Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3177 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי אייל, מצאתי עכשיו בפירוקיה לוח שעונים ב458 ש"ח. אני אנסה להוציא ממנו את המחוג ופשוט להעביר אל הלוח שלי. במידה וזה לא יצלח אנסה להדביק את המחוג(פיתרון פחות טוב)

 

הייתי מחליף לגמרי את הלוח אבל לא בא לי להיות עם קילומטראז לא אמיתי.

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אייל, אם יש פטנט אז הוא סמוי מהעין. את הישן הוצאתי פשוט במשיכה. על פניו אני לא רואה על המחוג משהו מיוחד. השאלה מה עדיף למשוך בכוח ולהסתכן בהחרבת מחוג נוסף או למסור את הלוח לכיול קילומטראז? הקילומטראז הנכון מופיע לי על רישיון הרכב וגם במחשב הרכב.

פורסם

ההוצאה של המחוג היא במשיכה. אין פטנט מיוחד להוציא אותו.

במידה והק"מ בלוח החליפי נמוך יותר מהק"מ אצלך ברכב אין צורך לבצע עדכון. הלוח יקח את הק"מ מהמחשב בודי (נקרא bsi).

במידה והק"מ בלוח החליפי גבוה יותר ממה שיש כרגע אז המחשב בודי (bsi) יתעדכן לפי הק"מ החדש ואז תצטרך לבצע עדכון לק"מ.

שים לב לנושא לפני שאתה מחבר את הלוח שעונים החדש.

פורסם

הרגע חזרתי מהפירוקיה, החלפתי את המחוג ובינתיים נראה שהכל תקין. החלטתי לא להחליף את כל היחידה בהתאם לעצות שניתנו כאן(ע"מ שהמחשב שלי לא ימשוך קילומטראז' גבוה ממה שבאמת הרכב עשה)מצרף תמונה.

 

שיחקתם אותה. תודה על העזרה שוב.12.10.jpg


×
×
  • תוכן חדש...