Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7788 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי שרייד 93, אוטומט.

האוטו עשה לי 1:8 לק"מ (נסיעה עירונית), הבנתי שיש פה משהו לא בסדר והחלטתי לעשות ניקוי קרבורטור בתקווה שיעזור.

אחרי הטיפול, הצריכה נשארה כשהיתה, 1:8.

 

מה יכול לגרום לזה?

(מתדלק 95 אוקטן)

פורסם

אולי צריך שיפוץ קרבורטור ולא רק ניקוי, חוץ בהחלט יכול להיות שמכוניתך צריכה דלק 96

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ומי אמר שהתצרוכת הזו גבוהה?

מלא מיכל דלק מלא, סע עם הרכב כ-200 ק"מ(ת"א-חיפה וחזרה), נסיעת שיוט-נהג בודד ואז תתדלק ותערוך חישוב.

תצרוכת דלק בודקים רק בנסיעה בינעירונית.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם
ומי אמר שהתצרוכת הזו גבוהה?

מלא מיכל דלק מלא, סע עם הרכב כ-200 ק"מ(ת"א-חיפה וחזרה), נסיעת שיוט-נהג בודד ואז תתדלק ותערוך חישוב.

תצרוכת דלק בודקים רק בנסיעה בינעירונית.

 

עמית

במקרה זה אני מסכים עם עמית.

 

ממליץ לעבור לאוקטן 96, למרות מחאותיו הקרבות לבוא של ידידי שמר!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
אז צביקה, בכל זאת אתה נמצא פה גם עכשיו, לדעתך מעבר לשימוש ב 96 , עשוי לשפר את הצריכה?

תודה.

לא אמרתי זאת, אבל אתה טענת בתגובתך הקודמת שתצרוכת הדלק היתה לפני השיפוץ 1:8,

ונשארה גם כך לאחר השיפוץ, מסקנה שאין הרבה מה לעשות, אם אתה היית מגיע אלי,

והיית מציין בפני את תצרוכת הדלק הנוכחית, והיית דורש הבטחה לשפור משמעותי

לאחר שאני אשפץ לך את הקרבורטור, לא היית מקבל זאת ממני, משום שזה צריכת

הדלק של השרייד האוטומטי, ואין מה לעשות!

תצרוכת דלק בודקים בצורה ממוצעת של עירונית ובין עירונית, ולא כמו שאתה בודק!

בדוק שוב בנסיעה בין עירונית , ויתכן ותופתע לטובה , ותוכל להגיע לתצרוכת של 1:13 ומעלה!מדוע אתה משתמש באוקטן 95, האם זה הוראות יצרן אשר רשומות בספר הרכב?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

צביקה -אם תיתן לי טיעון אחד הגיוני , אני מרים ידיים.

 

איזה סיבה יש למנוע לעבוד יותר טוב עם דלק 96 (בהנחה ששניהם אכן עומדים באוקטן המוצהר).

פורסם
צביקה -אם תיתן לי טיעון אחד הגיוני , אני מרים ידיים.

 

איזה סיבה יש למנוע לעבוד יותר טוב עם דלק 96 (בהנחה ששניהם אכן עומדים באוקטן המוצהר).

אוקי שמר ידידי , בקשת קבלת!

מאוקטן 96 אני אוכל להוציא יותר נצילות , על ידי כך שאני אוכל לקדם הצתה, במספר מעלות ,

גדול יותר, קידום הההצתה יעלה את הסחיבה, אוכל להוריד במקצת את סלד סרק, ובכך אתרום

לחסכון בדלק, ולנצילות טובה יותר מהמנוע,החסכון בדלק ינתן לי על ידי תאוצה טובה יותר,

שתגרום לי ללחוץ פחות על דוושת התאוצה, ולהגיע לאותו הספק, עם פחות לחיצה,

זוהי התאורייה שלי לקדם הצתה ככל האפשר מבלי לגרום לצלצולים, ולהתחממות הרכב כמובן,

ואוקטן 95 מגביל אותי בכך!

זוהי טיעוני התאורתים, ומחכה לתגובתך!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אני אנסה להשתמש ב 96.

הוראת יצרן? לא יודע, ככה אמרו לי לשים...וככה אמרו לי ששמו באוטו גם הבעלים הקודמים.

ולשאלה עניינית יותר- 1:8 בנסיעה עירונית זאת צריכה סבירה לשרייד כזאת אוטומטית?

לפי מה ששמעתי (אנשים שאמרו לי) שרייד ידנית, עם אותו מנוע, עושה משהו כמו 1:12....כזה הפרש בין הידני לאוטומט?

 

תודה.

פורסם
אני אנסה להשתמש ב 96.

הוראת יצרן? לא יודע, ככה אמרו לי לשים...וככה אמרו לי ששמו באוטו גם הבעלים הקודמים.

ולשאלה עניינית יותר- 1:8 בנסיעה עירונית זאת צריכה סבירה לשרייד כזאת אוטומטית?

לפי מה ששמעתי (אנשים שאמרו לי) שרייד ידנית, עם אותו מנוע, עושה משהו כמו 1:12....כזה הפרש בין הידני לאוטומט?

 

תודה.

תבחא אלי את השרייד הידנית שצורכת ... משהו כמו 1:12 אל תסתמך על שמועות!

יש הבדל גדול בין ידנית לאוטומטית , בהחלט כן!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
צביקה ושמר, קצת בלבלתם אותי. :? תמיד חשבתי ש 96 זה לרכבים עם קרבורטור ו 95 זה להזרקה ושלא מומלץ לשים דלק 96 להזרקה ו- 95 לקרבורטור.
פיקסר על כל כלל יש יוצא מן הכלל!

כל רכב מוזרק חובה עליו למלאות דלק נטול עופרת דהיינו: 95/ 98/ 99 !

כל רכב עם קרבורטור מיושן עד שנות ה90 , בעל מנוע מקורי, כלומר לא מוזרקשהוסב לקרבורטור,

אוקטן 96 בלבד, רכב משנות ה90 בעלי שסתומים מודרנים יוכל לשלב בין שני האוקטנים,

95 / 96\ לפי הוראות יצרן הרכב, למרות שהייתי ממליץ להשתמש באוקטן 96, לכל רכבי הקרבורטור!

בברכה

צביקה

נ.ב ברכב מוזרק מלוי אוקטן 96 ייגרום נזק לממיר הקטליטי, לעומת זאת מלוי מזדמן של אוקטן 96

ברכבי קרבורטור הוא לא משמעותי.

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...