Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מה זה משנה כבר החליפו. בדיוק בשביל זה יש אחריות. ויש לך עוד שנתיים אחריות. אם יהיו בעיות במנוע בגלל ההחלפה אתה יכול להיות בטוח שהן יקרו במהלך השנתיים הבאות.

כשתמכור את האוטו אף אחד לא ידע שתיקנו לך את המנוע אלא אם כן אתה תספר להם את זה.

 

בעת מכירת רכב ישנה חובת גילוי על המוכר. כל הסתרה של מידע שלא בתום לב יכולה להביא לביטול העסקה וסנקציות כספיות כנגדו. מלבד זאת, ישנה היסטוריית טיפולים שהוא יקבל מהמוסך, אז מה הטעם לנסות להסתיר את זה?! אגב, אתה היית רוצה שיעלימו ממך פרט כזה?

פורסם
למה תקלת קומפרסיה מדליקה נורית esp?

 

גם אצלי בשברולט קרוז, כשהיה צריך להחליף את אחד הפלאגים נדלקה נורת ה ESP.

בבדיקת השגיאה במחשב הוא ראה שאין ניצוץ באחת הבוכנות ולכן החלפתי 4 פלגים והבעיה נפתרה.

מעניין למה הם מדליקים נורת ESP כאשר אין קומפרסיה?

פורסם

שכחתי לציין בהודעות שלי, שלאחר הופעת התקלה הרגשתי רעידות שלא היו קודם לכן, לכן הקטע של התקלה הזאת כן מתאים לסיפור.

 

תודה למגיבים, מבטיח לאעדכן בהמשך.

 

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

פורסם
בעת מכירת רכב ישנה חובת גילוי על המוכר. כל הסתרה של מידע שלא בתום לב יכולה להביא לביטול העסקה וסנקציות כספיות כנגדו. מלבד זאת, ישנה היסטוריית טיפולים שהוא יקבל מהמוסך, אז מה הטעם לנסות להסתיר את זה?! אגב, אתה היית רוצה שיעלימו ממך פרט כזה?

אני כתבתי להסתיר? לקונה אין גישה להיסטורית הטיפולים שלך אלא אם כן אתה תתן לו אותה. עם זה תעשה מה שתרצה.

אם היו אומרים לי שתיקנו את המנוע לפני שנתיים ומאז לא היו בעיות לא היה אכפת לי.

Renault clio RT 1994

פורסם

תשמח שזה קרה אחרי שנה ולא אחרי שנתיים ועשרה חודשים. ככה יש לך עוד כמעט שנתיים לראות אם העניין סודר כמו שצריך.

אם הייתי קונה ממך את הרכב עוד שנתיים שלוש לא הייתי מוטרד מזה.

כן כדאי ללקט תיעוד מלא של התיקון.

 

יש מצב שאם תלחץ/תצרח/תאיים על היבואן תקבל איזה סוכרייה קטנה מסוג טיפול חינם או אולי הארכת אחריות למנוע. לא חייבים לך כלום אבל יש מצב שילכו קצת לקראתך מטוב ליבם או משיקול קר של עלות תועלת.

×
×
  • תוכן חדש...