Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי כמה דגמים שאני מתלבט ביניהם ורציתי לשמוע קצת דעות וגם דברים כמו צריכת דלק ומחלות ידועות.

אני בחור בן 22 אבל רוב הזמן תנהג ברכב אמא שלי בת 50+ בעיקר בתוך קיבוץ ולעתים בין עירוני מרחקים לא גדולים ( אשקלון-מרכז או אשקלון באר שבע בערך)

 

התקציב שלנו הוא 25-32 אלף שקל כאשר 32 זה הגבול רצוי כמה שיותר חדש מינימום שנתון 2010

 

חייב ידני , כמה שפחות קמ כמובן ואנחנו מחפשים משהו עמו סופר מיני (אין צורך במשפחתית מאחר וזה הרכב השני במשפחה)

 

כרגע ההתלבטות היא בין : סקודה פאביה , סיאט איביזה , פורד פיאסטה, פולקסווגן פולו

 

אשמח לשמוע את הדעה לגבי הדגמים האלו וכמובן אם יש הצעות אחרות

 

כרגע יש מועמדות בראשון ומושב בני דרור ליד נתניה לכן אשמח גם להמלצה לגבי מוסך בדיקה במקומות אלו.

 

תודה רבה לכל העוזרים ומצטער על האורך

פורסם

אם השאיפה היא לרכב כמה שיותר חדש, אז רנו קליאו III תעשה את העבודה.

רכב חסכוני, מאובזר לא רע, בטיחותי לזמנו, נוח, ביצועים לא מדהימים, אין מחלות ידועות (רק לטפל בזמן).

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited Mitsubishi Space Star Supreme

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Hyundai Kona EV LR

פורסם

הקליאו אופציה טובה, בגלל הילוכים קצרים ב100 קמש הסלד יהיה כבר באזור 3200.

זה רכב לא זרזי אבל נוח,חיסכוני וזול לקניה.

בעיר דווקא מהלך הילוכים קצר מועיל שכן לא צריך להחליף כול הזמן הילוכים.

 

הפאביה והאיביזה זריזות יותר כאשר לפאביה איכות חומרים עדיפה. גם הם יכולות להיות אופציה טובה,לפאביה גם נוחות נסיעה טובה אבל בגלל שהרכב צר הוא מרגיש צפוף.

הפאיסטה גם לא זריזה אבל בעלת 7 כריות אוויר ואאיכות חומרים טובה.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם השאיפה היא לרכב כמה שיותר חדש, אז רנו קליאו III תעשה את העבודה.

רכב חסכוני, מאובזר לא רע, בטיחותי לזמנו, נוח, ביצועים לא מדהימים, אין מחלות ידועות (רק לטפל בזמן).

 

הקליאו אופציה טובה, בגלל הילוכים קצרים ב100 קמש הסלד יהיה כבר באזור 3200.

זה רכב לא זרזי אבל נוח,חיסכוני וזול לקניה.

בעיר דווקא מהלך הילוכים קצר מועיל שכן לא צריך להחליף כול הזמן הילוכים.

 

הפאביה והאיביזה זריזות יותר כאשר לפאביה איכות חומרים עדיפה. גם הם יכולות להיות אופציה טובה,לפאביה גם נוחות נסיעה טובה אבל בגלל שהרכב צר הוא מרגיש צפוף.

הפאיסטה גם לא זריזה אבל בעלת 7 כריות אוויר ואאיכות חומרים טובה.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

אמא שלי דווקא אהבה את האיביזה ואחרי מה שיש לנו כרגע (פונטו שנת 2000) אנחנו כן רוצים משהו עם ביצועים לא ספורט אבל כן זריז , אני יבדוק את הקליאו

 

איך האיבזה מבחינת נוחות? רוב האנשים במשפחה שלי גבוהים לכן חשוב שיהיה נוח ושיהיה מספיק מרחב

פורסם

אם הם יושבים מאחור זאת יכול. להיות בעיה כי האיביזה בעל מרווח בירכים בינוני כמו הקליאו.

פה דווקא לפאביה יש יתרון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
אם הם יושבים מאחור זאת יכול. להיות בעיה כי האיביזה בעל מרווח בירכים בינוני כמו הקליאו.

פה דווקא לפאביה יש יתרון.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

בדקתי איביזה היום והגג די נמוך , גם הפאביה ככה? וברגע שהורדתי את הכסא למטה אז הדש יוצר קצת יותר מידי שטח מת

במושב האחורי בכלל - אם אני יושב זקוף אני נוגע בגג

פורסם

אני לא גבוה אז לא אוכל לעזור בזה.

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

בפאביה הגג די גבוה - בגלל המבנה ה"קופסתי" שלה - הגג ישר לכל אורך הרכב, מה שיוצר מרווח פנים מצויין יחסית לסופר מיני.

אני 185, והראש לא קרוב לגג לא במושב הנהג ולא במושב האחורי.

פורסם
בפאביה הגג די גבוה - בגלל המבנה ה"קופסתי" שלה - הגג ישר לכל אורך הרכב, מה שיוצר מרווח פנים מצויין יחסית לסופר מיני.

אני 185, והראש לא קרוב לגג לא במושב הנהג ולא במושב האחורי.

 

נשמע אחלה ! איך היא בכללי? (נשמע שאתה נוהג אחת?)

פורסם

עד כמה אתה נעול על סופר-מיני ידנית? בתקציב הזה אתה יכול למצוא פיאט בראבו מ2010/2011. זה רכב גדול יותר, די נוח (בטח יחסית לאופציות כמו איביזה או פאביה) ועם מנוע טורבו מצוין (אבל לא מאוד חסכוני בדלק).

מדי פעם אפשר למצוא כאלה ידניות אבל רוב מה שמסתובב זה מכוניות עם גיר רובוטי חד-מצמדי. הגיר הרובוטי אמין אבל לא חלק במיוחד, למרות שיש אנשים שמאוד מחבבים אותו בתפעול ידני.

פורסם

כתבת שיש לך מועמדת מבני דרור ליד נתניה.

תפקח 7 עיניים לוודא שזה לא סוחר.

 

 

ולגופו של עניין, יש פה פנדה בפורום ב30,000 ₪

 

תהיה הכי חסכונית וכנראה גם הכי חדשה מכל המכוניות שהזכרת.

 

למרות שהיא כביכול קטגוריה אחת מתחת, מהנדסי פיאט הפליאו לנצל את מרחב הפנים והפיקו ממנו את המקסימום.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

פורסם

לגבי המרחב אני חולק עליך, מאחור היא די צפופה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לגבי המרחב אני חולק עליך, מאחור היא די צפופה.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

צפופה לשלושה (כנראה יותר מהאחרות לעיל), אבל לשנים גבוהים לטעמי יותר מתאימה מאיביזה למשל, בגלל מבנה מרובע וגג שאינו משתפל.

ציטוט

יבגניפ כתב:

 

אוף. למה אני מגיב פה? 

 

×
×
  • תוכן חדש...