Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3267 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

יונדאי i20 2009 עם 206000 ק"מ לפני פחות משנה החלפתי בורר מצבים למזגן בעלות של מעל 2000 ש"ח.

עכשיו המזגן עובד לסירוגין ומוציא ריח שרוף.

ממה יכולה לנבוע הבעיה?.

 

תודה לכולם.

פורסם
שלום לכולם

 

יונדאי i20 2009 עם 206000 ק"מ לפני פחות משנה החלפתי בורר מצבים למזגן בעלות של מעל 2000 ש"ח.

עכשיו המזגן עובד לסירוגין ומוציא ריח שרוף.

ממה יכולה לנבוע הבעיה?.

 

תודה לכולם.

קראתי את ההודעה שלך מלפני שנה ובה ציינת שרכשת בורר משומש ב-1000 שקלים. ייתכן שהבורר המשומש התקלקל - רכישת חלקים מפירוק זה הימור לפעמים מצליחים ולפעמים פחות.

איזה כייף לי :)

פורסם
הסבר מה זה "המזגן עובד לסרוגין" לא מקרר מידי פעם או שמפסיק לצאת אויר מידי פעם?

 

מפסיק לצאת אויר מדי פעם. אתמול למשל המזגן היה על עצמה 4 פתאום תוך פחות מחצי דקה נחלש עד שהפסיק לצאת אויר.

לאחר כמה דקות חזר לפעול בעצמות 1 2 ו-3 אבל לא ב 4, עכשיו למשל הוא פועל רק בעצמה 1 2 ו 4.

מרק אכן קניתי בורר מפירוק כי חדש עולה מעל 2500 שקל רק הבורר לבד בלי עבודה (וזו חתיכת עבודה).

אני דיי חושש שיש לי איזו בעיית חשמל שאף אחד לא מצליח לפתור.

היו לי כמה בעיות חשמל בעבר, לא מזמן החלפתי חיישן קראנק עקב בעיות התנעה הכל היה בסדר במשך חודש ועכשיו הופ, בעיות ההתנעה חזרו!.

פורסם

אצלי ב-I30 הוחלף מפוח פעמיים.

בהתחלה היה עובד רק במהירויות מסוימות עד שהפסיק לעבוד לחלוטין.

פורסם (נערך)

עדכון:

הכפתור עכשיו בקושי עובד, כשמזיזים אותו יש הרגשה שמשהו במגעים שם לא יושב טוב, פעם מדליק את המזגן ופעם לא.

כרגע המזגן עובד על עצמה 1 ו- 3 בלבד. 2 ו-4 לא עובדות בד"כ.

אני רוצה להזמין בורר כזה מחו"ל במידה ויהיה משתלם, איך לחפש אותו? מה בדיוק לרשום?

tzi1jtngfmq4.png

 

מצאתי את הקישור הזה השאלה איך אני יודע אם זה באמת מתאים לרכב שלי?

 

 

http://www.ebay.com/itm/HYUNDAI-I20-HEATER-AIR-CON-AC-CLIMATE-CONTROLLER-UNIT-WITH-AC-2009-2014-/263041817228?hash=item3d3e839a8c:g:67IAAOSwAO9ZRI2h&vxp=mtr

 

ואולי...יש תקווה שאפשר לתקן את הבורר הנוכחי ולא להחליף?.

עריכה אחרונה על ידי itamarg
×
×
  • תוכן חדש...