Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 762 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

יש לי רנו קליאו 2014 עם מסך 7 אינץ מובנה

ראיתי באליאקספרס פאנלים שמתאימים לרנו בגודל 9 ו-10 אינץ.

 

שאלתי מישהו אבל אני רוצה דעה נוספת, לפי מה שהוא אמר לי מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ יותר נפוץ.

אשמח את חוכמת ההמונים

פורסם

9 יותר נפוץ אבל זה לא משנה לך

 

הפנאל בקליאו הוא רק 10 אינץ

 

 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
לפני 7 שעות, DRcarLEd כתב:

9 יותר נפוץ אבל זה לא משנה לך

 

הפנאל בקליאו הוא רק 10 אינץ

 

 

ראיתי שיש 9 אינץ (מה שמוזר זה רק מוכר אחד והרוב מוכרים 10)
עד כמה זה קריטי והיה לי קשה למצוא מסך ב-10?

פורסם (נערך)
בתאריך 21.5.2024 בשעה 07:57, DrDrive כתב:

ראיתי שיש 9 אינץ (מה שמוזר זה רק מוכר אחד והרוב מוכרים 10)
עד כמה זה קריטי והיה לי קשה למצוא מסך ב-10?

 

לא מכיר שיש פנאל ל9 לקליאו

יש 10 ותאמת הוא לא הכי 100% יושב פיקס

 

 

ממש לא קשה. 

תבין המסך הוא אונברסלי יש מלא דגמים כל מסך מגיע עם מפרט ונתונים שונים

מתאימים לפי סוג הרכב לדוגמה אצלך הפנאל  הוא למסך 10

בדרכ שאנשים קונים מאליאקפרפס אז זה מגיע הכל ביחד

 

 

אתה יכול לקנות משם ולהגיע אלי להתקנה

או לקנות ממני הכל ולקבל התקנה ושירות ואחריות

 

 

אגב היה אחד בפורום שפתחת אשכול לא מזמן שקנה מאלי מסך באיכות נמוכה והסאונד שלו ירד 

חשוב מכשיר איכןתי. ישפר גם העוצמה והאיכות של הרמקולים

עריכה אחרונה על ידי DRcarLEd

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

פורסם
בתאריך 20.5.2024 בשעה 07:19, DrDrive כתב:

שאלתי מישהו אבל אני רוצה דעה נוספת, לפי מה שהוא אמר לי מסך מולטימדיה בגודל 9 אינץ יותר נפוץ. אשמח את חוכמת ההמונים

אני לא ממש מבין מה הסוגיה פה? מה זה משנה מה יותר נפוץ? 

אתה מעונין להחליף את המערכת. אתה מתעקש על גודל מסוים ולא מוצא או שיש סיבה אחרת לקושיה? 

פורסם (נערך)

אם שני הגדלים בסדר בעיניך, אז חפש את החברה המוכרת יותר ובעלת חוות הדעת המוצלחות יותר, עם מפרט מספק ובמסגרת התקציב. לא מבין איזה קשר יש לשכיחות המכשיר. 

 

תואמי מקור כשמם כן הם, תואמים כולל מסגרת ובדר"כ גם כולל מתאמי חיווט. אין צורך לקנות בנפרד.

אם אתה מתכוון למכשיר אוניברסלי סינגל/דאבל דין אבל עם מסך צף (כי בלעדיו ההגבלה היא למסך 6-7 אינץ' כמו שיש לך היום), אז יש עוד גדלים ממילא. וגודל המרכב שלהם ישפיע על המתאם.

עריכה אחרונה על ידי Tom_22
פורסם

תלוי בדיל שאתה קונה. 

 

דוגמה רנדומלית (לא מהווה המלצה) - יש מסגרת, יש מתאם כבלים ויש מתאם קנבס בחבילה (בתיאור לקראת הסוף). 

 

האם זה אומר שלא תצטרך בכלל לבצע התאמות? לא בטוח. אם אפשר ליצור קשר אולי עם המוכר ולקבל תמונה של החיבורים שנשלחים בחבילה ולהשוות למה שיש ברכב בפועל, אולי זה יצמצם אפשרות לטעויות. 

פורסם
לפני 10 שעות, DrDrive כתב:

מה זה אומר בדיוק קנבס ? 

יש את הדגם הזה שכולל קנבס וגם יכול לכלול כבלים

https://www.aliexpress.com/item/1005002299796878.html?spm=a2g0o.detail.0.0.4af20dFy0dFyWJ&mp=1

 

האם חייב את הכבלים? בשביל מה הם ? אם אנתק את המסך הישן הכבלים שלהם לא יספיקו?

 

 

חייב קנבס שהמכשיר ידליק

והשליטה מההגה תמשיך לעבוד

 

אבל קח בחשבון בדגם הזה יש 4 סוגי צמות חשמל למולטימדיה 

וגם 3-4 סוגי פנאלים שהמזגן שלהם שונה 

דוקטור קארלד-מתקין מערכות שמע ומסכים לרכב (גילוי נאות ! )

 

×
×
  • תוכן חדש...