Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד פוקוס 2014


Tamar Ayalon-Zur
שימו לב! השרשור הזה בן 2405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי לכולם,

 

מחפשת לרכוש משפחתית שנתון 2014, כאשר הדגש הוא על בטיחות ואמינות, בתקציב של 70K. כמובן שמחפשת את הערך הטוב ביותר לכסף, ואשמח לרכוש גם במחיר נמוך יותר.

 

במהלך המחקר שעשיתי נתקלתי בפורד פוקוס 2014, לא יכולתי לפספס את המחירים המגוחכים בהם היא מוצעת כיום, עד כדי אפשרות לרכישה של רכב שעבר רק 50,000 ק"מ בעלות של 40K-50K.

 

אני מודעת לבעיה שהייתה לפורד עם הגיר, אבל תוהה האם עדכון התוכנה שעשו במהלך הריקול באמת פתר את הבעיה, כך שחוויית הנהיגה כיום היא ללא רבב? האם ישנן בעיות נוספות שאתם מכירים ברכב הזה?

 

האם מדובר ברכב מצויין, עם פגיעה קשה במותג, כך שמדובר בהזדמנות קנייה טובה, או שמא רכישת הרכב היא בבחינת הכנסת ראש בריא למיטה חולה?

 

אשמח לייעוץ בנושא, תודה!

תמר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכב לא עונה להגדרה של רכב אמין .

 

Sent from my LG-H960 using Tapatalk

 

היי חיים, תודה על התגובה.

האם אתה מתכוון לכך שאינו אמין מעבר לבעיה שהייתה עם הגיר? כלל הרכבים עברו עדכון תוכנה בשנת 2015, כלומר כבר מעל שנתיים על הכביש לאחר התיקון, האם הבעיה הזו תוקנה לחלוטין? האם יש בעיות אמינות ברכב מעבר לבעיה שהייתה עם הגיר?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הבעיה בגיר עדיין קיימת. יש אחריות מורחבת למצמדים (ל5 שנים) ולמחשב הגיר (ל-10 שנים) הבעיה שגם עם האחריות הרכב לא סחיר בעליל (ולראיה המחירים המפתים)

 

אם את לוקחת בחשבון שיתכן שאת "יד אחרונה" (כלומר שלא תצליחי למכור את הרכב במחיר משמעותי בתום השימוש) אולי שווה לקחת את הסיכון. אישית הייתי חושב פעמיים לפני עסקה כזאת.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4 (נמכרה)

וולוו XC40 T3 Momentum

טויוטה יאריס קרוס הברידית

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כאחד שנוהג על פוקוס זמן רב הרכב אמין מאוד, מנוע חזק יחסית, מהנה לנהיגה, מי שאומר אחרת - פשוט סטיגמות ולא מידע.

לעניין הגיר אכן הגיר בעייתי וייתכן שלחלק מהאנשים שלא ידעו להפעיל אותו כראוי - יהיה פחות נח.

אך מבחינה כלכלית האחריות על הגיר מכסה הכל ללא ויכוח ולאורך זמן.

המלצתי לקנות את הרכב אך רק במחיר מציאה שישקף את מה שצבי רשם - הרכב יימכר בעתיד בזול מאוד, לדעתי המחיר שכעת שווה לקנות את הרכב הוא: 40K - לשנת 2014 ,30K לשנת 2013, בפועל זה המחירים שנסגרים בחברות הליסינג (שגם נותנים אחריות חלקית לשאר מכלולי הרכב), לקוח פרטי מנסה לקבל יותר ,אך לא שווה לשלם יותר בגלל הסחירות העתידית.

 

יש לציין שכיון שהרכב תקוע אצל חברות הליסינג הם מציעים על הרכב ליסינג תפעולי ב1700 שקל לחודש בלבד, ייתכן שזה שווה יותר למי שמעוניין בתקופה קצרה יחסית.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2405 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...