעישון ?

 

 

 

איזה שמן מומלץ ?

 

התשובה לשאלה האחרונה שלך היא לא.

לעומת זאת, עישון כן יכול לגרום לפגיעה מהירה יותר של חיישני חמצן.

בהצלחה

פורסם

1. א. חיישנים מקולקלים לא גורמים לשריפת שמן

2. אתה בטוח שאתה שורף שמן ולא דלק?

3. אם לא תתקן העלויות יהיו יקרות יותר מאחר והממיר יהרס במהירות ובנוסף לא תעבור טסט בגלל זיהום מוגבר.

 

 

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

  • ספונסר פורום
פורסם

ראשית, המנוע מעשן בגלל גומיות שסתומים שהתייבשו, החלפתם בדגם המנוע הזה היא עבודה מורכבת שמצריכה כלים יעודיים.

 

תקלות חיישני החמצן מתריעות על תקלה בסליל החימום של חיישני החמצן, לעיתים נזילת שמן ממשאבת הוואקום גורמת לחדירת שמן לתקעים של החיישנים, נסה לפרק את התקעים ולנקות היטב.

אורן

×
×
  • תוכן חדש...