Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3182 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני חדשה פה. קראתי את הפוסטים המאלפים לגבי יבוא רכב אספנות ויש לי שלוש שאלות.

אני ובן הזוג שלי רוצים לייבא אופל היימר ישנה (1979) שהיא אוטו בית - משודרגת למגורים.

1. איפה עומד המס הנוכחי על יבוא רכבי אספנות? אני זוכרת שבזמנו שמעתי שהמס הזה בוטל אבל לא הצלחתי למצוא אינפורמציה בנושא.

2. מישהו יודע אם זה תופס גם לגבי אוטו בית או שיש לו תקנות נפרדות?

3. איך אפשר לברר מראש איך יתמחרו את הרכב הזה בנמל? חיפשתי אותו בקראוס אבל לא מצאתי.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249686586&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&pageNumber=4&scopeId=MH&fnai=prev

 

אשמח לכל המלצה או הכוונה לאדם שאפשר להתייעץ איתו בנושא..

תודה!

סמדר ש

פורסם
שלום, אני חדשה פה. קראתי את הפוסטים המאלפים לגבי יבוא רכב אספנות ויש לי שלוש שאלות.

אני ובן הזוג שלי רוצים לייבא אופל היימר ישנה (1979) שהיא אוטו בית - משודרגת למגורים.

1. איפה עומד המס הנוכחי על יבוא רכבי אספנות? אני זוכרת שבזמנו שמעתי שהמס הזה בוטל אבל לא הצלחתי למצוא אינפורמציה בנושא.

2. מישהו יודע אם זה תופס גם לגבי אוטו בית או שיש לו תקנות נפרדות?

3. איך אפשר לברר מראש איך יתמחרו את הרכב הזה בנמל? חיפשתי אותו בקראוס אבל לא מצאתי.

 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=249686586&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&pageNumber=4&scopeId=MH&fnai=prev

 

אשמח לכל המלצה או הכוונה לאדם שאפשר להתייעץ איתו בנושא..

תודה!

סמדר ש

חפשי בפייסבוק פורום מאוד פעיל בשם כפרים על גלגלים, שם תקבלי תשובות איכותיות, במיוחד מבחור בשם אבי בן אילן, אך לפני כן, תריצי שם חיפוש כי השאלות האלו נשאלו פעמים רבות ורוב התשובות זמינות.

 

הנקודות המרכזיות שצריכות לעניין אותך, דיזל לא ניתן ליבוא כרכב אספנות, וכן יש מגבלות בנושא פרופורציות בין סרח אחורי לבסיס גלגלים, ומיסי יבוא.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

×
×
  • תוכן חדש...