Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 שנים עם סובארו אימפרזה 2014


shaharper
שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

יש לי נסיון עם אימפרזה 2002, הרכב בגדול חמוד ובנוי לא רע, אבל עגלה מאוד ולא הכי נוחה.

 

זה באמת רכבים שמיועדים לנקודה מA לB ללא דרישות מיוחדות.

אין נוחות , אין בידוד רעשים טוב, אין ביצועים טובים, אין צריכת דלק טובה...

 

בתור אחד שנוסע גם בלאנסר קלאסיק 2007 או 2008, לנסוע ברכב הזה בימי הקיץ זה סיוט. רק בגלל שזה רכבים יפנים אני מוכן לבלוע את הגלולה המרה, אבל זה רכבים מעייפים. לא שהטויוטה שלי היא פרארי, אבל מבחינת נוחות היא קצת טובה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה שיש לו 6 כריות אוויר וESP לא מבטיח 5 כוכבים , בשביל זה מרסקים כמה מכוניות מאותו דגם , ולפי הפגיעות קובעים את הציון.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ללנסר קלאסיק יש מזגן מצוין וזה מנסיון כנראה שאצלך ברכב המזגן לא תקין

ובסובארו הנוכחית בשרשור המזגן מעולה ומקפיא בזריזות

מי שמחפש כוח וזריזות שילך על טורבו מנועי 1.6 אף פעם לא הצטיינו בזה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזגן באימפרזה בסדר גמור, גם בחימום בימים קרים וגם בקירור בשיא הקיץ.

פתחי האוורור גדולים וממוקמים היטב.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הגיוני שאין חיישני לחץ אוויר וניתוק כרית אוויר לנוסע. זה דברים שחייבים להיות ברכב לפי החוק (מ2011 אני חושב).

 

הרכב הזה כמו לנסר קלאסיק - הרבה אמינות לשקל בתור רכב יד שניה, פשוט מתניע לנוסע, מומלץ למי שלא צריך או רוצה משהו מעבר לזה. מומלץ גם לאנשים שחייבים הבראה כלכלית מסיבה כלשהי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חוק לגבי ניתוק כרית אוויר לנוסע, יש לא מעט רכבים שאין להם את זה, גם בסגמנט גבוה יותר (ע"ע פורד מונדאו 2013).

לגבי חיישן אוויר, מסכים. זה כבר נהיה סטנדרט.

באותה נשימה, מה נגיד על כך שאין בקרת שיוט? ולמה אין חיווי בלוח השעונים לגבי התאורה הראשית של הרכב? (אולי רק לי זה מפריע?).

 

מדובר ברכב פשוט אך יעיל במשימה של נסיעה מנקודה א' ל-ב' גם אם המרחק בין הנקודות לא קצר...

מי שמחפש פשטות ואמינות (ויש המון כאלה), זה רכב לגיטימי בשבילו בהתחשב בעלות המופחתת שלו מול המתחרים שאינם טובים בהרבה.

 

ההשוואה ללנסר קלאסיק בהחלט במקום, מדובר ביורש ראוי.

מספיק לראות את כמות ההמלצות העליו בפורום הייעוץ כאן למחפשי רכב משפחתי אמין בתקציב נמוך.

 

ההשוואה שלי היא לרכבי הליסינג הנפוצים במחוזותינו, הסיכום מתחלק ל-2:

כחדש - רכב מיותר, זו סתם התעללות (קטנה, בכל זאת, יש דברים יותר חשובים בחיים) מצד המעסיק להכריח עובד לקחת דווקא את הרכב הזה.

כמשומש (בן 3 ומעלה) - תמורה לא רעה למחיר למקדשי האמינות על פני כל השאר.

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי קניה של אחת כזו חדשה, אל תשכחו שהיא גם נמכרת משמעותית זול יותר מהמתחרות הקוריאניות/יפניות (צרפתיה אולי אפשר להשיג במחיר דומה). +20K לא באים ברגל ומאפשרים קניית רכב חדש במקום משומש בן שנתיים.

לא אומר שזה מתאים לכולם, אבל מי שמחפש רכב אמין (גם אחרי תקופת האחריות) ולא רוצה להתעסק עם שוק היד השניה (על כל צרותיו) זו אפשרות די טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא חסיד של קניית רכב חדש, כי לדעתי זה בזבוז כסף משווע.

 

אבל למי שיש כסף ורוצה להתחדש, בכבוד, לא נכנס לכיס. אבל הדגש פה הוא על להתחדש. אם בדמות אבזור , נוחות, שילוב מנוע גיר שנותן הרבה יותר, מערכות בטיחות חדשות וכו'.

 

אבל ללכת לסוכנות ולקנות רכב עתיק ועירום שכמעט זהה לרכבים מלפני 15 שנה, רק שיש לו ריח של חדש, זה אני בחיים לא אבין. גם לקנות אותו משומש ב-60 אלף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין חוק לגבי ניתוק כרית אוויר לנוסע, יש לא מעט רכבים שאין להם את זה, גם בסגמנט גבוה יותר (ע"ע פורד מונדאו 2013)..

 

לא הגיוני. היה לי את זה במונדאו 2007, במיצובישי לנסר קלאסיק, ואפילו בדייהו נובירה שנת 2000.

 

אולי אין נורה של כרית אוויר מנותקת, אבל האפשרות לניתוק חייבת להיות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תעשה סקירה של כל הדגמים של היצרנים פורד, סובארו, סוזוקי מהעשר שנים האחרונות ותראה שיש לא מעט כאלה בלי אפשרות ניתוק כרית אוויר לנוסע.

בקשר לסובארו וסוזוקי לא אתפלא אם מדובר בקמצנות נטו אך במקרה של פורד זה מכוון (כנראה).

Now: Octavia 1.5T 2020 and 308SW 1.2T 2016

Past: Focus 06, Insight 11, Ibiza 09 + 1.2T, Impreza 14, C4 09, Corolla 17

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 2591 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...