Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3339 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

קניתי מאי ביי חיבור aux שמתחבר לשקע הצ'יינג'ר ברדיו המקורי שמגיע עם הרכב (דגם GX-201LHF2 של קנווד), כדי שאוכל סופסוף לשמוע את הטלפון במערכת.

הכפתור של הצ'יינג'ר תמיד היה נייטרלי, כלומר לא הגיב ללחיצה. הבעיה היא שאחרי שחיברתי את הרכיב החדש הכפתור עדיין לא מגיב, למרות שהרכיב מקבל חשמל (יש לו שקע usb שמעביר מתח).

ביררתי עם היצרן, והתשובה שקיבלתי הייתה שצריך לבדוק עם הport של הצ'יינג'ר פתוח. כנראה שהוא סגור.. מישהו יודע האם יש אפשרות לפתוח אותו וכיצד?

IMG-20170408-WA0001.jpg

IMG-20170408-WA0000.jpg

פורסם

אתה בטוח שהמוצר הזה מתאים לרכב שלך (מה הדגם של המתאם)?

אתה בטוח שהתקנת אותו נכון (חיבור ה-USB הוא עבור התקנים חיצוניים ולא אספקת חשמל לדעתי)?

פורסם

אולי צריך להעביר בהגדרות יחידת הראש את הציינג'ר למצב פעיל?

ניסיתי להוריד ספר הוראות של יחידת הראש?

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם (נערך)

1. השתדלתי לקנות את הדגם המתאים לסובארו הזה לפי אתר החברה (connects2). כמובן שה USB הוא להתקנים חיצוניים, אבל בדקתי אם הוא מטעין את הטלפון כדי לראות שלפחות יש מתח בשקע הזה של הצ'יינג'ר, ויש.

2.

lanosforce אני חושב שזה בדיוק מה שאתה אומר, להעביר את הצ'יינג'ר למצב פעיל. נשמע פשוט.. לא מצאתי ספר הוראות, אלא רק service manual ואין שם משהו שאני יודע לקרוא.. רק טבלאות ותרשימים. הדגם המדוייק של הרדיו זה GX-201LHF2

עריכה אחרונה על ידי עידו79
פורסם

ממליץ לקפוץ למוסך סובארו מרכזי ולהתייעץ עם אחראי טכני והספרות המלאה שברשותם.

 

אם אתה באזור מרכז - תקפוץ למוסך מרכזי באבשלום גיסין 82 ותבקש לדבר עם אלק.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

קפצתי לשם ודיברתי עם אליק, עד כמה שהיה פנוי וסבלני. הוא בדק קצת בתרשימים של המעגלים ולא ראה את הציינגר בכלל.

המסקנה שלי שאין פתרון לעניין המגוחך הזה.

תודה על העזרה

פורסם

שמע, אכן מוזר. הורדתי מכאן את חוברת ההדרכה של היחידה שלך:

 

https://www.manualslib.com/download/873099/Kenwood-Gx-201khf2.html

 

לא מצאתי אפילו אזכור אחד לצ'יינג'ר או שקע AUX - זה פשוט הזוי.

 

אולי זו סדרה ללא אופציה לצ'יינג'ר או אוקסילארי - יחד עם זאת הייתי מציע להתייעץ עם טכנאי מומחה כמו ליאור ממעבדת מוטרוניקס אולי יש לו אפשרות לפתור לך את הבעיה הזו.

 

תריץ כאן חיפוש על MOTRONIX ותוריד את הPDF מהלינק שנתתי לך.

 

סתם מתוך סקרנות איפה נמצא ברכב שלך הכפתור AUX? אני לא רואה אותו בלוח של היחידת ראש באמת.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה על העקשנות..:) ראיתי כבר את ההוראות ב pdf ששלחת. עליהן אמרתי שהן לא אומרות לי כלום. אבל יש שם דווקא איזכור לצ'יינג'ר בסימון CH, ב level diagram בעמוד השני. הכפתור שיש במערכת הוא לצ'יינג'ר ונקרא CHR (איפה שבוחרים בין fm am cd).

אני אבדוק את מוטרוניקס. הוא עבר לחייל השריון 88 אני מבין.

פורסם

סיכום- התכתבתי עם ליאור ממוטרוניקס במייל ואין לו פתרון לבעיה מלבד לעשות שקע aux בעלות של כ 500 שח. אין לי כוונה להוציא את הסכום הזה כרגע.

התעלומה איך פותחים את הרדיו לקבלת צ'יינג'ר נותרה בעיינה.

פורסם

אם מדובר בחיבור 20PIN, אז היחיד שמופיע בדיאגרמות נמצא תחת השם "(Car Harness (External Input" (עמ' 27).

 

לפי איזה סרטון או שניים ברשת (

), לא נראה שיש פעולה מיוחדת להפעיל את החיבור, למעט חיבור פיזי של הצמות כנדרש.

אמור לפעול מיידית.

 

כך שיתכן והמתאם לא מתאים/לא תקין, או שיש בעיה כלשהי בחיבור בצמה.

קשה לי להאמין שיהיה חיבור פיזי מאחור ושיהיה לא פעיל, בעיקר אם יש כפתור CHR במערכת. אבל לך דע. :|

פורסם

בין זה לגרום ולחיות אחרות אתה לא מעדיף כבר להשקיע "קצת" יותר בפרוייקט אינטגרציה ולעבוד נטו מהטלפון לשמע איכותי ולכל השאר להנחית את יחידת הראש?

 

תריץ חיפוש על המדריך המלא לאינטגרציית OEM שלי - זה עוד רעיון לכוון כי בסופו של דבר אתה משקיע כאן מאות שקלים בפתרון שהוא, איך שלא תביט על זה, LOW COST או LOW QUALITY ואני לא בטוח מי מהשניים גרוע יותר.

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

ברשותכם מתעלק על השרשור,

אצלי המערכת היא Kenwood GX-204LE.

כשלב ראשון חסרה לי האופציה ל usb לפחות במערכת הקיימת.

רק רדיו או דיסקים (לא MP3-כי אי אפשר) כבר פשוט לא לעניין...

 

אני גם שוקל לרכוש מתאם שיתן לי אופציה להשתמש בהתקן

usb דרך כניסת הצ'ינגר במערכת המובנית ברכב.

 

התקציב מוגבל לכן אני לא הולך לכל מיני פרוייקטים מורכבים יותר.

ברכב כבר קיים מסך מובנה למצלמת רברס/ניווט ודיבורית cc-9050 bury

(שמשום מה דרכה אי אפשר להשמיע שירים מהנייד ב blutooth)

 

האם יש לי אופציות נוספות שלא נלקחו בחשבון?

×
×
  • תוכן חדש...