Jump to content

yarony45

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי yarony45

  1. ב 10.4.22 ניתן אישור להסכם הפשרה וחויבו לפרסמו בעיתונות. מישהו יודע מה הוסכם ?? בפנייה למוסך טויוטה ממנו רכשתי את הרכב כחדש ב 2009 הייתה תשובתם: לאחר 7 שנות התיישנות תביעה, על כל שנה עד היום יש השתתפות עצמית של 800 ש"ח כלומר החל מ2016 ועד היום אני צריך לשלם עלות השתתפות של 4800 ש"ח. האם זהו הסכם הפשרה ?? 2dd8e61280010000090037f6a28655ce.docx
×
×
  • תוכן חדש...