Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - אאודי Q2 מקבל מנוע 1.0 ליטר


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כך בחשבון שזה מותג אמריקאי שלא מזמן התחיל להיות משווק כלל עולמי. לכן צריך לראות אותו דרך פריזמה אמריקאית. הוא מתחרה בג'יפ, באקורה, בדגמים מסויימים של פולקסווגן או פורד אפילו.

כאמור. סמי פרימיום. אתה יודע מה כתוב אצלי ברשיון רכב של אינפיניטי? "ניסן ארה"ב". ברשיון של לקסוס של אשתי רשום "לקסוס". זה מסביר הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחילה מגמה מעניינת, של תופעה שעוד לפני מספר שנים התעניינתי למה היא לא כאן עדיין. הריי רוב הזמן אנחנו בפקקים והיכן שאין פקקים יש מצלמות וכל נהג שנמצא מעל שנה על הכביש אמור להבין שכמעט תמיד לא משנה כמה מהר תאיץ, תפגוש את האלטו מהרמזור הקודם ברמזור הבא גם. אז מנועים גדולים, חזקים ובזבזניים הופכים להיות חסרי משמעות למי שלא עושה נס פעם בשבוע לפחות.

 

בסופו של דבר, אל לנו להתכחש, לרכבים האלו יש פוזה. זה שהיא לא מדברת לרובנו, זה שהיא לא הכוס תה שלנו אלו דברים אחרים. להגיד שלרכבים האלה אין אפקט כניסה מושך תשומת לב, זה להתכחש למציאות.

 

אתן מטאפורה מחיי היום יום שאני חווה באופן כמעט קבוע, אני מתאמן באומנות לחימה מסוימת. בכל פעם שאני רואה איזה באדי-בילדר מפוצץ בסטרואידים ובעל אמות מידה לא אנושיות בכלל, שבטוח שהוא האיש הכי מסוכן בחדר, והדוגמה לאדם על, זה מעלה בי גיחוך. אך אל להתעלם מזה שהוא אכן מושך עניים. לטובה או לרעה?! זה כבר תלוי בעניי המסתכל.

 

כנ''ל לגבי כל ה-suv, מכוניות אמריקאיות סטייל של פעם. אני אישית לא מבין מה מהמטרה שלהם בארץ הקודש, אבל מישהו מבין וזו הסיבה למה רואים אותם כ''כ הרבה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם מבחינת סמל יש נחיתות. זה לא לקסוס שהיא שחקנית לגיטימית. זה אינפיניטי, שהיא סמי פרימיום. זה כמו שעונים. יש רולקס, פאטק פיליפ ואודמר פיגה ויש אומגה. אומנם היא יקרה ואיכותית, אבל עדיין אומגה.

 

מזל שאנחנו חברים לפני שידעת שיש לי רק טיסוט :-)

אם כי מהדורה מוגבלת... בכל זאת, אני מיוחד

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כך בחשבון שזה מותג אמריקאי שלא מזמן התחיל להיות משווק כלל עולמי. לכן צריך לראות אותו דרך פריזמה אמריקאית. הוא מתחרה בג'יפ, באקורה, בדגמים מסויימים של פולקסווגן או פורד אפילו.

כאמור. סמי פרימיום. אתה יודע מה כתוב אצלי ברשיון רכב של אינפיניטי? "ניסן ארה"ב". ברשיון של לקסוס של אשתי רשום "לקסוס". זה מסביר הרבה.

 

בדיוק כמו שברוסיה לא מכירים אלפא, אפילו שהמחירים דומים לאאודי, נניח.

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למדתי משהו חדש.

מעניין שברישיון של אינפיניטי רשום "ניסאן ארה"ב". אומנם זאת חברת בת של ניסאן, אבל חשבתי שיהיה רשום "אינפיניטי".

בכללי, ממה שידוע לי, שלושת היפניות (טויוטה, ניסאן והונדה) חדרו באותו פרק זמן לשוק האמריקאי, כדי להוות תחרות וחלופה לשלושת הגרמניות (במוו, אודי ומרצדס).

מעניין שלקסוס, שהיא חברת בת של טויוטה הצליחה יותר (אם אפשר לקרוא לזה חוזק מותג או רמת הפרימיום מאשר אינפיניטי).

עד כה אני הכרתי רק 2 מותגי סמי פרימיום: וולוו ואלפא.

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בר, אני מאמין שאלפא פחות נפוצה ברוסיה מהגרמניות גם בשל סטיגמות הקשורות לאמינות, חלודה ואחזקה היקרה.

או שפשוט מותגים גרמנים נתפסים כנחשבים ונחשקים יותר, במיוחד שגרמניה קרובה כל כך ליבוא רכבים חדשים ויד 2.

עריכה אחרונה על ידי RomanGLX10

Renault Captur 2018 1.5 dCi

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מתחילה מגמה מעניינת, של תופעה שעוד לפני מספר שנים התעניינתי למה היא לא כאן עדיין. הריי רוב הזמן אנחנו בפקקים והיכן שאין פקקים יש מצלמות וכל נהג שנמצא מעל שנה על הכביש אמור להבין שכמעט תמיד לא משנה כמה מהר תאיץ, תפגוש את האלטו מהרמזור הקודם ברמזור הבא גם. אז מנועים גדולים, חזקים ובזבזניים הופכים להיות חסרי משמעות למי שלא עושה נס פעם בשבוע לפחות.

 

בסופו של דבר, אל לנו להתכחש, לרכבים האלו יש פוזה. זה שהיא לא מדברת לרובנו, זה שהיא לא הכוס תה שלנו אלו דברים אחרים. להגיד שלרכבים האלה אין אפקט כניסה מושך תשומת לב, זה להתכחש למציאות.

 

אתן מטאפורה מחיי היום יום שאני חווה באופן כמעט קבוע, אני מתאמן באומנות לחימה מסוימת. בכל פעם שאני רואה איזה באדי-בילדר מפוצץ בסטרואידים ובעל אמות מידה לא אנושיות בכלל, שבטוח שהוא האיש הכי מסוכן בחדר, והדוגמה לאדם על, זה מעלה בי גיחוך. אך אל להתעלם מזה שהוא אכן מושך עניים. לטובה או לרעה?! זה כבר תלוי בעניי המסתכל.

 

כנ''ל לגבי כל ה-suv, מכוניות אמריקאיות סטייל של פעם. אני אישית לא מבין מה מהמטרה שלהם בארץ הקודש, אבל מישהו מבין וזו הסיבה למה רואים אותם כ''כ הרבה.

 

 

לרמוס דוושה במנוע ליטר מוגדש או חצי דוושה במנוע יותר גדול זה אותו האפקט מבחינת הדלק.

היחידים שמרוויחים כאן אלו הם היצרנים, ממש לא אנחנו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדר יומם של חלק מחברי קארס פורום:

לקום בבוקר, להיכנס לאוטו, בדרך לעבודה לשפוט אנשים על פי סוג הרכב שהם נוהגים בו.

 

לא נמאס לכם? בלתי אפשרי לקרוא את זה כבר..

נראה שאתם לא יכולים לראות רכב ולא לשפוט את הבן אדם שנוהג בו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? אני מעביר ככה זמן בפקקים. מנסה לנחש מיהו האיש ביונדאי טוסון לידי ומה גודל האיבר שלו. גם אחרים עושים את זה. כשהייתה לי במוו שחורה כלב לא היה מעיז לחתוך אותי או להידחף לפני בפקק.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדר יומם של חלק מחברי קארס פורום:

לקום בבוקר, להיכנס לאוטו, בדרך לעבודה לשפוט אנשים על פי סוג הרכב שהם נוהגים בו.

 

לא נמאס לכם? בלתי אפשרי לקרוא את זה כבר..

נראה שאתם לא יכולים לראות רכב ולא לשפוט את הבן אדם שנוהג בו.

 

מה זאת אומרת...? מה אתה עושה כשאתה נוהג?

מכניסים לצנצנת, סוגרים, לופתים את המכסה כאילו חייך תלויים בזה, ומנערים את הצנצנת עד שהיא מודה ברצח ארלוזורוב.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה לא? אני מעביר ככה זמן בפקקים. מנסה לנחש מיהו האיש ביונדאי טוסון לידי ומה גודל האיבר שלו. גם אחרים עושים את זה. כשהייתה לי במוו שחורה כלב לא היה מעיז לחתוך אותי או להידחף לפני בפקק.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

איך הסיפור (המרגש עד דמעות) על הרכב ערסים השחור קשור לציניות הבינונית למדי שמעליו?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סדר יומם של חלק מחברי קארס פורום:

לקום בבוקר, להיכנס לאוטו, בדרך לעבודה לשפוט אנשים על פי סוג הרכב שהם נוהגים בו.

 

לא נמאס לכם? בלתי אפשרי לקרוא את זה כבר..

נראה שאתם לא יכולים לראות רכב ולא לשפוט את הבן אדם שנוהג בו.

 

סדר יום של אנשים קטנים ומגיבים חדשים אשר לא קולטים ציניות או מבינים שבחיים? אין במה להתעסק יותר מדי בכדי להעביר את הזמן (קשה לעשות ביד תוך כדי הנהיגה):

 

1. לקום בבוקר

2. להכנס לפורום

3. לא להבין ציניות אבל לתת עוד תגובה לקאונטר

4. עצוב

5. נגמר היום וחוזרים הביתה לחטוף מהאישה/חברה

6. נכנסים לפורום לפרוק ידע לא מועיל

7. נגמר היום

8. עצוב

 

tumblr_inline_nlxulla1KL1t979c8_1280.jpg

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2145 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...