Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיר רציף שני הילוכים, Jatco JF015E - ג'וק, מיקרה, ספייס סטאר, אטראז', ספארק ועוד


Buki
שימו לב! השרשור הזה בן 1828 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש מספר תקלות אופייניות בגירים האילו והעלות אצל מכון גירים היא לא עבור תיקון התקלה אלא ל"שיפוץ גיר".

 

JATCO במקור היתה בבעלות ניסאן, היום ניסאן יש לה את חלק הגדול ביותר יחד עם מיצובישי וסוזוקי.

 

אם רוצים להאריך את אורך החיים של הגיר JF015E צריך לדאוג שהשמן יהיה נקי מאוד, שבבי מתכת טוחנים את הגיר למרות שיש מסננים ומגנטים ולכן מקריאה במספר פורומים כדאי להחליף שמן גיר מקורי כל 40000 ק"מ וב-100000 קמ להחליף את 2 הפילטרים של השמן , דבר שלא מתבצע בד"כ.

עריכה אחרונה על ידי levy
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

אני יודע שזה קצת ישן אבל אני לפני רכישת רנו מגאן (2013 2 ליטר - עם הגיר הדובר) ורציתי לדעת עלות משוערת ואיפה ניתן לבצע את החלפת השמן ופילטרים? הרכב עם קמ נמוך מאוד אבל אני מעדיף לעשות לשקט נפשי.

 

תודה על העזרה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני בדקתי זה שבפלואנס 2 ליטר(אותו מנוע שיש לניסאן קשקאי..)יש תיבת הילוכים JF011E,יש מצב שאצלך יש את אותו המנוע אבל הגיר החדש יותר שהיה בג'וק ועשה בעיות?

 

לפי מה שאני הבנתי מנועי 1.6 שודכו ל-JF015E ומנועי ה2.0 שודכו ל-JF011E..

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאני לא בטוח איזה דגם נמצא בו, הבנתי אבל מפוסטים אחרים שזה אותו גיר בעייתי, מישהו יודע בוודאות? בגדול זה אמור להיות אותו גיר שיושב בפלואנס 2 ליטר לדעתי. במידה וזה

JF011E, הוא פחות בעייתי? יותר אמין?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם קיים הבדל, ולו הכי קטן, בין הגירים של המיקרה, מול הספייס סטאר/אטרגי?

 

כי, הגירים של המיקרה, כבר קצת אחרי ה-40-50000 ק"ם מתחילים לגמגם, להרעיש, להרעיד, ולטלטל.

ואילו בספייס אין כלל את התופעות הללו. גם אחרי 100000 ק"ם.

ובכלל, בספייס לא מורגשת בכלל תופעת ה" קלאצי המחליק" שמאפיינת חלק גדול מהגירים הללו כולל רכבי הסובארו. {אימפרזה ו-XV}.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חודש מאוחר יותר...

זה אותו גיר, התקלות שאתה שומע עליהם יותר במיקרה היו בהתחלה שהביאו את המיקרה לארץ ב 2011 אבל אחר כך זה תוקן, ספייס סטאר הגיעה מאוחר יותר עם הגיר המתוקן.

 

סה"כ מדובר בגיר אמין מאוד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1828 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...