Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 1081 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם 

גם אני מחזיק ברשותי טויוטה קורולה 2011 , כשאר הגג כבר כמעט מקולף במלואו , גם התא מטען החל להתקלף לו , ולאחרונה הצטרפה גם דלת הנהג . 

רציתי לדעת האם יש חדש לגבי תביעה מול טויוטה ? 

האם כדאי ללכת עצמאית או להתחיל גם תהליך מולם ? 

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
  • תגובות 36
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

 ב 10.4.22 ניתן אישור להסכם הפשרה וחויבו לפרסמו בעיתונות.

מישהו יודע מה הוסכם ??

בפנייה למוסך טויוטה ממנו רכשתי את הרכב כחדש ב 2009 הייתה תשובתם:

לאחר 7 שנות התיישנות תביעה, על כל שנה עד היום יש השתתפות עצמית של 800 ש"ח

כלומר החל מ2016 ועד היום אני צריך לשלם עלות השתתפות של  4800 ש"ח.

האם זהו הסכם הפשרה ??

2dd8e61280010000090037f6a28655ce.docx

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
בתאריך 12.5.2022 בשעה 15:10, yarony45 כתב:

 ב 10.4.22 ניתן אישור להסכם הפשרה וחויבו לפרסמו בעיתונות.

מישהו יודע מה הוסכם ??

בפנייה למוסך טויוטה ממנו רכשתי את הרכב כחדש ב 2009 הייתה תשובתם:

לאחר 7 שנות התיישנות תביעה, על כל שנה עד היום יש השתתפות עצמית של 800 ש"ח

כלומר החל מ2016 ועד היום אני צריך לשלם עלות השתתפות של  4800 ש"ח.

האם זהו הסכם הפשרה ??

2dd8e61280010000090037f6a28655ce.docx 40.62 \u05e7\"\u05d1 · 6 downloads

היי,

 

באותו המצב בדיוק, תוכל לשתף את הקובץ בצורה אחרת? האם יצא לך לדבר עם עורך דין? לא נשמע כ"כ הגיוני

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 12.5.2022 בשעה 15:10, yarony45 כתב:

 ב 10.4.22 ניתן אישור להסכם הפשרה וחויבו לפרסמו בעיתונות.

מישהו יודע מה הוסכם ??

בפנייה למוסך טויוטה ממנו רכשתי את הרכב כחדש ב 2009 הייתה תשובתם:

לאחר 7 שנות התיישנות תביעה, על כל שנה עד היום יש השתתפות עצמית של 800 ש"ח

כלומר החל מ2016 ועד היום אני צריך לשלם עלות השתתפות של  4800 ש"ח.

האם זהו הסכם הפשרה ??

2dd8e61280010000090037f6a28655ce.docx 40.62 \u05e7\"\u05d1 · 8 downloads

 

מה הכוונה להתיישנות התביעה? זו תביעה חדשה

כמו כן לא מצויין בהסכם פשרה שום דבר על השתתפות עצמית.

מישהו מבין מה קורה שם?
גם הרכב שלי כבר כולו כמעט מתקלף

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

  • 5 חודשים מאוחר יותר...
  • 6 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

קיבלתי את המכתב מיוניון מוטורס וניגשתי למוסך טויוטה למחלקת פחחות וצבע.

* מבחינת פחחות הרכב במצב מושלם ולא נדרש לביצוע עבודות מיוחדות כלשהן.

 

נאמר לי שהצביעה לא כוללת חלקי פלסטיק. כלומר; פגושים, ידיות וכיסויי מראות.

ובמידה ואני מעוניין לצבוע גם את חלקי הפלסטיק, יהיה נדרש להוסיף תשלום בנפרד. ומנהל המוסך ציין בפניי שניתן לזכות מסכום הפיצוי 1,250 שח.

כלומר תוספת התשלום עבור צביעת חלקי הפלסטיק [פגושים,כיסויי מראות,ידיות הרכב ]  כ- 3000 שח וזיכוי 1,250 שח סה"כ הוצע לי לשלם 1750 שח.

 

[- כמובן שצבע לא אחיד בין חלקי המרכב, יראה לא טוב בעין, בלשון המעטה.]

 

האם צביעת חלקי הפסטיק אינם כלולים בתביעה או  שמדובר בשיטת מצליח?

אשמח לתגובות 

תודה מראש

 

×
×
  • תוכן חדש...