Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שים לב מאיזה נקודה השעון חום אצלך מתחיל ומאיזו נקודה השעון חום בתמונה שצירפתי מתחיל. הזיוף הוא לכל אורך הסקאלה.

כלומר, כאשר הטמפ' היא 90 מעלות הוא מראה 70 מעלות. כאשר הרכב קר הוא מראה את הטמפ' האמיתית פחות כ 20 מעלות.

יש צורך לפתוח את הלוח שעונים ולמקם את המחט במקום הנכון.[ATTACH=CONFIG]495169[/ATTACH]

השאלה הנשאלת למה מלכתחילה המחוג לא במיקום הנכון שלו ?

איזה כייף לי :)

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

מרק, אחרי שהמצבר נגמר לי, לוח השעונים התחרפן ולאחר החלפתו, המחט לא חזרה למקומה. לפני זה הכל עבד רגיל. המנוע היחידי שמרעיש בעת פעולתו זה מנוע שמפעיל את מחט שעון החום.

פורסם

לפי דעתי זה לא קשור למנוע צעדים כי הוא עובד ועושה את העבודה ולכן, לפי דעתי, אין צורך להחליף מנוע צעדים.

ייתכן שהמחוג נופל כי המוביל שלו שמתחבר למנוע צעדים סדוק ואז אין אחיזה טובה ולאחר כמה פעמים הוא נופל.

בדר"כ החזרת המחוג למקום פותרת את הבעיה, אבל זה רכב בין 12~ אז ייתכן שיש צורך להחליף את המחוג.

 

פות"ש, אתה יכול לצלם את המחוג כאשר הוא בחוץ?

פורסם (נערך)

האמת קצת קשה לראות אך באחת התמונות נראה לי שאני מזהה סדק במוביל של המחוג.

לפי דעתי יש צורך בהחלפת המחוג, אך הייתי מנסה משהו לשים מעט סופר גלו במוביל (בכל מקרה המחוג לא תקין וצריך להחליפו אז אין לך מה להפסיד).

האם המחוג יוצא בקלות מהמנוע צעדים או שהוא מצריך הפעלת מאמץ?

עריכה אחרונה על ידי asix
פורסם

ASIX, בלי להתכוון סידרתי לך גם מבדק ראיה. אתה רואה 6/6 :lol:. יש סדק שערה בגוף של המחט, משום הייתי בטוח שהמנוע של הלוח נדפק. אנסה את הצעתך. במידה הדבר לא עוזר. מכיר מקום בירושלים שניתן לסדר בו לוח שעונים? קשה לי להאמין שימכרו לי בפירוקיה רק מחט וקשה לי להאמין שלובינסקי לא יקחו הון על לוח חדש.

פורסם

תודה רבה. זה ניסיון של שנים על הרכבים האלה.

לצערי אינני מכיר עסקים בי-ם, ולובינסקי לא מוכרים רק את המחט.

פורסם

זה נותן חותמת סופית לבעיה.

במידה והסופר גלו לא יפתור לך את הבעיה אני מאמין שמי שמתעסק בתיקון לוחות שעונים יוכל לפתור לך את הבעיה או לחפש באינטרנט האם מישהו בחו"ל מוכר כאלו מחטים ללוחות שעונים.

פורסם

אז למחט אין חיבור מכני יציב אל הציר מה שגורם לה לחוות קריאות מנותקות מהמציאות.

 

אם ניסיון הדבקה של המחט ייכשל, הייתי ממליץ לך לרכוש לוח מחוונים מפירוקיה ולהשתמש בו כתורם איברים.

פורסם (נערך)

אם אתה שוקל להחליף לחדש את מנגנון חום המנוע.. אולי תנסה להדביק את הישן.. לפני.

 

ארגן סורק אשר יקרא את טמפרטורת חום המנוע משקע נתוני הרכב (OBD).

וכאשר המנוע עובד ומראה טמפרטורת 90 מעלות - הדבק במדויק את המחוג.

עם דבקים .. להדבקת פלסטיק, קצת יותר חזקים מדבק פלסטי הרגיל - לא דבק מגע.

גם הייתי נזהר מ הסופר גלו - איתו תיקון טעויות אח"כ די קשה.

 

יש דבקים בשפורפרות קטנות, באייס, הום סנטר להדבקת פלסטיק עור מתכת.

 

נקודת דבק קטנה על המחוג והכנסתה למחט - אחרי ההדבקה, המתנה של שעה לפחות.

בדוק אם יש אפשרות להוציא את מגביל המחוג - המחט הקטנה מתחת לאזור סקלת החום.

כדי שהמחוג בזמן ההדבקה כאשר הוא יורד (עם כיבוי המנוע) ועדיין לא דבוק טוב .

לא יתקל במגביל / עוצר המחוג וההדבקה תזוז.

 

או - במידה ואתה יכול למדוד את המתח המסופק להפעלת מנגנון מחוג החום.

או אולי רשום את הנתון הנ"ל .

חבר סוללה קטנה במתח קבוע הנדרש דרך נגד - כך המחוג ישאר באמצע הסקלה ולא ירד.

עד שהדבק יתקשה (לפחות כ 1 שעה.)

 

במידה ואין אפשרות להוצאת המגביל / עוצר התנועה... הדבק עם סופר גלו - ובזהירות.

 

 

אייל.

עריכה אחרונה על ידי ליין מן

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.


×
×
  • תוכן חדש...