Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות - אאודי Q2 מקבל מנוע 1.0 ליטר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 2917 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חשבתם שמנוע 1.0 ליטר הוא קטן מדי בשביל סיאט איביזה? אז חשבתם. מהיום תוכלו לקבל אותו גם באאודי Q2. בתמורה לביצועים הפחות טובים (באופן מפתיע לא בהרבה פחות טובים), תקבלו אבזור עשיר יותר ותשלמו מחיר נמוך יותר.

 

MAIN.jpgאאודי-Q2-2.jpg

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

  • תגובות 38
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
מה שיש מתחת למכסה מנוע לא משפיע על אפקט השופוני, אז אני מניח שההשתלה תעבור בהצלחה.

אני לא יודע על מי לרחם יותר, על מי שקונה Q2 בשביל שופוני או מי שחושב שQ2 זה שופוני..

 

פורסם

נראה יפה ומרשים מבפנים ומבחוץ. הייתי קונה לאשתי, אם היה לי כסף מיותר

  

בתאריך 8.6.2023 בשעה 13:37, discoTD5 כתב:

כל פעם שיש לך דעה מוצקה על משהו, תרשום בדיוק את ההיפך. ככה תטעה פחות. 

 

פורסם

הוא כן. מי שלא צריך שופוני יתכבד ויקנה ספורטאג'.

אני צריך רכב עירוני קטן עם סמל הנכון על משבצת של רנו קאפצ'ור. יש משהו חוץ מQ2?

פורסם
הוא כן. מי שלא צריך שופוני יתכבד ויקנה ספורטאג'.

אני צריך רכב עירוני קטן עם סמל הנכון על משבצת של רנו קאפצ'ור. יש משהו חוץ מQ2?

ספורטאז' זה דווקא שופוני לאללה, העובדה שיש ממנו כמו יתושים בקיץ, אמנם מפחיתה את האפקט במעט ועדיין המון אוטו ועוד גבוה בלא הרבה כסף. האודי הזה בכלל לא מענין, לא מספיק גבוה, יקר ואין לו פתחי מיזוג מאחור כאלו שאפילו באוקטבית ליסינג של הפרולטריון מזמן כבר יש. השאלה איזה מנוע יש לו לגמרי שולית, ממילא מדובר באוטו של נשים שאתרע מזלן וקיבלו מין דבר כזה במקום Q5 ( ושובינזם די מבחיל מצוי כאן, אני מסכים, אבל ראיתי המון כאלו, עוד לא ראיתי כזו עם גבר מאחורי ההגה, מה אני יכול לעשות ).

פורסם

רוב Q2 על הכביש עלו מעל 200 אש"ח. פרולטריון יקנה אוקטביה או סופרב כי זה הכי הרבה אוטו למטר פח. Q2 דווקא מסמלת מישהו שיש לו כסף והוא שילם בלי לעשות חישוב עלות/תועלת אלא כי זה אוטו קטן ומאובזר.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם
Q30 עם מנוע מעניין הרבה יותר.
ישבת בQ30? השוות מפרט ונתונים? מאיפה הבאת את זה? אם כבר פיג'ו 3008 הכי מעניינת אחרי הרואין. אבל מה קשר?

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

עם כל האהבה של ל 3008, במיוחד לדיזיליות, אין לה את הסמל הנכון.

אינפיניטי בהחלט יכולה להיות רלוונטית למי שמחפש סמל סטטוס בתקציבים הנ"ל.

הקשר הוא שגם Q30 נותנת מראה קרוסאוברי עם סמל של מותג פרימיום במחיר של קיה ספורטאז GT.

Citroen C5 Aircross 1.5 BlueHDi/130 Feel

פורסם

ישבת בה? אין שם שום הרגשה ג'יפאית ואם כבר Q2 יותר מרווחת. תשווה גם איבזור ותבין. עם כל החיבה שלי לאינפינטי ואני נוסע על אחת, זה לא בר השוואה.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

פורסם

גם מבחינת סמל יש נחיתות. זה לא לקסוס שהיא שחקנית לגיטימית. זה אינפיניטי, שהיא סמי פרימיום. זה כמו שעונים. יש רולקס, פאטק פיליפ ואודמר פיגה ויש אומגה. אומנם היא יקרה ואיכותית, אבל עדיין אומגה.


×
×
  • תוכן חדש...