Jump to content

אלעדש

  • הודעות

    23
  • כאן מאז:

הנקודות של אלעדש

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

10

מוניטין

  1. A35? רנו דופין? מוריס מיינור? פורד קורטינה? מיני אמריקאיות משפחתיות שונות ומשונות? פיק אפים ישנים? לא חסרות מכוניות שהיו מכוניות הגיוניות וסטנדרטיות בזמנן, אבל היום זוכות למבטים ברחוב רק מתוך הערכה לזה ששרדו והן מייצגות את הנוסטלגיה והזכרון שלנו לעידן שאבד. בתצוגות של מועדון ה-5 המכוניות שגורמות להכי הרבה אנשים להתרגש הן דווקא אלו ש"לאבא שלי הייתה כזאת בשנות ה-50, נסענו איתה עד הכנרת כל המשפחה!" ברור מעבר לכל ספק שמכוניות ספורט ופאר יהפכו אוטומטית לאספנות, למעשה עוד הרבה לפני שהן מגיעות לגיל ה-30 שהמחוקק הגדיר. אבל יחד איתן יהפכו לנחשקות גם מכוניות יום ומיות סטנדרטיות שישרדו בחן. אני לא אתפלא אם עוד אי אלו עשרות שנים, במפגשי אספנים יתרגשו אנשים לראות את בעליה הגאה של סובארו DL שנת 83 מבריקה ושמורה מצחצח טביעות אצבע ממכסה המנוע. האוטו בהחלט יעשה להם משהו, וזאת למרות שלידו בוודאי יעמדו גם המיוחסות, שברור כבר היום שיהיו נחשקות: כל הפורשים שעלו לכביש כמובן. מרצדסים, בימרים, ויגוארים - במיוחד הדגמים הספורטיביים. כל רודסטאר שיש. בהמות אמריקאיות למיניהן. אלפא - כל אלפא מסוד ועד GTV. פיאט קופה ומולטיפלה. רנו ואל סטיס. סיטרואן XM. פיז'ו 106 ראלי אימפרזות (שעברו 500 מתיחות שאסי ב-40 שנותיהן...) MX3, סליקה, יונדאי קופה (כן!). דגמי הפאר של הג'יפים המגודלים. זה מה שעולה לי בראש כרגע, אבל יש רבות נוספות ראויות. ואולי איזה לנצ'יה בטא קופה 83 עם ריפודים מכוערים לנציה אינטגרלה
  2. בצער רב - לרגל נסיעה לחו"ל אני נאלץ למכור את האופנוע: נורטון קומנדו שנת 1974 נפח 850 סמק דגם אינטרסטייט האופנוע הינו יחיד הסוגו בישראל והינו יבוא אישי (אני יד שניה - הבעלים המקוריים החזיקו למעלה מ- 26 שנים בישראל) האופנוע במצב מעולה ועשה רק 11,000 ק"מ אמתיים. האופנוע הינו בעל היסטוריה ייחודית האופנוע אינו זול - תוצאה של נדירות, מצב ועלות ככלי אספנות. אנא רק קונים רצינים בבקשה. נא ליצור קשר ב- 054-614662 אלעד
  3. כייף לראות בן-אדם טוב מקבל יחס הוגן היה נחמד, שיהיה המון בהצלחה למוסכניק הכי הגון שפגשתי!! (גם מוכשר)
  4. אלעדש

    תצפית, G55 AMG

    בכפר שמריהו יש מוסך מדהים: 1. פורש 911 טורבו S (445 כ"ס) 2. E55 (דגם ה AMG של סדרת ה- E) 3. SL55 (דגם ה AMG של סדרת ה- SL החדשה) הכל בבעלות אדם אחד והוא לא יודע לנהוג בהילוכים!!! *ההודעה נערכה. לא מקובל לתת מיקום ספציפי של רכבים*
  5. אוקי לא בחנתי את התמונה מקרוב בס"ה הניפוח מאחור מזכיר מאד את ה TURBO 2 ... אני מבין שיש אחת בישראל אז חשבתי.
  6. הרנו 5 שמופיעה בתמונות היא TURBO2 או איזה מיפלצת שיפורים?
  7. ראה עמוד 5 בשירשור - המכונית מהרצליה
  8. שאלה מוזרה: אתם חושבים שאם נחזיר את המכונית לישראל משרד המכס ידרשו מס כמו כל מכונית אספנות??!! הרי בכל זאת היא יוצרה בישראל כך שזה לא יבוא! תחשבו על זה אלעד
  9. אלעדש

    המצב בישראל

    בשביל אחד שמרוויח הרבה כסף ( ככה אני מבין אותך ) עכשיו עם "ע" לא הנקודה... לא גדלתי בישראל לכן קצת יותר קשה לי עם עברית. אני בטוח שאת הנקודה שלי הבינו בכל זאת. ד"א יש עד מדינה שגובה מיסים מעל ל-100% ממחיר הרכב: טורקיה. אז אם זה ההשוואה אז אין בעיה.
  10. אלעדש

    המצב בישראל

    טוב אז ככה: 1. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח בריאות ומקבל אותו שירות כמו אזרח שמשלם 28 ש"ח בחודש??!! 2. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 4500!!!! ש"ח בחודש ביטוח לאומי ואבל זכאי למקסימום 7000 ש"ח בחודש ברוטו של דמי הבטלה!!???? 3. חשבתם אולי שאותו אדם שמרוויח 40,000 ברוטו משלם 23000 ש"ח מס!!! למה לעבוד יותר קשה? בשביל שיקחו יותר?! אכשיו ברצנות, המדינה גובה הרבה יותר מדי מס ממספר קטן מאוד של אנשים אבל מרבית האוכלוסיה לא משלמת!! מה שמוזר זה שאותם אברכים וחסידים שבישראל לא עובדים ורק משנוררים בארהב מוצאים לנכון לעבוד ולהיתפרנס - רק בישראל מצאו פררירם כמוני שעובדים 13 שעות ביום ומשלמים 64% מס בכדי שהם יוכלו לעשות ילדים ולישלוח את הבן שלי למות בשביל :"ארץ ישראל השלמה" - רוצים לשמור אותה שלמה צאו לעבוד!! עכשיו, איך כל זה מתקשר למוטוריקה? - הנושא אשר היקנסנו כאן בשבילו - יותר משלמי מיסים פחות מיסים על מכוניות!!
  11. הי אין פג'ו 306 בקנדה יש רק 405 ו 504 הישנות. אין סיכוי למצוא חנות שיפורים ל 306 וביכלל לפג'ו. אני מקווה שעניתי על השאלה
  12. מעניין... בכל זאת מתי ראית את המכונית? מזרטי בישראל בכל זאת מאד מעניין! מישהו יודע על אקזוטיות נוספות?
  13. הי באוטו האחרון יש כתבה על סוברו אימפרזב סופר משופרת... בגוף המאמר יש איזכור למזרטי אינדי שבעבר היתה בבעלותו של בעל האימפרזה. יש למישהו מושג מה עלה בגורלה של המכונית? האם היא עדיין בישראל ובמצב נסיעה? נחמד לשמוע על אקזוטיקה מסוג זה בכבישי ישראל. יש עוד חיות אקזוטיקה דומות בסביבה?
  14. עד לפני כ- 6 חודשים היתה לוטוס אירופה זרוקה בהרצליה הירוקה המכונית היתה במצב קטסטרופלי אבל מכיון שהן עשויות מפייברגלאס אפשר להציל... בכל מיקרה היא נעלמה ולא ראיתי אותה בפעם האחרונה שעברתי, מישהו יודע מה עלה בגורלה?? אני בטוח שהמכונית ישבה שם לפחות שש שנים רצופות... אחלה מכונית לשיפוץ אני מקווה שמישהו מתייחס אליה יפה!
  15. תודה יש לך מושג איך אני יכול ליצור קשר עם אותו דורון מלמד?
×
×
  • תוכן חדש...