Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן - במוו סדרה 5


פבל
שימו לב! השרשור הזה בן 2466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ה-530 היא כרטיס הכניסה לסדרה 5 נכון לעכשיו. בהמשך תוצג ה-520, כאשר למיטב זכרוני זה גם אמור לקרות די בקרוב.

טכנית ה520d היא כרטיס הכניסה לסדרה 5 כבר היום, אם כי לא בארץ (לצערי הרב).

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 51
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

כשאתה מציג את זה כך כן, אבל השמטת את החלק הרלוונטי שפותר את ה"סתירה", במקצועיות שלא תבייש את עורכי FOX NEWS:

לא נכון ואל תנסה להדביק לי תארים שלא מגיעים לי בבקשה...

פבל כתב שמצד אחד תמיד הפריעו לו במכוניות ב.מ.וו העיצוב ואיכות החומרים, ומייד לאחר מכן כתב שזה לא שתאי הנוסעים הרגישו רעים אלא להיפך הם איכותיים מאוד!. בפסקה הבא (שלדעתך השמטתי בכוונה תחילה) הוא כותב שהעיצוב חסר מעוף (לדעתו) וחסרה לו תחושת יוקרה. אני קורא את זה כהערה על העיצוב, ולא רואה איך זה פותר את הסתירה הקודמת כשהוא כתב שמפריע לו איכות החומרים ומצד שני הם איכותיים מאוד.

אולי זה אני שמתקשה להבין (והבנת הנקרא מעולם לא היתה בעייה אצלי), או שפבל (במחילה מכבודו, כי אני מעריך ומאוד אוהב את הכתיבה שלו) לא התנסח הכי ברור פה. באמת לא ביג דיל.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אי אפשר להביא את ה5 פלאג אין ב300 (גם אם יש כאלה שמפרסמים שכן...) ריאלי יותר 350 וצפונה, כמובן עם החסרונות של יבוא אישי.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

יש גם בפחות מ300 הכל תלוי באיבזור.

בעבר: אלפא GT 06, אלפא 159, אלפא GT 10, אינפיניטי EX37;אלפא גולייטה, לקסוס IS300H,lexus nx200t

בהווה:ALFA ROMEO STELVIO 280

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתבה מעולה, פבל! ממש נהניתי והזהיתי. שותף מלא למסקנות שלך כך שאין לי יותר מידי להוסיף, אבל אנסה לסכים את ההתרשמות שלי מה-540i:

 

אז אחרי שפבל ניסה (והצליח) לאתגר אותי עם השלט המתוחכם (מאוד) ולפני שבכלל הנעתי או חשבתי לגעת בתיבת ההילוכים של הב.מ.וו, פבל התעקש להרצות ולהדגים לי את מערך המצלמות ההיקפיות של הב.מ.וו הזו - פשוט מדהים! לא ייאמן כמה זויות, אפשרויות ומידע מקבלים בכל רגע נתון מהמערכת ההיקפית הזו (כולל תצוגה סטייל NFS) באופן שמקטין כמעט ל-0 את האפשרות שאיכשהו תשפשף את האוטו או תיתקע במשהו. ולמה כמעט? כי מסתבר שכמה "גאונים" לפנינו (לא מקארספורום, חלילה) שכנראה לקחו את ה-5 הזו לסיבוב, הצליחו לשפשף אותה מקדימה ובצדדים. טוב, עוד לא נולדה המערכת שתסכל לגמרי את הטמטום של המין האנושי.

 

יופי, מגניב. אפשר לנסוע? לא! בא לכוון את מושב הנהג, ושוב מקבל הרצאה מפבל. אפשרויות הכיוונון של המושב (שלעצמו נראה ומרגיש מעולה) הן אינסופיות - כל זוית שחשבתי שקיימת וגם כאלה שלא הכרתי, קיימת בכוונון המושב, באופן שכבר כמעט העיק עליי. רבאק, תנו לנסוע! אחרי שהחלטתי על זוית נוחה ועברתי את המבחן של פבל בקורס "מבוא לכיוונון מושב חשמלי בסדרה 5" (אגב, האופציה של הארכת מסעד המושב - גאונית! ממש אהבתי), סוף סוף אפשר לנסוע.

 

אז יאללה, נוסעים, או יותר נכון, משייטים: ה-540i היא קרוזרית פר-סה. מבודדת בגאון את כל רעשי הכביש, הרוח ובכלל רעשים מבחוץ, מגהצת בקלילות את כבישיה המצולקים של חיפה בואכה בתי-העלמין ונותנת לי ולפבל לדבר בצורה שקטה, נינוחה ועל הדרך גם להתרשם מאיכות הפנים:

זה לא העושר והפאר שיש במרצדס, אבל העיצוב הוא קלאסי, נקי, אלגנטי ואיכותי מאוד. איכות החומרים מעולה ואיכות ההרכבה גם היא.

2 נקודות שהפתיעו אותי: הדשבורד עשוי פלסטיק רך ולא מצופה עור כמו שהיית מצפה לקבל במכונית שכזו, ופתחי האיוורור לנוסעים מאחורה לא מגיעים עם אופציה לשליטה על הטמפרטורה, מה שלמשל מקבלים במרצדס בסיסית. לא דיל- ברייקרס, אבל בהחלט נקודות לשיפור שחסרות בגרסה שמתיימרת להיות מפוארת ומאובזרת בכל טוב.

 

למרות שזה לא ממש הייעוד שלה, התפתיתי לבדוק את ה-5 הזו בכבישי בית-אורן המפורסמים. כמו שפבל כתב, כוח ויכולת לא חסרים. בכל הילוך ובכל מצב, תיבת ההילוכים המפורסמת (ZF8 ) עושה עבודה מעולה וגם נותנת לך לבחור בין מצב ספורט/ספורט+/אינדיוידואל שמחדד את תגובת המצערת ומושך בסל"ד. עם לחיצה על מתג הספורט לוח המחוונים משנה צבע לכתום, יש משוטים מאחורי ההגה למי שמתעקש להעביר הילוכים בעצמו ובתפעול ידני של הגיר מופיעה האות M.

אבל למרות שאם תדחק ותיאלץ אותה להשחיז פניות ולתפור אייפקסים, היא תעשה כל מה שתבקש - הב.מ.וו הזו משדרת ומבהירה שזה ממש לא הקטע שלה, ואם היתה יכולה לדבר בטח היתה אומרת "עזוב אותי באמאש'ך, לך תציק ל-550i/M5. אז מה? רוצה לשחק לי במצלמות?".

 

לסיכום: ה-540i היא מכונה מעולה, חזקה ובגרסת M היא תספק גם את המנכ"ל הבכיר (שלפעמים יוצא לו החוליגן) ומשפחתו היקרה בטיולים ובחופשות, בהסעות לגנים ולבי"ס ובסתם נהיגות לילה מרגיעות. איכותית, מאובזרת, שופעת טכנולוגיות ואמצעי בטיחות (נקודה לרעה: מערכת הסטייה מנתיב לא תמיד עובדת וממש לא ברמה של מרצדס, למשל), מרווחת מאחור ועם תא מטען מכובד.

ולמרות ההנקודות הקטנות והמציקות לעיל, אם היה לי את הממון, לגמרי הייתי רואה את עצמי באחת כזו, שלטעמי עדיפה בבירור על המרצדס E400 המקבילה לה (שגם עליה נהגתי ובעתיד הקרוב, אם פבל ירצה, תתפרסם גם עליה כתבה).

 

Gut gemacht, BMW!

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להטעין את המפתח גם כשהוא ברכב, באמצעות כבל או באופן אלחוטי (לפחות בחלק מהדגמים).

 

אתה בטוח לגבי האלחוטיות? ממה שאני ראיתי, גם ב-5 וגם ב-7, צריך לחבר כבל (ועוד מיקרו USB ענתיקה, אפילו לא USB-c).

 

אחלה מבחן, תודה פבל.

אבל לא הבנתי את המשפט הבא: ״חלק מהדברים שתמיד "הפריעו" לי במכוניות של ב.מ.וו היו עיצוב הפנים ואיכות החומרים. זה לא שתאי הנוסעים שלהם הרגישו רעים פר סה, להיפך, הם היו איכותיים מאוד״.

שתי ההערות הראשונות לגבי האיכות לא סותרות את עצמן?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

עד הסדרה 7 הנוכחית, תאי הנוסעים של במוו אכן היוא מאוד איכותיים, אבל הם לא הרגישו יוקרתיים בהשוואה לאלו של מרצדס, טכנוליים בהשוואה לאאודי או נוטפי תשומת לב לפרטי פרטים כמו בלקסוס. הם היו כמו "מכוניות מנהלים פלוס" ולא "מכוניות יוקרה". עם הכיוון החדש שהם לוקחים, הם "תיקנו" את זה.

 

ואני חושב שניקו צחק.

 

כתיבה יפה מאד!

אם הזנחת הניהוג וההנאה בנהיגה לטובת נינוחות, איך היא עומדת מול אודי A6 ומרצדס E המקבילות?

במה היא עדיפה (אם בכלל)?

 

היא עדיפה עליהן, בלי צל של ספק. רק שזה כמו לנצח יד בן 4 בריצת 100 מטר, כלומר לא ממש קשה.

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא נכון ואל תנסה להדביק לי תארים שלא מגיעים לי בבקשה...

פבל כתב שמצד אחד תמיד הפריעו לו במכוניות ב.מ.וו העיצוב ואיכות החומרים, ומייד לאחר מכן כתב שזה לא שתאי הנוסעים הרגישו רעים אלא להיפך הם איכותיים מאוד!. בפסקה הבא (שלדעתך השמטתי בכוונה תחילה) הוא כותב שהעיצוב חסר מעוף (לדעתו) וחסרה לו תחושת יוקרה. אני קורא את זה כהערה על העיצוב, ולא רואה איך זה פותר את הסתירה הקודמת כשהוא כתב שמפריע לו איכות החומרים ומצד שני הם איכותיים מאוד.

אולי זה אני שמתקשה להבין (והבנת הנקרא מעולם לא היתה בעייה אצלי), או שפבל (במחילה מכבודו, כי אני מעריך ומאוד אוהב את הכתיבה שלו) לא התנסח הכי ברור פה. באמת לא ביג דיל.

אל תהיה כבד, אני לא באמת חושב שאתה משמיט משפטים. מתנצל אם נפגעת.

המשפט שלא ציטטת פותר את ה"סתירה" שנוצרה. זה מה שניסיתי להגיד, בלי להשתמש במושגים אבסטרקטיים כמו "זה פשוט לא זה". אז כן, המשכת לקרוא ולא הגעת ליישוב הסתירה - זה אומר שלא הבנת. זה בסדר. קורה. אולי באמת הבעיה בניסוח.

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הדבר הכי טוב בסדרה 5 החדשה היא שאפשר להביא ביבוא אישי במחיר של החל מ300K את הפלאג אין.

יש גם בפחות מ300 הכל תלוי באיבזור.

 

נשמע כמו הנפצה מטורפת, אבל למען ההגינות ובגלל שלא באמת בדקתי את נושא היבוא אישי של 5 פלאג-אין, אשמח אם תוכל לפרט מאיפה אפשר לייבא 5 פלאג-אין ושתעלה לי, בארץ, אחרי הכל, 300K.

 

טכנית ה520d היא כרטיס הכניסה לסדרה 5 כבר היום, אם כי לא בארץ (לצערי הרב).

 

ה520 דיזל לא מעניינת כי היא לא נמכרת בארץ, ובגלל זה לא התייחסתי אליה מלכתחילה.

A good drive is measured with G's, not KMH

 

Always go sideways

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם הנעה קדמית נגדה את ערכי המותג והנה, זה קיים כבר במספר רכבים של היצרן והעולם לא קרס לתוך עצמו.

 

.

 

ראית אותי מתלונן? פשוט ציינתי עוהדות.

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אל תהיה כבד, אני לא באמת חושב שאתה משמיט משפטים. מתנצל אם נפגעת.

.

שילוב של ג׳ט-לג וחוסר שינה, הכל בסדר... [emoji4]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כרגע כפי שנראה רובינו נוכל לקנות אחת כזו כמשומשת ואז?

אתה יודע מה המחיר הממוצע לסדרה 5 (528/535) בת 5-6 היום?

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שילוב של ג׳ט-לג וחוסר שינה, הכל בסדר... [emoji4]

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

תתנשקו!

המדריך המלא לכניסה לעולם הדיטיילינג

HU: Pioneer AVH2750BT | Midbass: Morel Virtus MW6 | Tweeters: Morel MT230 | Amp: Sundown SAX100.4 | SW: DLS Nordica 12" | SoundDeadener: Stinger Roadkill

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2466 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...