Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הונדה סיוויק 1.5 טורבו - מתי בארץ?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3098 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו יודע במקרה מתי אמורה להגיע לארץ הסיוויק החדשה? שמעתי שמועה על אמצע 2017 אבל שום דבר מעבר לזה.אשמח לכל מידע בנושא.

גם לי יש סיוויק שחורה, רעה, ושמורה בקנאות מטורפת.

  • תגובות 112
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הגיע רכב לצורך תקינה.

משיחה עם נציג מכירות : יגיע בשני המרכבים (4 ו 5 דלתות) וזהו בערך. טוען שיש מלאי מכובד של הדגם היוצא ועד שלא ימכרו אותו לא יתחיל השיווק.

 

FB_IMG_1493127319531.jpg

 

FB_IMG_1493127313282.jpg

Mazda CX5

Škoda FABIA

פורסם

הדגם החדש כבר בארץ המנועים שככל הנראה הגיעו הם:

1.0 ל' טורבו ו 127 כ"ס

ו 1.5 ל' טורבו 172 כ"ס

היום: MG E-HS '23 ליסינג זמני/ יונדאי טוסון 17' Open Sky

הקודם: יונדאי טוסון 22' פרימיום 2.0 ליסינג/ טויוטה קורולה F/L GLI '16

פורסם

לראשונה זה שנים רבות יחידת ההנעה של ההונדה סיביק תהווה תחרות לשאר הקטגוריה.

 

עם מנוע ה- 1.5 נשמעת אופציה מעניינת במיוחד, מהם נתוני הביצועים שלה? ומעניין בכמה היא תימכר?

 

יש סימן שאלה לגבי העיצוב, לי הוא נראה לא מגובש.

בתאריך 12.1.2025 בשעה 14:51, Shmelov כתב:

בשורה התחתונה כנראה שגם אתה תקנה טסלה בשלב מסוים ותתאהב.

כרגע אתה משחק אותה קשה להשגה אבל ככה זה בתחילת כל קשר טוב וארוך טווח.

 

 

פורסם

גם לדעתי, הונדה נמצאים עמוק בבור מבחינת העיצוב. אחרי דגם 2008 של סיוויק שהיה מעניין וייחודי, בדגמים הבאים כנראה ״קרה משהו״.

ואני אומר את זה בתור אחד שעד לפני כמה שנים היה מאוהב בהונדות...

' (1997) past: Honda Civic 1.4 SE

2016 now: Skoda Yeti 1.2 TSI

פורסם

נראה לי שהם פשוט הסתבכו בחוטים של עצמם ובעצם רודפים אחרי הזנב של עצמם, כי מאז הסיויק ההיא של 2008 שהיתה בהחלט הברקה עיצובית, בכל דגם חדש/מתיחת פנים השינויים לא דרמטיים, אבל נעשים בטעם רע על-בסיס "כל המוסיף גורע" עד שבדגם החדש (וגם היוצא) זה הפך לקקפוניה עיצובית שמכאיבה בעין.

ועוד לא התחלתי לדבר בכלל על הטייפ R היוצאת/החדשה.

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

פורסם

בדגם הקיים יש עדיין מלאי של דגמי 5 דלתות. דגם ה-4 דלתות ככל שידוע לפני כמה ימים נשארו יחידות בודדות.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
מעניין... מביקורות בחו"ל המנועים 1.0 וה-1.5 טובים מאוד, אבל התיבה הרציפה- קקה ומסרסת את המנוע.

 

זה גם מה שהעלה אצלי חששות.

 

כשקראתי "הונדה סיוויק טורבו" התגובה הראשונה שלי הייתה "אווו, מעניין", אבל התגובה השנייה שלי הייתה "רגע, היא עדיין עם תיבה רציפה? ... כן. בלה."

Volkswagen Golf 1.4T Trendline 2013

פורסם

החלק היותר מסקרן זה מה המחיר ואם יביאו מערכות בטיחות מקוריות ולא ידחפו מובילאיי.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם
מעניין... מביקורות בחו"ל המנועים 1.0 וה-1.5 טובים מאוד, אבל התיבה הרציפה- קקה ומסרסת את המנוע.

איך היא מסרסת את המנוע?

מה הבעיה של העברת כוח עם תיבה רציפה?

עזוב את עניין תחושת הנהג ולמה שאנו רגילים....

פורסם
זה גם מה שהעלה אצלי חששות.

 

כשקראתי "הונדה סיוויק טורבו" התגובה הראשונה שלי הייתה "אווו, מעניין", אבל התגובה השנייה שלי הייתה "רגע, היא עדיין עם תיבה רציפה? ... כן. בלה."

 

עד שלא תנהג, לא תדע.

 

ישנן היום תיבות רציפות, שאולי לא מתחרות ב-ZF8, אבל עולות על הרבה פלנטריות מוכרות.

 

רוצה דוגמה בשליפה? קח סיבוב על סובארו לגאסי B4 חדשה.

 

ולמה לא ידני, דרך אגב (רוב ההונדות מיובאות עם אופציה ידנית)?

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם
מעניין... מביקורות בחו"ל המנועים 1.0 וה-1.5 טובים מאוד, אבל התיבה הרציפה- קקה ומסרסת את המנוע.

נסה את התיבה הרציפה בניסאן מקסימה, ותשוב אלינו עם תובנות.

בשום מכונית התיבה הרציפה אינה מסרסת המנוע, היא פשוט נותנת תחושה של מצמד מחליק ומייצרת לרוב רעש לא נעים.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)


×
×
  • תוכן חדש...