Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3156 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם

יש לי פוקוס סטיישן 2012, שהפלסטיק הארוך סביב כפתור הבגאז', בדלת האחורית, שבור - ראו תמונה: (תתעלמו מהמסגרת סביב הפנס, מדובר רק על הפלסטיק באמצע שמסומן)

 

f415dc90-6d0b-4cd0-bc6d-6cd47b074af8.jpg

 

העניין הוא שאין למצוא את החלק הזה בשום פירוקיה (כבר למעלה מחצי שנה שאני מתקשר באופן קבוע למלא פירוקיות ומחפש).

 

במורשה של פורד דורשים סכום שערורייתי של כ2800 ש"ח - לטענתם יש להחליף את כל המנגנון בפנים גם

(שבגדול זה בולשיט - המנגנון עובד מעולה - הבגאז' נפתח בלחיצה על הכפתור וכו' - המעגל החשמלי בפנים ללא נזק ועובד מעולה)

 

אני מעוניין לחפש את החלק הזה באתרים בחו"ל,

אך אין לי מושג איך להתחיל.

 

איך קוראים לחלק באנגלית? איך אני מוצא אולי מקט שלו?

ובאילו אתרים ניתן להתחיל לחפש כזה דבר?

 

תודה רבה

פורסם (נערך)

http://www.haolamkatan.co.il/2016/01/05/%D7%90%D7%AA%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-%D7%A9%D7%9E%D7%95%D7%9B%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%99-%D7%97%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%A3-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E/

 

תנסה לשאול את המוסך המורשה של פורד למרות שלא בטוח שיענו בכל מקרה

בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
פורסם

כנס לאתר catcar.info/en/ תבחר פורד ותכניס את המספר שלדה,

ואז תחפש את החלקים ותחפש את החלק באייבי לפי המקט,

אם אתה מסתבך שלח לי מספר שלדה ואני אנסה למצוא לך את החלקים.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

 

תודה רבה לך אחי אתחיל לשלוח הודעות לחנויות הרלוונטיות עם התמונה, מוסך מורשה לא נראה לי שישחרר את המקט אבל אבדוק זאת

פורסם
כנס לאתר catcar.info/en/ תבחר פורד ותכניס את המספר שלדה,

ואז תחפש את החלקים ותחפש את החלק באייבי לפי המקט,

אם אתה מסתבך שלח לי מספר שלדה ואני אנסה למצוא לך את החלקים.

 

תתחיל את החיפוש ב-Ford Focus 20XX

ותוסיף

Trunk Lid Trim

Trunk Liftgate

 

תודה רבה לשניכם אבדוק זאת

פורסם (נערך)

חברים, באתר המקטים catcar מצאתי 2 עמודים שאולי יתאימו (לפי מס' שילדה כפי שהציעו פה), אך איני בטוח האם באמת אחד מהחלקים שם הוא אכן המתאים.

 

אשמח לעזרת המומחים - האם החלק נמצא באחד מהעמודים הבאים ואם כן מה המקט שאני מחפש שמה??

 

* עמוד ראשון - תחת קטגוריה

Body and paint -> Body closures -> Luggage Compartment Door

http://catcar.info/ford/?lang=en&l=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%3D

 

לי העמוד נראה כמו חלקים לחלק הפנימי של הדלת בכלל

 

* עמוד שני - מכיל רק 2 חלקים - שם הקטגוריה הינו

Body and paint -> Body Less Front End & Closures -> Rear panel and rear package try

 

http://catcar.info/ford/?lang=en&l=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

 

אלו נראים יותר מתאימים אך אני לא רואה שם את ה"חור" המיועד לסמל של פורד+המעגל החשמלי של פתיחת הדלת בגאז'

 

ובכלל - העמוד הראשי של הרכב לפי מס' שילדה - במידה ואף אחד מהלינקים שפרסמתי אינו מכיל את החלק הנכון - אשמח אם מישהו יוכל לעזור במציאת המקט:

 

http://catcar.info/ford/?lang=en&l=bWFya2V0PT1ldXJvfHxjYXRfaWQ9PTExMTA4fHxtZmNfaWQ9PTA1ODU3QzgxfHxjYWJicj09R0NCOHx8dGhrPT0zfHx2aW49PVdGMExYWEdDQkxCVTU5NjE3fHxzdD09MzB8fHN0cz09eyIyMCI6IkV1cm9wZSIsIjMwIjoiRm9jdXMgQ0I4IDIwMTEtXC8oV0YwTFhYR0NCTEJVNTk2MTcpIn18fFQ9PTNBRURXMHx8QUM9PUFDMEcwfHxCUz09QlNGRjB8fERSPT1EUjBBMHx8RT09RUdBTTIwfHxFTT09RU0wSzB8fEVOPT1FTlBOMHx8UD09UE5aSkIwfHxUUj09VFJDVzB8fFZMPT1WTEI4MHx8VlM9PVZTRFgwfHxXPT1XU1BBSzB8fGJ1aWxkZGF0ZT09MjAxMTEwMjB8fGFscGhhPT01fHxncm91cD09NTAxMDN8fHNlY3Q9PTUwMDJBRkR8fHNldD09Qjg1MDEwM3x8aW1nPT1HMDIzNTM2NDA1fHxmMTI9PS05ODk4MjE0NDArMTM3

 

מבולבל לגמרי אשמח לעזרה :)

עריכה אחרונה על ידי Adiel91
פורסם
תתחיל את החיפוש ב-Ford Focus 20XX

ותוסיף

Trunk Lid Trim

Trunk Liftgate

 

מחזק את מה שהוא כתב. בנוסף אפשר להוסיף את המילה CHROME לחיפוש ואז תקבל כיסויי דמויי "ניקל" שמיועד להדבקה על החלק שלך השבור. אני הזמנתי חלק כזה למרצדס ולא שילמתי מכס. המחירים של הספויילרים האלה כ150 -200 ש"ח.

אם לא תאהב את ה"ניקל" תוכל לצבוע אותו אצל פחח בעלות נוספת של כ 200 ש"ח.

פורסם

המקט שלו:



1756946

 

יש אחד באייבי שראיתי ששולח לישראל אבל הכפתור עצמו לא עובד,

אולי אתה יכול לקנות את החלק הדפוק ולהשאיר את המנעול שלך,

https://www.ebay.com/itm/122245374059

 

ויש אותו:

https://www.ebay.com/itm/142096501447

הוא שולח לאנגליה תחפש בגוגל יש חברות כאלה שאתה שולח אליהם את המוצר והם ישלחו לך אותו לארץ,



או שתשלח גם למוכר הודעה אם הוא מוכן בתשלום לשלוח לישראל.

Mazda 3 2006 1.6L - SOLD

Hyundai Coupe 2008 2.7L Manual

פורסם

המקט שלו:



1756946

 

יש אחד באייבי שראיתי ששולח לישראל אבל הכפתור עצמו לא עובד,

אולי אתה יכול לקנות את החלק הדפוק ולהשאיר את המנעול שלך,

https://www.ebay.com/itm/122245374059

 

ויש אותו:

https://www.ebay.com/itm/142096501447

הוא שולח לאנגליה תחפש בגוגל יש חברות כאלה שאתה שולח אליהם את המוצר והם ישלחו לך אותו לארץ,



או שתשלח גם למוכר הודעה אם הוא מוכן בתשלום לשלוח לישראל.

 

תודה רבה לך ! השני נראה יותר מתאים, אני מניח שהפלסטיק איפה שהכפתור\סמל של פורד נשלף .

שלחתי לו הודעה לגבי משלוח לארץ - נראה מה יענה.

לגבי הצבע מקסימום אקח לפחח באמת שיצבע לי את זה, ולחשמלאי שיסדר את המעגל החשמלי והכל עם החלק החדש.

 

המון תודה

×
×
  • תוכן חדש...