Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3155 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
הרעידות התחילו אחרי החלפת הצמיגים?

קרו מקרים שאנשים הרכיבו צמיגים סיניים ולא הצליחו לאזן או שבמכונה רואים שמאוזן אבל בפועל יש רעידות.

 

אלעד

 

אני לא זוכר האמת ישר שקניתי את האוטו החלפתי צמיגים , אגב במהירות גבוהה אין רעידות נסיעה חלקה

פורסם

אם כך יש צורך בלשפץ ציריות. יש גם אפשרות להרכיב מפירוק אבל במקרה כזה תן למוסך להביא אותן.

 

אלעד

צביעות היא נגע רע! היזהרו מאלו שיחייכו אליכם היום ומחר יתקעו לכם סכין בגב

מחפש רכב פיג'ו עם מנוע 1.5 דיזל תקול למכירה

פורסם
אם כך יש צורך בלשפץ ציריות. יש גם אפשרות להרכיב מפירוק אבל במקרה כזה תן למוסך להביא אותן.

 

אלעד

 

השאלה היא אם תופעה כזאת זה בטוח ציריות כי הלכתי למלא מוסכים כול אחד אמר משהו אחר , כדאי להחליף לחדש או לשפץ?

פורסם
צריך לבדוק חופשים בציריות ואם קיימים הם יורגשו. כניראה שלא היית במקומות הנכונים למטרת בדיקה שכזו שעורכת כ 2 דקות.

אתה מכיר אולי מוסך טוב ומקצועי באזור חדרה והסביבה?

פורסם

לא מכיר מוסכים ולא מיתעסק עם מוסכים למען האמת. המקסימום שאני יכול זה ללמד אותך איך לבדוק בעצמך את החופשים בציריות. אצה צריך רק זוג בוקים ואם אין לך אז בוא תשתמש בשלי.

פורסם
לא מכיר מוסכים ולא מיתעסק עם מוסכים למען האמת. המקסימום שאני יכול זה ללמד אותך איך לבדוק בעצמך את החופשים בציריות. אצה צריך רק זוג בוקים ואם אין לך אז בוא תשתמש בשלי.

 

לגבי הרעידות , שמתי לב שזה קורה לפני העברת הילוך בדרך כלל בין הילוך 2 ל3 , במידה וזה אכן גיר קיים סיכוי שהחלפת שמן גיר תגרום לפתירת התקלה? ,וכשמחליפים שמן מספיק לפתוח את הבורג של האגן ולמלא שוב ? כי הבנתי שיש מכשיר מיוחד שאמור להוציא את כול השמן מהמערכת.

פורסם

אם לא ידוע לך מתי הוחלף שמן גיר לאחרונה אם בכלל אז בצע החלפה חלקית ואם קיים פילטר גיר תחליף גם אותו. לגבי הציריות אל תוותר על בדיקה מעמיקה שלהם.

פורסם
אם לא ידוע לך מתי הוחלף שמן גיר לאחרונה אם בכלל אז בצע החלפה חלקית ואם קיים פילטר גיר תחליף גם אותו. לגבי הציריות אל תוותר על בדיקה מעמיקה שלהם.

 

החלפתי את השמן גיר, השמן שיצא היה כמו מים שחור מאוד , מילאתי עוד 3.5 ליטר שמן מקורי , יש שיפור בהעברת הילוכים וגם יש שיפור מבחינת הרעידות ,יש רעידות אבל חלשות ,פילטר גיר לא חושב שקיים לרכב הזה

×
×
  • תוכן חדש...