Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבר'ה סקר!-מהי מכונית החלום שלך?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3856 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 191
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ערב טוב ,

 

יש כמה חלומות , אבל ה-חלום =

 

למבו' גאיארדו.

מסקרן אותי למה הגאיארדו ולא המורצ'יאלגו דווקא? מה מיוחד בה כל כך?

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

למה חלום לחבר שלי יש סופר לאנסר ידנית

 

מיצובישי סופר לנסר - ידנית - כנראה שזה ישאר בגדר חלום

חלומי הצנוע הוא סובארו טנדר 4X4 + הגבהות + צמיגי שטח אך זה ישאר בגדר החלום (בלהות או רטוב)

 

ועכשיו לעניין S2000 או ניסאן סקיי ליין או איבולושן 8

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם

יונדאי קופה!!!

לא קרוע!

ללא שלדה!!

לא 20 מעל המחירון!!!

עדיפות לכל צבע חוץ מאדום וצהוב.

ליצור קשר בה"פ!!!

 

אופס נסחפתי קצת עם החיפושים :oops:

 

אהה חלום?!

 

 

 

 

 

אלינור כמובן!

 

L.A

פורסם

החלום שלי הוא שכל המכוניות והאופנועים שהזכרתם פה יהיו שלי, שלי, שלי, שלי

 

וכמובן, לא הייתי שוכחת את הסופר אנזו... שהייתי מוכרת בשבילה הכל ( אפשרות להחלפה אח בן 16, יד ראשונה, מפרטי תמורת סופר אנזו שחורה.... רררררררררררררררר ).

Lancia Kappa Turbo

מועדון " לנצ'יה ישראל "

www.scale-forum.com

פורסם

יש לי כמה מכוניות שאני חולם עליהן:

מכוניות שיש סיכוי שיהיו לי:

מאזדה מיאטה

גולף vr6 שנת 98

אודי איי 3 1.8 טורבו

אימפרזה sti

במוו סדרה 5 ידנית

ועכשיו נעבור לחלומות:

פרארי אף 40 (או אף 50)

למבורגיני קונטאש

פורשה Gt3

דוג' וייפר

לוטוס אליז

ויש עוד..........אבל אלה העיקריות

פורסם

יש המון

אבל החלום ממש הוא

Koenigsegg CCR

 

ccr04_02.jpg

 

ccr04_01_800.jpg

 

באותו עניין מי לא מכיר את חלומות הילדות: שאני יהיה גדול יהיה לי למבורגיני וכו'

אז לדעתי צריך לשנות את זה ל: שאני יהיה גדול אני מה זה מת ללמבורגיני אבל הייבואן לא ירצה להביא לי (ע"ע ייבואן מרצדס שסירב להביא מייבאך וSLR)

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

נראה לי שאני בין הצנועים כאן...

אבל החלום שלי... שיתגשם עוד כמה שנים, הוא ביואיק לה סייבר (חדשה, באותה שנה שאוכל לקנות),

בשבילי זה פינוק, חלום, ואהבת חיי...

אני עוד מאחל לעצמי שאגיע לחופה עם אוטו כזה.....

:-)

פורסם

אולי יקרה ביום מן הימים:

אימפרזה טורבו

מיצובישי Evo

קליאו ספורט

מאזדה מיאטה

 

ואולי לא:

הונדה S2000

בימר Z4

בימר M5

פורשה 911 GT2

פורשה בוקסטר S

- - -------[Fireball]------ - -

פורסם

חלום מציאותי למדי:

STI או EVO...(עוד כמה שנים אני אמצא לי אחת משומשת במצב טוב...)

 

חלום לא מציאותי בכלל:

פרארי אנזו.

פורשה קרארה GT.

 

:-P

.All Imprezas are equal,some are more equal then others

פורסם

106 ראלי..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

סתם סתם, האמת, תמיד רציתי איזה לוטוס אליז כזו חמודה וקטנטנה שתעמוד לי מתחת לחנייה.

אבל אחרי שראיתי מה יכולה לעולל "אריאל אטום" לפרצוף של קלארקסון ב"טופ גיר", הבנתי שזה החלום בה' הידיעה. עם רכב כזה, אני מבטל את התור שלי למנתח פלסטי. :lol:

ariel_atom.jpg

If you can’t see the Bright side of life , Polish the Dull side


×
×
  • תוכן חדש...