Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - אאודי Q2 מקבל מנוע 1.0 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2918 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
למה לא? אני מעביר ככה זמן בפקקים. מנסה לנחש מיהו האיש ביונדאי טוסון לידי ומה גודל האיבר שלו. גם אחרים עושים את זה. כשהייתה לי במוו שחורה כלב לא היה מעיז לחתוך אותי או להידחף לפני בפקק.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

סדר יום של אנשים קטנים ומגיבים חדשים אשר לא קולטים ציניות או מבינים שבחיים? אין במה להתעסק יותר מדי בכדי להעביר את הזמן (קשה לעשות ביד תוך כדי הנהיגה):

 

1. לקום בבוקר

2. להכנס לפורום

3. לא להבין ציניות אבל לתת עוד תגובה לקאונטר

4. עצוב

5. נגמר היום וחוזרים הביתה לחטוף מהאישה/חברה

6. נכנסים לפורום לפרוק ידע לא מועיל

7. נגמר היום

8. עצוב

 

tumblr_inline_nlxulla1KL1t979c8_1280.jpg

 

1-0 לך נתראה בגומלין

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אם לשנינו אז זה 2-0 לנו לא? זאת אומרת רק אחד קיבל ניקוד? מה עם השני?

 

7686178464_fdc8ea66c7.jpg

פורסם (נערך)

תרשו לי להחזיר את השרשור למטרתו?

כשבאתי ביולי להזמין Q2 1.0, תוך 5 דקות העבירו אותי ל-1.4 כי הפער במחיר ביניהם הפך זניח לחלוטין. וכן, לקחתי בחשבון את חבילת אסיסטאנס שהיא פשוט חובה.

בהשוואה בין המנועים צריך גם לזכור שה-1.4 יודע לנתק 2 צילינדרים כשדרישת המומנט נמוכה מ-11 קג"מ (COD, כמו בטיגואן החדש), בעוד שה-1.0 לא. התוצאה היא צריכת דלק זהה בנסיעה משולבת (19.6 מול 19.2 ולא כפי שנכתב בכתבה). וכמובן, 8.5 שניות ל-100 מבטיחות עונג כשרוצים. מאידך בחו"ל מהללים את מנוע ה-1.0 וכנראה שבצדק. השאלה תלויה בנסועה - עירונית או בינעירונית.

סקירה בחג הקרוב.

עריכה אחרונה על ידי Cadillac58

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

אני חושב שזה היה מהלך צפוי ואפילו מתבקש. אם המנוע הזה יושב טוב על אוקטביה אין סיבה שבQ2 הוא לא יתאים. כבר דובר רבות על המנוע הזה שכמו נלקח מהמערכון של שייקה אופיר שמסביר את ההבדל בין חיידק למיקרוב ואומר "זה יותר קטן, אבל יותר ערס". אם מנוע נותן את אותה תפוקה ואפילו יותר אבל עם צריכת דלק ופליטת מזהמים יותר נמוכה אז למה לא?

פורסם

הססטיסטיקה העדכנית מלמדת שדגם 1.0 ("אייקון") לא תופס, בניגוד להערכות.

בחודשיים הראשונים שהוא נמסר (אוגוסט-ספטמבר, לאחר השקה ושיווק ביולי) נמסרו רק 9 יחידות 1.0 מתוך 121 יחידות של Q2 שנמסרו באותם חודשיים. כל ה-9 נמכרו עם חבילת לאקשרי (21-25K+ שקל). ההסבר הוא שמי שמתעניין ב-1.0 מוסט ל-1.4 בו ההנחה עמוקה יותר (מניסיון אישי כאמור למעלה).

BMW i3s 2019

Hyundai Ioniq 5 4X4 2022

Still refueling: Cadillac Fleetwood 1958

פורסם

מניסיון על הA1, מנוע ה 1.0 הוא פנינה אמיתית. זה לא להאמין כמה כוח יש למנוע הצנום הזה.

 

Sent from my E6853 using Tapatalk

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

כן, לא משהו שהנתונים הטכניים לא מגלים לנו, בתכלס. :wink:

  • 8 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

מעלה שוב את השרשור הזה בעקבות מבצע של אאודי על דגם האייקון 1.0 עם אבזור בטיחות מלא ומרשים מאוד ב 162,000.

מתעניין מאוד ברכישה ואשמח לדעת מה דעתכם. חשוב לי בעיקר בטיחות, איכות נסיעה וצריכת דלק.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk


×
×
  • תוכן חדש...