חבר'ה לידיעתכם/ן ולתשומת לבכם/ן
במאי 2018 הוגשה תביעה ייצוגית נגד יוניון מוטורס בע"מ (יבואנית טויוטה)
מספר תיק: ת.צ. 14411-05-018
ניתן לצפות בו באתר https://www.court.gov.il/NGCS.Web.Site/HomePage.aspx
בכל אופן התיק נמצא בימים אלו בתהליך מתקדם וככל הנראה לקראת הסכם פשרה
את המידע הבא קיבלתי, שבוע שעבר, ממעורב בהגשת התביעה
יש הסכם פשרה שהוגש.
כולם יקבלו מכתב לבית בו יוזמנו לבדיקה ובהתאם לצביעה בחינם ועוד יקבלו שובר על סך 1250 שקל לטיפולים ותיקונים וקניית חלפים שונים.
מי שצבע על חשבונו ויש לו חשבוניות וראיות לכך יקבל החזר עד 5,000 שקל.
ההסכם טרם פורסם ויפורסם בעיתונות לאחר החלטת בית משפט שצריכה להתקבל על סוף בחודש ככל הנראה.
גם אני כמו כולכם עוקב אחר הנעשה בתיק ובהסכם פשרה ומקווה לקבל פיצוי
תעקבו תתעדכנו ואם יש צורך שלחו אלי מייל
אם יהיה משהו חדש אשמח לשתף
בכבוד רב
סתם נהגוס עטלמשמשעפעו (עם טויוטה לבנה מתקלפת שיוניון מוטורס שמו עליו פס עבה ורחב