Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סדנת כושר,הריון,ומה שביניהם ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3165 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

אהלן חברים.

 

אשתי נרשמה לסדנת כושר,ובעיון בתקנון ישנו הסכם שחוזר כמה פעמים לגבי נשים בהריון.

 

כרגע אומנם היא אינה בהריון,אך מבחינתנו זה כמובן מצב רצוי שהיא תכנס להריון בעתיד.

 

מדוע זה בעייתי מבחינת הסדנה?

 

ההגיון הפשוט אומר שנניח שאישה בהריון מתקדם (חודש חמישי והלאה),אז סוג של כבד\קשה לה,אז במקרה זה מובן שגם כושר יהיה קשה.

 

אך מה הבעיה עם אישה שנניח עכשיו נכנסה להריון?

 

אנחנו אמורים להמציא גם אישור רפואי שהכל תקין,ולשאול גם את הרופא אם זה בעייתי בעיניו.

 

מה דעתכם?

 

עריכה - לאחר חפירה קלילה בגוגל,קופות החולים לא רק שמתירות אלא מעודדות פעילות גופנית.

 

דא עקא,מי שמתאמנים בכל מקום,המכון כושר עצמו אמור להכין\להתאים תוכנית לאישה בהתאם להריון והתקדמותו.

 

http://www.maccabi4u.co.il/10366-he/Maccabi.aspx

http://www.clalit.co.il/he/pregnancy_and_birth/pregnacy/pages/exercise_during_preg.aspx

http://www.medixlife.co.il/54509/%D7%94%D7%90%D7%9D-%D7%9E%D7%95%D7%AA%D7%A8-%D7%9C%D7%94%D7%AA%D7%A2%D7%9E%D7%9C-%D7%91%D7%94%D7%A8%D7%99%D7%95%D7%9F-%D7%99%D7%A2%D7%9C-%D7%93%D7%A8%D7%95%D7%A8-%D7%A1%D7%A8%D7%95%D7%A1%D7%99

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הייתי מתחיל בחפירה בחוק חדרי כושר.

חוץ מזה - הרבה דעות קדומות.

והחשוב ביותר - להוועץ ברופא הנשים\מיילד (זה אותו אחד) האישי שלה, כיון שיתכן שיש מצבים מיוחדים בהם עדיף להמנע מאימונים, או להמנע מתגילים מסויימים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

זה בדיוק מה שנעשה.

 

נקח את התקנון לרופא שיעיין,אם הוא חושב כמונו,נאמר זאת למכון - לא מתאים להם,שלום ולא להתראות.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הם מנסים לכסות את עצמם מתביעות "איבדתי את העובר שלי בגללכם"

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם

מהו אותו הסכם שחוזר כמה פעמים לגבי נשים בהריון ?

אסור לה להתאמן ? מותר, עם אישור רפואי ?

יש מגוון רחב של אפשרויות, ואי אפשר להתייחס מבלי לדעת מה ההסכם.

 

בעקרון, כל עוד אין בעיה רפואית קונקרטית - לא אמורה להיות מניעה להתאמן (כל אחת בהתאם ליכולתה).

פורסם (נערך)

איסור גורף על נשים שבהריון (עכשיו התחיל או מתקדם) או מתכננות להכנס להריון.

ככה כתוב מילה במילה

 

"בחתימה על הסכם זה מאשרת הנרשמת כי מצבה הרפואי והבריאותי תקין לחלוטין,היא איננה בהיריון

ואין בכוונותיה להכנס להיריון במהלך הסדנה"

 

לאחר מכן ביאור

 

היריון

 

1.סדנאות החברה אינן מתאימות לנשים בהיריון ובחתימה על הסכם זה,מאשרת הנרשמת כי היא אינה בהיריון וכי אינה מתכוונת להכנס להיריון במהלך תקופת הסדנא

 

בקיצור כסת"ח.

עריכה אחרונה על ידי ezuf

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם

הסעיף לא חוקי אבל להתחיל להילחם עליו ולהתווכח - זה כבר נתון לשיקול הפרגמטי שלכם.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

×
×
  • תוכן חדש...