Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המצב בישראל


RedR
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ,

אני לא רוצה לדכא את כולם עוד קצת , אבל הנושא מכאיב , ולאחר חישוב קל הוא מכאיב יותר .

 

קחו אדם ממוצע + , שמרוויח ברוטו 20,000 שקל

 

תורידו מיסים :

20,000 ברוטו = 11,000 בערך נטו

 

יש לך ביד 11,000 בערך נקי , 9 אלף הלכו למדינה כבר.

 

אתה רוצה לקנות רכב חדש ,

אתה משלם יותר מ - 100% מס קניה ,

לדוגמא אתה קונה רכב ב- 100,000 , בערך חצי הולך למדינה .

 

זאת אומרת בחישוב קל שבקניית רכב לוקחים לך חצי , זאת אומרת שנשאר לך 5500 ש"ח בערך .

 

זה ה - 5500 שנשאר לך לעצמך .. אבל גם זה לא ... כי תחשבו שעל כל קנייה יש מע"מ ,

אז תורידו מע"מ מהסכום הזה ...

 

מה נשאר לכם לעצמכם ???? .... 25% ? ... פחות לדעתי .

 

:( , כל מה שיש לי להגיד .

פורסם

והתוכנית החדשה שביבי מתכוון להציג?

 

איזה כיף הנטו שלי יגדל ב 1 שקל אם אני מרוויח 5000 ברוטו!!

ומי שמרוויח 40000 ש"ח מקבל תוספת של 800 ש"ח בנטו - יותר משמעותיף כמעט 1000 ש"ח.

 

אבל את המים והחשמל ותחבורה ציבורית הם יודעים להעלות.

היכן ההיגיון ?

 

צריך לשים תמרור אי כניסה ולרשום בו : מדינה לעשירים בלבד

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
היתי אומר חרה של מדינה יש לנו... אבל אני לא אגיד.

 

היום ראיתי קדילק CTS באשקלון... יש אנשים שחיים ממש, אבל ממש טוב

Large_Ext5.jpg

 

 

אני לא הייתי אומר חרה מהסיבה הפשוטה שכותבים את זה כך : חרא

 

 

ועכשיו ברצינות , אדם ממוצא לא מרוויח 11 נטו אלי , ממש ממש לא

אולי אתה לא יודע את נתוני השכר הממצוא ברוטו בארץ...

אתה יותר מידי אופטימי...

פורסם

עדכון !!

 

משרד האוצר פרסם עדכון לגבי השכר

 

מי שמרוויח 5000 ברוטו יקבל תוספת של 42 בנטו..

 

כבר שיפור..

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

מה לעזאזל אתה רוצה להגיד?

 

 

שהמצב קשה? אנחנו יודעים.... :(

 

 

תנסה להחזיק דירה,רכב ,בקרוב שכר לימוד ...

 

 

אה.ואמאל'ה ואבאל'ה לא בדיוק מליאנים ולא מפנקים אותך במכונית .

 

 

אז המצב קשה..סו וואט.

 

 

LIFE SUCKS-GET A FUCKING HELMET....

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
מה לעזאזל אתה רוצה להגיד?

 

 

שהמצב קשה? אנחנו יודעים.... :(

 

 

תנסה להחזיק דירה,רכב ,בקרוב שכר לימוד ...

 

 

אה.ואמאל'ה ואבאל'ה לא בדיוק מליאנים ולא מפנקים אותך במכונית .

 

 

אז המצב קשה..סו וואט.

 

LIFE SUCKS-GET A FUCKING HELMET....

 

בהנחה שהגבת להודעה שלי אז אני מגיב לשלך (פעם הבאה צטט בבקשה)

לפי דעתי גישתך היא גישה של הבלגה והיא גישה מוטעית.

 

אם רע אז צריך לשתוק? צריך לשפר את המצב כדי שיהיה טוב יותר אבל התוכנית הכלכלית שהאוצר מגבש לא עושב טוב יותר אלא עושה רע יותר , תאמין לי אני קורא כל ערב גלובס מבין מה המצב במשק ובוכה.

 

גם אני בקרוב סטודנט לכלכלה ומינהל עובד כל לילה באבטחה (אני איש היי-טק עם מקצוע ביד) מחזיק רכב ובקרוב מתכנן לשכור דירה.

 

עד מתיי?

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

טוב אז ככה:

1. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח בריאות ומקבל אותו שירות כמו אזרח שמשלם 28 ש"ח בחודש??!!

2. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח לאומי ואבל זכאי למקסימום 7000 ש"ח בחודש ברוטו של דמי הבטלה!!????

3. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 23000 ש"ח מס!!! למה לעבוד יותר קשה? בשביל שיקחו יותר?!

 

אכשיו ברצנות, המדינה גובה הרבה יותר מדי מס ממספר קטן מאוד של אנשים אבל מרבית האוכלוסיה לא משלמת!! מה שמוזר זה שאותם אברכים וחסידים שבישראל לא עובדים ורק משנוררים בארהב מוצאים לנכון לעבוד ולהיתפרנס - רק בישראל מצאו פררירם כמוני שעובדים 13 שעות ביום ומשלמים 64% מס בכדי שהם יוכלו לעשות ילדים ולישלוח את הבן שלי למות בשביל :"ארץ ישראל השלמה" - רוצים לשמור אותה שלמה צאו לעבוד!!

 

עכשיו, איך כל זה מתקשר למוטוריקה? - הנושא אשר היקנסנו כאן בשבילו - יותר משלמי מיסים פחות מיסים על מכוניות!!

פורסם

אי אפשר לדכא את חוד החנית של הכלכלה.

 

מבחינתנו כבעלי רכב - אין שום החזר על המיסים שנגבים מאיתנו ברכישה, באגרות בדלק ועוד. ועל כך אני מתקומם.

 

חייבת להיות תמסורת בין המס הנגבה מבעלי הרכב להשקעה בתשתיות תחבורתיות !!!

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

פורסם
טוב אז ככה:

1. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח בריאות ומקבל אותו שירות כמו אזרח שמשלם 28 ש"ח בחודש??!!

2. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח לאומי ואבל זכאי למקסימום 7000 ש"ח בחודש ברוטו של דמי הבטלה!!????

3. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 23000 ש"ח מס!!! למה לעבוד יותר קשה? בשביל שיקחו יותר?!

 

אכשיו ברצנות, המדינה גובה הרבה יותר מדי מס ממספר קטן מאוד של אנשים אבל מרבית האוכלוסיה לא משלמת!! מה שמוזר זה שאותם אברכים וחסידים שבישראל לא עובדים ורק משנוררים בארהב מוצאים לנכון לעבוד ולהיתפרנס - רק בישראל מצאו פררירם כמוני שעובדים 13 שעות ביום ומשלמים 64% מס בכדי שהם יוכלו לעשות ילדים ולישלוח את הבן שלי למות בשביל :"ארץ ישראל השלמה" - רוצים לשמור אותה שלמה צאו לעבוד!!

 

עכשיו, איך כל זה מתקשר למוטוריקה? - הנושא אשר היקנסנו כאן בשבילו - יותר משלמי מיסים פחות מיסים על מכוניות!!

 

בשביל אחד שמרוויח הרבה כסף ( ככה אני מבין אותך ) עכשיו עם "ע"

 

:lol:

פורסם
טוב אז ככה:

1. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח בריאות ומקבל אותו שירות כמו אזרח שמשלם 28 ש"ח בחודש??!!

2. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח לאומי ואבל זכאי למקסימום 7000 ש"ח בחודש ברוטו של דמי הבטלה!!????

3. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 23000 ש"ח מס!!! למה לעבוד יותר קשה? בשביל שיקחו יותר?!

 

אכשיו ברצנות, המדינה גובה הרבה יותר מדי מס ממספר קטן מאוד של אנשים אבל מרבית האוכלוסיה לא משלמת!! מה שמוזר זה שאותם אברכים וחסידים שבישראל לא עובדים ורק משנוררים בארהב מוצאים לנכון לעבוד ולהיתפרנס - רק בישראל מצאו פררירם כמוני שעובדים 13 שעות ביום ומשלמים 64% מס בכדי שהם יוכלו לעשות ילדים ולישלוח את הבן שלי למות בשביל :"ארץ ישראל השלמה" - רוצים לשמור אותה שלמה צאו לעבוד!!

 

עכשיו, איך כל זה מתקשר למוטוריקה? - הנושא אשר היקנסנו כאן בשבילו - יותר משלמי מיסים פחות מיסים על מכוניות!!

 

בשביל אחד שמרוויח הרבה כסף ( ככה אני מבין אותך ) עכשיו עם "ע"

 

:lol:

 

לא הנקודה... לא גדלתי בישראל לכן קצת יותר קשה לי עם עברית. אני בטוח שאת הנקודה שלי הבינו בכל זאת. ד"א יש עד מדינה שגובה מיסים מעל ל-100% ממחיר הרכב: טורקיה. אז אם זה ההשוואה אז אין בעיה.

פורסם

מה שמוזר הוא שאני הולך ברחוב בירושלים, ואני מסתכל על המכוניות:

חיפושית

דיהו ריסר

קדילק CTS

סוברו אימפרזה

מיצובישי לאנסר

 

זה מזכיר לי את השאלות ששואלים אותך מה לא קשור...

זה ירושלים ! לא אמורות להיות פה מכוניות רק גרוטאות !

 

 

דרך אגב - מישהו מפה אולי עבר אתמול (ראשון) בלילה ברחוב דיזנגוף בת"א עם 106 ראלי שלו ?

×
×
  • תוכן חדש...