Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3179 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

אני בדילמה לפני רכישה של הרכב - האם במאזדה 3 ספיריט צורה חדשה מדגם האצ׳בק תיכנס לי עגלה של תינוק? זה מרכיב קריטי לרכישה של הרכב

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

תלוי איזו עגלה יש לך. לך לאולם התצוגה עם העגלה ותבדוק.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אם מדובר בעגלת יחיד, כל עגלה תיכנס!

השאלה הנכונה לשאול, האם יכנס עוד משהו בנוסף?:lol:

כמו שהוצע מעליי, הכי טוב לגשת לאולם תצוגה לבדוק פיזית.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

אנחנו קנינו עגלה קומפקטית( בוגבו/סייבקס) והיא נכנסת גם בסוזוקי אלטו.

כל עגלה תיכנס, רק האמבטיה (בסינט) זו הבעיה.

פורסם

חבר עם BMW 320, רכש עגלת תינוק חדשה שמגיעה עם אמבטיה. אמרו לו שהיא תכנס בוודאות לתא המטען של ה-BMW.

למרבה הצער, הוא לא הצליח להכניס אותה לתא המטען.

הוא החזיר אותה ורכש עגלה אחרת, אבל רק לאחר שהגיע עם הרכב לחנות והצליח להכניס את העגלה החדשה לתא המטען :)

פורסם
אם מדובר בעגלת יחיד, כל עגלה תיכנס!

השאלה הנכונה לשאול, האם יכנס עוד משהו בנוסף?:lol:

כמו שהוצע מעליי, הכי טוב לגשת לאולם תצוגה לבדוק פיזית.

 

עדיין אין עגלה :) אבל בע״ה בעתיד הקרוב יהיה לכן אני שואל כי זה מרכיב קריטי לרכישת רכב לשנים הבאות..

Mazda 3 Spirit 2014 2.0L

פורסם

יש עגלות שתכנסנה בתא המטען - כשתרצה לרכוש תבוא עם הרכב לחנות ותבחר את העגלה לפי תא המטען.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

אתה יכול לבוא אלי לחנות (חנות עגלות במודיעין עילית) עם רכב ההדגמה ולבדוק במקום מה הכי חסכוני בבגאז'.

הייתי מנסה קודם: בוגבו בי5, יויו פלוס, בייבי ג'וגר סיטי מיני או GT.

אם אתה מאמין שיכולים לקלקל, תאמין שיכולים לתקן.

- רבי נחמן מברסלב

פורסם

כמו שכבר נאמר פה יש עגלות ויש.

יש לי בבית 2 עגלות, האחת בוגבו קמליון שהינה עגלה גדולה ומסורבלת ובזמנו כדי להכניסה לניסאן מיקרה הייתי צריך לפרק ממנה גלגלים, מנגד יש לי עגלה שנקראת טאיטאי ביבה שנכנסת בכיף גם לרכבים הרבה יותר קטנים ללא פרוק של שום מרכיב ממנה.

 

בכללי ממליץ להקפיד על בחירת עגלה קלילה שתהיה נוחה לכם! הגודל והסרבול מורגשים גם בהסעה של התינוק ברחבי העיר!

 

את הבוגבו שלנו אני דיי שונא בכל תחום בערך לעומת הביבה, והביבה עולה חצי מהבוגבו!

 

Sent from my PRO 6 using Tapatalk

VW GOLF MK2 1.3

FIAT 500L 1.4

MG4 

פורסם (נערך)

לי יש קורולה ישנה, וחצי מתא המטען תופס הסאבוופר של המערכת.

 

כשנולד התינוק החלטנו לא לוותר על התחביב, רכשנו עגלת יויו, ואנחנו מצליחים להכניס בתא המטען גם מזוודה גדולה (בחצי תא המטען) עגלה (בין הסאב לסף תא המטען) + מספר שקיות.

 

יש עוד אפשרות להכניס את העגלה בשטח שאינו מנוצל ברגלי הכיסא תינוק שיושב במרכז הרכב. כן, זה נכנס שם.

אם תרצה אוכל בהזדמנות הקרובה לצלם איך זה נראה.

עריכה אחרונה על ידי chaimb
פורסם

יש עוד אפשרות להכניס את העגלה בשטח שאינו מנוצל ברגלי הכיסא תינוק שיושב במרכז הרכב. כן, זה נכנס שם.

אם תרצה אוכל בהזדמנות הקרובה לצלם איך זה נראה.

 

מ-מ-ש אבל מ-מ-ש לא מומלץ, ומאד לא בטיחותי. במקרה של תאונה העלגה יכולה לעוף ממקומה לפגוע אנושות בנוסעים.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

×
×
  • תוכן חדש...