Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3206 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחפש רכב קטן , אוטומט וחסכוני יחסית

אני סטודנט שנה שניה , עובד משרה מלאה.

 

אפשרות ראשונה: יד שניה

בסביבות תקציב 40 אלף עם אפשרות למתוח את התקציב

הצרכים שלי בעיקר נסיעה בעיר , מדי פעם בין עירוני עם עליות (אריאל)

רכבים אפשריים

פיקנטו

סוויפט

I10 החדשה

 

אפשרות שניה: ליסינג פרטי

לתת מקדמה קטנה ותשלום חודשי כל חודש ולהוריד אותי מהכאב ראש של טיפולים וביטוח ומכירת הרכב .

 

אפשרות שלישת : לרכוש רכב חדש מהיבואן

אני ממש חם על סוזוקי אגניס החדשה , להשים 35 אלף ולפרוס לתשלומים ל3 שנים לאחר 3 שנים לקנות אותו או למכור או לקחת חדשה בטרייד.

 

מה הייתם ממליצים?

פורסם

דעתי שכדי שתשמור את הכסף שלך אל תסתבך בהלוואות לא רצויות קנה לך איזה סוזוקי סוויפט בתקציב שלך לקחת הלוואות על רכב לדעתי זה טימטום כלכלי

פורסם

מסכים. יש לך תקציב מכובד, חבל לספוג ירידת ערך של רכב חדש בתור סטודנט (ובטח על איגניס). פיקנטו או i10 יענו על הדרישות בצורה זהה לאיגניס (ויהיו הרבה פחות מכוערות).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

פורסם
מסכים. יש לך תקציב מכובד, חבל לספוג ירידת ערך של רכב חדש בתור סטודנט (ובטח על איגניס). פיקנטו או i10 יענו על הדרישות בצורה זהה לאיגניס (ויהיו הרבה פחות מכוערות).

 

הבנתי גם חשבתי על זה, אני מחפש פיקנטו/ סוויפט בעדיפות לסוויפט , הבעיה שבעלי הרכב למכירה חיים בסרט של החיים שהם רוצים מחיר מחירון או קרוב לזה , במיוחד במקרה של פיקנטו , אני מוכן לשלם מחיר הנכון לרכב במצב הנכון בעדיפות ליד 1/2 עם ק"מ סביר (בסביבות 40 -80 אלף) , אנשים מעדיפים להיתקע עם הרכב בחנייה (אפילו במקרה שכבר רכשו רכב חדש) ולא להתגמש , שוק יד שניה על הפנים , פיקנטו רק באזור המרכז עם יד 1/2 וק"מ עד 60 אלף יש איזה 5 דפים ביד שתים , גם בסוויפט מגזימים במחירים ולא משחררים , לא מבקש להוריד 50 אחוז מהמחירון אבל אנשים פה לא ריאליים לעומת המצב שוק יד שניה.

פורסם

מצטרף להמלצות של קודמי על הפיקנטו, כסטודנט באמצע הדרך חשוב שתשמור על הכסף שחסכת, פיקנטו בהחלט תספיק לך ותגרום לך לא לבזבז את כל מה שעמלת בשבילו. נראה לי אידיאלי וגם הרכב יחסית שומר על ערכו שזה גם חשוב

פורסם

נראה לי האופציה הראשונה תצא לך הכי טוב כי רכב חדש יצא לך יקר יחסית ותהיה לו ירידת ערך משמעותית ככה גם עם הליסינג שמאבד את הערך. ממה שהבנתי אתה מחפש איזה רכב שישרת אותך לתואר נראה לי שפיקנטו תעשה את העבודה כמו שצריך בגלל שהיא עומדת פחות או יותר בתקציב שלך, ביצועים סבבה ואבזור טוב.

פורסם
הבנתי גם חשבתי על זה, אני מחפש פיקנטו/ סוויפט בעדיפות לסוויפט , הבעיה שבעלי הרכב למכירה חיים בסרט של החיים שהם רוצים מחיר מחירון או קרוב לזה , במיוחד במקרה של פיקנטו , אני מוכן לשלם מחיר הנכון לרכב במצב הנכון בעדיפות ליד 1/2 עם ק"מ סביר (בסביבות 40 -80 אלף) , אנשים מעדיפים להיתקע עם הרכב בחנייה (אפילו במקרה שכבר רכשו רכב חדש) ולא להתגמש , שוק יד שניה על הפנים , פיקנטו רק באזור המרכז עם יד 1/2 וק"מ עד 60 אלף יש איזה 5 דפים ביד שתים , גם בסוויפט מגזימים במחירים ולא משחררים , לא מבקש להוריד 50 אחוז מהמחירון אבל אנשים פה לא ריאליים לעומת המצב שוק יד שניה.

 

פיקנטו המיני הכי נמכר, וסוזוקי סוויפט שנהוג על ידי אמהות וסבתות בכל הארץ - מה הפלא שמבקשים מחירון? ממה שאני מכיר אלה רכבים שמבקשים ומקבלים מחירון אז למה חיים בסרט?

פורסם

מצחיק אתה.

מחפש רכב סחיר ומתלונן שהוא שומר ערך...

 

עוד שנתיים נראה אותך באותו פוסט מהצד השני של המטבע.

"שוק יד 2 בקרשים, לא מצליח למכור אף אחד לא מתקשר ומי שמתקשר רק מבלבל תשכל ורוצה לקנות בגרושים".

×
×
  • תוכן חדש...