Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3078 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאין שום סיבה שתשתמש ב 10W40 כמו שכבר כתבו לך לפניי.

 

אם אתה הולך על המגנטק אתה צריך את ה C3.

 

ההבדל בין ה C3 ל A5 זה התוספים שיש בהם, ה A5 לדוגמא מתאים למאזדה אם אני זוכר נכון.

 

אם אתה הולך על ה EDGE אתה תצטרך לקחת את זה שעומד בתקנים A3\B4

פורסם

השאר עם ה 10W-40, הוא המתאים למנוע ולאקלים.

אפשר כל שמן מנוע איכותי של יצרן טוב בתקן SL ומעלה הכולל את A3.

הקסטרול מגנטק 10W-40 , שמן איכותי מתאים, ואפשר להשתמש בו.

 

אל תשגעו עם יתר מידע - לא צריך C3 למנוע הנ"ל -הוא מיועד למערכות פליטה מתקדמות.

וצמיגות 5W-40, לא יותר טובה או פחות - ויש שמנים חצי-סינטטיים מעולים בתקן 10W-40.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

זה לא רק שלא צריך שמן С3 אלא שפיז'ו אוסרים שימוש בשמנים בתקן C במנועים לפני 1999.

 

 

יש הערה מפורשת בספרות יצרן.

 

 

פורסם

צודק - גם השמנים של יורול טובים מאוד.

 

הליקווי-מולי המתוסף, הוא טוב - אבל רצוי טיפול כן, טיפול לא -

כדי לא להעמיס, שכבות תוסף המולבידן על המנוע.

והשמנים כיום כולל ה 10W-40, מתוספים די טוב, עם תוספים מונעי שחיקה.

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

×
×
  • תוכן חדש...