Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3388 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני מעוניין לרכוש משאבת דלק מפירוק לפנדה שלי.

 

שאלתי היא האם בכל הפנדות מהצורה הישנה (03-13) קיימת משאבת דלק זהה? יש להם בפירוקיה שתי משאבות דלק, אחת הורדה מפנדה מהשנתון שלי ואחת הורדה מפנדה מודל 2010, אני כמובן מעדיף לקחת את השניה אך איני יודע האם היא תתאים.

 

כמו כן, היכן ניתן למצוא את המק"ט לכל המכלול של משאבת הדלק?

 

תודה

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם
שלום רב,

 

אני מעוניין לרכוש משאבת דלק מפירוק לפנדה שלי.

 

שאלתי היא האם בכל הפנדות מהצורה הישנה (03-13) קיימת משאבת דלק זהה? יש להם בפירוקיה שתי משאבות דלק, אחת הורדה מפנדה מהשנתון שלי ואחת הורדה מפנדה מודל 2010, אני כמובן מעדיף לקחת את השניה אך איני יודע האם היא תתאים.

 

כמו כן, היכן ניתן למצוא את המק"ט לכל המכלול של משאבת הדלק?

 

תודה

אם אתה רוצה לדעת מדויק- תן מספר שלדה

פורסם

איך מוצאים מק"ט לחלק לפי מספר שילדה ?

אם עוקפים אותך מימין את/ה כנראה בנתיב הלא נכון.

(lancia delta turbo mk3 (844

fiat x1/9

HU: ECLIPSE CD5000   AMP: NAKAMICHI PA1004   SUB: ROCKFORD FOSGATE rfz3412    FRONT: RAINBOW CS 3/160

פורסם

לפני שאתה רץ לקנות משאבה משומשת, כמה רוצים עליה?אני חושב שמקורית חדשה תעלה לך באיזור ה 400-500 ש"ח בהזמנה מחו"ל.

פורסם

אפשר להביא מפירוקיה כזאת משאבה משומשת ב-350 שקלים, כמובן שלא משתלם בהינתן האלטרטיבה להזמין מחו"ל מקורית חדשה, שאליה אני מודע לחלוטין.

 

הבעיה היא שאני לא בטוח שהמשאבה הקיימת תחזיק לי את משך הזמן שיקח לחבילה מחו"ל להגיע, שהוא משתנה לא ידוע כשמדובר בדואר ישראל, לא כל שכן כשמדובר בחלפים לרכב.

 

אתמול הצלחתי להניע אחרי שנתתי למשאבה כמה דפיקות אסרטיביות, לאחר שלפני חודש הייתי בסרט הזה כבר, וגם אז נזקקתי לכמה דפיקות קצת פחות אסרטיביות כדי להעיר את המשאבה. אני חושש שבימים הקרובים כבר לא אוכל להניע יותר, דבר שאני לא יכול להרשות לעצמי כיוון שאני זקוק לרכב נואשות. (עובד במקום שלהגיע אליו בתחבורה ציבורית מומלץ בעיקר למזוכיסטים.)

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם

סימנים של התחממות יתר? איך הם נראים? ואיך אפשר לפתור כזאת בעיה?

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

פורסם (נערך)

ממה זה נובע?

 

הרכב היה במוסך לצורך החלפת בלמים אחוריים לפני כמה חודשים, בזמן שהוא היה במוסך הם נתקלו בכשל בהנעה שהם פתרו ע"י מספר מכות עדינות על משאבת הדלק. הדיאגנוזה שלהם הייתה שמשאבת הדלק גמורה כבר לפני חודשיים, מאז משכתי עם זה קצת והבעיה הופיעה כאמור עוד פעמיים כאשר בכל אחת מהפעמים פתרתי את הבעיה זמנית בדיוק באותו האופן.

עריכה אחרונה על ידי THELAD

Peugeot 208 1.2 Active (Manual) , 2014

 

.It's all about Music & Numbers

:idea:

×
×
  • תוכן חדש...