Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיוטה קורולה שנת 2008 אוטומט


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3164 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה זמן אתה הולך להחזיק את הרכב. לקנות גרוטאה מלפני עשור שהרביצו עליה 200 אלף קמ בציפייה לעשות 30 אלף קמ בשנה... זה לא מעט... תחפש אחת עם 120-130 אלף קמ. בטוח שתמצא.

פורסם

ק"מ נמוך הוא לא ערובה לאמינות, עדיף רכב שנסע 200 אלף ק"מ שרובם מחוץ לעיר ועבר טיפולים בזמן, מאשר רכב שנסע 100 אלף ק"מ ונסע רוב הזמן בעיר ולא טופל בזמן.

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

בתור בעל רכב כזה 2009 עם 93000 קמ (אני מוכר ביותר יקר), אין במחיר דומה למחירים האלה רכב כזה מרווח, אמין עם בגאז ענק וצריכת דלק לא רעה. בעיר יותר קשה וצריך להתרגל, מחוץ לעיר אין בעיה בכלל. אם תטפל בזמן- צפוי לך שקט ובלי הפתעות. בכל זאת זה טויוטה

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם

בתקציב הזה תקנה מזדה 3, עדיף לך ראש שקט מאשר לחסוך כמה שקלים בדלק ולפחד שיילך לך הקלאץ.

 

היה את הרכב הזה בדיוק לאבא שלי בליסינג מהעבודה ואבא שלי נוסע כמו זקנה, הוא רק חיפש להעיף את הרכב, מרוב שלא הלך לדגם בליסינג החליפו לכל האנשים ב 2009 אצלם במפעל לדגם עם הגיר הפלנטרי, שהיה ה ר ב ה יותר אמין ונוסע הרבה יותר נעים.

 

ה 2008 היה דופק כמו משוגע - וגם אחרי עדכוני התוכנה, רק נסיעה על מצב טיפטרוניק הייתה נורמלית, נסיעה על E הייתה בלתי נסבלת

 

אז לדעתי, רד מהשם של טויוטה, מעבר לזה, הרכב מאוד אפור בפנים, לא כזה מהנה לנהיגה, יחסית זריז למכוניות בעלות מנוע עם נפח זהה, ממש לא חזק - בכל זאת, כולה 1600.

 

מזדה 3 אולי שותה יותר אבל יש לה תחזוקה של בימבה, לא קלאצים ולא נעליים.

Xpeng P7 LR - For me

Xpeng G6 LR For the wife ;)

 

פורסם

אין לו מה לפחד מהקלאץ' אם הוא נוסע בנסיעות בין עירוניות במיוחד, הגיר שם אמין מאד.

הוא יהיה חסכוני יותר בפער ממאזדה 3 במחיר שלו וגם מרווח ממנו.

 

 

פורסם

אני מסתכל על עובדות. עובדתית הרכב הזה יכול לנסוע 350 אלף קמ. והבעיות יתחילו לצוץ קודם לכן סביב ה300 אלף. עקב כך, ובהתאם לזאת, אם פותח השרשור לא רוצה להחליף אוטו עוד 3 שנים, מומלץ להוסיף עשירייה ולקחת רכב טויטה שעשה פחות קילומטראז. באם אין אפשרות לעשות זאת, אולי על פותח השרשור לחשוב על אלטרנטיבות שיתנו תמורה נאותה ל22 אלף שח. אתה יכול למצוא בקלילות סיריון או יונדאי אקסנט מנוע 1600 בשנים 2010-2011 בסכומים האלה. נכון שזה לא טויוטה, אבל זה אחלה רכבים אקונומים, חלפים זולים. בעיות מוכרות. בינעירוני לא זולל דלק.. תעשה 1-12 נניח.

גילוי נאות; טויוטה אוטו מדהים. אבל כל רכב שנסע 200 אלף.. פרייבט.. מתחילים להרגיש את הבלאי.

פורסם
מי אמר שהוא חייב לקנות את הרכב הספציפי הזה? הוא יכול לחפש אחת שמורה עם הרבה פחות ק''מ ובכלל לא חסר כאלה סביב המחיר שלו.

 

 

למה אתה צריך להתווכח כל הזמן מול ההודעות שלי.

תקרא מה שרשמתי.

שייקח קורולה

אבל לא עם 200 אלף קמ

פורסם

כן, רק שקורולה 2009 אוטומטית עולה כפול מהתקציב שלו.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...