Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3120 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בוקר טוב. פיאסטה 1.25, שנת 2014, אני עושה טיפול 60 לבד.

הבנתי שמצתים מחליפים כל 60 אלף, ולפי מה שהבנתי הם לא אירודיום. באבי חלקי חילוף הציעו לי מצתים של פורד ב 105 שח,

http://www.justmotor.co.il/pro...%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%A8%D7%99

אבל הוא אמר לי להחליף כל 10 אלף...לא ברור לי, הם מתאימים או לא? ויחזיקו 60 אלף או החלפה כל שנה?

תודה, ליאור.

פורסם

ממליץ לך להוציא מצת אחד ולהעתיק את המק"ט ולהזמין.

אין דרך טובה מזו, הרי לא יתכן שמת רגיל יחזיק שישים אלף..

או לחליפין לבקש מאחד החברים פה בפורום את ה Autodata של רכבך.

מי שלא נשם אבק דרכים.. לא ישאף אוויר פסגות

פורסם

תתפלא אבל מצתים רגילים כן מחזיקים 60,000, אצלי באיביזה המצתים הם נחושת [הפשוטים ביותר] ועל פי הוראות יצרן יש להחליף כל 60,000.

 

סתם לסבר את האוזן, שלי עברו כבר 80,000 והכל בסדר.

 

לכן אני לא חושב שיש להחליף כל 10,000 ובנוסף יש לבדוק מה הוראות יצרן במקרה הזה.

פורסם

לפי חיפוש בפורום, מצאתי מספר הודעות של אנשים שהחליפו להם במורשה מצתים בפיאסטה במחיר כזה. השאלה שלי, למה המליצו לי בחנות להחליף כל 10, אם ההוראות יצרן הם כל 60. ובחנות לקחו מספר שילדה על מנת להתאים מצת.

פורסם

קדימה חברים, אני רוצה לעשות הזמנה...:wink:

הפלאגים המוצעים למעלה יחזיקו 60 כמו המקוריים או לא?

תודה, ליאור.

פורסם

עצוב לשמוע שזה מה שאבי אמר לך.

לא מתאימה לו התנהגות כזאת...

 

תקנה פלאגים לפי דגם מנוע וזה הכל.

פלאגים רגילים מחזיקים בין 30 ל-60 אלף.

ציין דגם מנוע וקבל מק''ט מדויק.

Stay Dirty

פורסם
עצוב לשמוע שזה מה שאבי אמר לך.

לא מתאימה לו התנהגות כזאת...

 

תקנה פלאגים לפי דגם מנוע וזה הכל.

פלאגים רגילים מחזיקים בין 30 ל-60 אלף.

ציין דגם מנוע וקבל מק''ט מדויק.

נתתי להם כבר מספר שילדה, וזה מה שהתאימו לי . אני יעלה אח"כ את הדגם מנוע. בקיצור נראה מתאים, פשוט הוא לא יודע כנראה את הוראות היצרן
פורסם

שאלה נוספת. יש לי ידית מומנט, כמה צריך לכוון בסגירה של הפלאג ?

בחיי שאני מחפש ולא מוצא את המידע הזה ברשת.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)

אז עשיתי החלפה של שמן ופילטר שמן בשישי. את הפלאגים שקיבלתי, עדיין לא החלפתי. מצרף תמונה של הפלאגים שקיבלתי. זה מתאים או לא?

תודה, ליאור. IMG_20171211_230706.jpg

עריכה אחרונה על ידי bjlb
×
×
  • תוכן חדש...