Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

toshigun

DIY בלמים, הונדה סיוויק 2007

שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Recommended Posts

לאחר לימוד אצל רון מהכנופיה בפעם שעברה הפעם ניגשתי לעשות לב (תודה ענקית לרון על העזרה הלימוד)

המדריך טוב להונדה סיוויק שנמצאת הרבה בכבישים 2006-2012 אבל יתאים לדגמים נוספים

 

**האחריות על המשתמש, לא להתלונן אחרי זה אם משהו קורה, לא אקח אחריות בשום צורה**

 

1). מעלים את הרכב על ג'ק ושמים בוקים ומורידים את הגלגלים (נוח לסובב את ההגה לכיוון העבודה)

תמונת קליפר ג'ק וסטנדים.jpgחלק אחורי קאליפר מורכב.jpg

 

2). פותחים את הברגי 14mm תוך שתופסים את הברגי 19mm ומסובבים לכיוונים הפוכים

פירוק קאליפר 19 ו14.jpg

 

3). מרימים את הקאליפר מוציאים את המוביל השני ותולים אזיקיון בעדינות על הבולם

קאליפר מפורק.jpg

 

4). מוציאים את הרפידות, פותחים מאחורה את הברגים של האוכף (17mm) ומוציאי את האוכף, התמונה השניה מראה איך הקאליפר לוחץ על הרפידות בשביל לדעת היכן לגרז בסוף התהליך

מגע רפידות עם קאליפר.jpgפתיחת אוזן.jpg

 

5). מנקים את המתאמים בין האוכף לרפידה (לא זוכר את השם) מרכיבים ומגרזים אותם

גירוז אוכף ומתאם.jpgמתאמים אוכף רפידה.jpg

 

6). מגרזים את המובילים ואת גב הרפידות ושמים אותם חזרה במקום (לשים לב שמובילים רצים חלק ולא נתקע בהם אוויר ובסוף ההרכבה לנקות את גב הרפידה שלא בא במגע עם הקאליפר שלא יצבור לכלוך)

גירוז מובילים.jpgגירוז גב רפידה.jpgגירוז אוזן רפידה.jpg

 

7). סוגרים את כל הברגים של האוכף והקאליפר בסדר הפוך

 

8). עושים ניקוז נוזל בלמים על הקיט של EBAY

א. פותחים את המכסה של נוזל הבלם

ב. מחברים את הקיט (צינור->קופסא עגולה->צינור->ידית פמפום)

ג. פותחים את בורג ריקון נוזל הבלמים

ד. מפמפמים ומוסיפים נוזל בלם תוך כדי (להוסיף בערך כל חצי קופסא עגולה)

ה. סוגרים את בורג הריקון וסוגרים את מכסה נוזל הבלם

פתיחת מאגר נוזל בלם.jpgקיט החלפת נוזל בלם.jpgחיבור קיט לניקוז.jpg

 

9). המדריך לא כלל החלפת צלחות כי מצבם היה טוב, במידת הצורך יש 2 ברגים שמחזיקים את הצלחת, פותחים אותם עם מברג דפיקה, בועטים את הצלחת החוצה, מנקים את מה שהצלחת ישבה עליו, מורחים טיפה גריז נחושת, מנקים את הצלחת החדשה עם נוזל בלמים, מרכיבים בסדר הפוך ואז שמים את האוכף וממשיכים במדריך

 

 

מקווה שהמדריך יעזור למישהו ובבקשה לעבודה בזהירות

עריכה אחרונה על ידי toshigun

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי פרט חשוב וקטן שצריך לקווץ קאליפר

בשביל זה קניתי את הפריט הזה מEBAY ובעזרת הרפידה המשומשת לוחצים אותו חזרה

(או בעזרת פלאייר מיוחד)

http://www.ebay.com/itm/Autos-Disc-Brake-Piston-Spreader-Separator-Tool-Calliper-Pad-Calliper-Rewind-Kit-/311666047832?fits=Make%3AHonda%7CModel%3ACivic&hash=item4890be7b58:g:ggsAAOSwARZXmxT7&vxp=mtr

 

וזה ה"מברג פטיש" לפתיחה של ברגים בעיייתים בדיסק בלם

http://www.ebay.com/itm/13x-Impact-Screwdrivers-Driver-Rusteds-Crew-Use-Hammer-to-Loosen-Bolts-/152386133944?hash=item237aebdfb8:g:nIIAAOSw5cNYcB8h

עריכה אחרונה על ידי toshigun

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מדריך מצוין, תודה על השיתוף!


Stay Dirty

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטרף לאסף ^

פעם ראשונה שאני שומע על ה"מברג פטיש", אז תודה! 2x


דייקנות היא הכישרון לנחש בכמה הצד השני יאחר

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצטער על השאלה המטופשת.

אבל למה הניקוז נוזל בלם ?


"when you see a good move, look for a better one..."

 

Mazda 2 2014

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היה די הרבה בשר על הרפידות הישנות, למה החלפת?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריך לבצע החלפה כל שנתיים... אצלי בהחלפה האחרונה (לפני כמה חודשים) לא היה את המכשיר ולכן עכשיו השלמתי

 

מצטער על השאלה המטופשת.

אבל למה הניקוז נוזל בלם ?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שלא החלפתי רפידות (ניקיתי והחזרתי אותם למקום)

אלא הייתי צריך לשים גריז חדש שהגיע מחו"ל על המובילים (כמות נכבדת בגלל רעשים)

וגם לא החלפתי נוזל לפני כמה חודשים כשהחלפתי רפידות

וגם כי רציתי לכתוב לאנשים DIY

 

 

היה די הרבה בשר על הרפידות הישנות, למה החלפת?

שתף הודעה זו


קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 1262 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...