Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כפי שאתם כבר יודעים,מדובר בפולו gti (האוטו שלי)..

 

היום פתאום צפצפה לי מנורת אהרה בפולו וסימנה שאין שמן,בדקתי ואכן הוא נגמר

מוזר מאוד! עכשיו לשאלות.

הראשונה-איזה שמן אני צריך לשים עכשיו? לשים איזשהו שמן מסויים? תודה

 

השניה-ממה זה יכול לעזאזל לקרות?? (אני מודה ששכחתי לבדוק שמן כבר חודש,אבל בכזל זאת שמן לא נגמר בחודש,פשוט אין שמן) אז מה הסיבות שיכולות לגרום לזה? מזה אומר?

אבא שלי כבר הספיק להלחיץ אותי ואמר שיכול להיות שהלך המנוע,בבקשה תגידו לי מה דעתכם..

אני ממש מבואס כרגע..אז תודה רבה רבה מראש למי שיענה!

פורסם

תבדוק אם יש נזילות שמן. זו יכולה להיות סיבה רצינית.

דבר שני, אם אתה נוסע חזק, זה סביר שהאוטו יאכל שמן,

חבל שאתה לא מקפיד.

לגבי זה שהמנוע הלך, למה לקפוץ למסקנות :?:

תמלא שמן (צריך להיות כתוב לך בספר רכב איזה) ותמשיך משם.

ובחייאת ראבאק,

תקפידו על בדיקת שמן, אתם עלולים לגרום נזק אדיר סתם בגלל עצלנות

פורסם

דבר ראשון אל לך לקפוץ למסקנות נמהרות.

דבר שני רק לידע כללי נורת חיווי על חוסר שמן מתריעה על זה שחסר שמן לא על זה שאין בכלל שמן.

דבר שלישי,כמעט בכל המכוניות (הרגילות כמו שיש לכולנו..)כשאתה מסתכל על המדיד,אז בין הקו התחתון(מינימום) ועד לקו העליון(מקסימום)מפריד בסה"כ 1 ליטר/קילו שמן..כלומר:אפילו אם הסתכלת ואין שמן בכלל על המדיד זה לא אומר שאין בכלל שמן באגן..(בד"כ אגן שמן מלא זה 4-5 ליט שמן)....

 

בכל מקרה תמלא שמן עד לקו המקסימום ותבצע בדיקות בשבוע הקרוב.

אם יש בעיה במנוע(אכילת יתר של שמן בצורה משמעותית)אתה תראה את זה אחרי בערך 1500-2000 ק"מ.

 

עוד דבר:צריכת השמן ברכבים תלויה מאוד באופי הנהיגה ואסביר:אם אתה נוהג מהר בד"כ אבל ממש מהר ו"לוחץ" ת'אוטו באופן קבוע(ואני מדבר על לחיצות לא על חארטה!!) אז אל תתפלא אם האוטו קצת שותה שמן זה בהחלט יכול ליהיות..

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

אוקיי אז ככה:דבר ראשון תודה על התשובות המהירות.

 

בקשר ל"הלך המנוע"-זה משהו שאבא שלי אמר ופשוט ממש הלחיץ אותי.

(ואולי זה בכלל דבר טוב,אולי אני יהיה הראשון להשתיל את ה1.8T :p )

 

אני באמת לא יודע איך שכחתי לבדוק..איזהטמבל,תהיו בטוחים שמעכשיו זה לא יקרה שוב.

וכן אני אפשר להגיד שאני נוהג חזק,ובמיוחד היום יצא לי יום של נהיגה אפילו חזקה ממש,אני והחבר עם הראלי טיילנו קצת :) .

 

*דבר אגב,חשוב לציין שהאוטו עבר רק לפני 3000K טיפול 15,000 ולכן זה עוד יותר מוזר שכבר אין שמן. אני ילך לבדוק ביום ראשון במוסך...

 

ובקשר לסוג השמן שאני ישים-איזה לשים? איזה משהו מסוים עם צמיגות מסויימת? או את השמן הרגיל (50-20??) ? שוב תודה

פורסם

לפי הספר רכב... אם אני לא טועה בGTI זה 10-40

אבל תבדוק לבד הכי טוב.

דבר שני ... אגן שמן במכוניות חדשות מכיל בסביבות ה3 - 3.5 ליטר...

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

שים 10/40 לדעתי..

אולי בטיפול לא שמו כמות כמו שצריך.?

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם

טוב תשמעו עכשיו משהו מוזר..היום בבוקר התעוררתי במיוחד בשביל ללכת לקנות שמן,אז אמרתי לעצמי שאני יבדוק עוד פעם כמה שמן יש כדי שאני ידע כמה בערך לקנות..אני בודק ו....? צ כמות השמן בכלל עוברת את המקסימום! לא הבנתי,בדקתי שלוש פעמים בהפרשים של קצת זמן,וכל פעם הכמות הייתה מעל המקסימום.

ממש מוזר,לא יודע מה קרה אתמול אבל כמות השמן בסדר גמור..וכן,האוטו כל הזמן חנה במישור.

פורסם

וואלק איך אומרים החבר'ה בשכונה:"שיגעת את ראבוווו".....מה נסגר איתך אח שלו? :lol:

אני כבר לא בעליה הגאים של צרפתייה ספורטיבית...

פורסם
בדקת שמן אחרי נסיעה?

אם כן, אז לא כל השמן הספיק לחזור לאגן.....

 

אבל הוא אמר שהמנורה צפצפה לו...

 

בכל מקרה - אתה צודק ואחרי נסיעה הכמות יכולה לרדת בהרבה, אבל לא למצב של "אין שמן"...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
בדקת שמן אחרי נסיעה?

אם כן, אז לא כל השמן הספיק לחזור לאגן.....

 

אבל הוא אמר שהמנורה צפצפה לו...

 

בכל מקרה - אתה צודק ואחרי נסיעה הכמות יכולה לרדת בהרבה, אבל לא למצב של "אין שמן"...

 

רוני

 

לא שמתי לב.

דבר אחד בטוח. המנורות והחיישנים בפולו סופר מדוייקים, מנסיון.

אני הייתי עוקב אחרי זה על בסיס יומי, ואם זה חוזר, למוסך...

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

תראה אני במקמך הייתי הולך דבר ראשון למוסך , עצם זה שנדלקה המנורה של השמן זה כבר סימן לא טוב....

גם אחרי נסיעה מאומצת מאוד זה לא אמור לקרות.

 

לפני שאתה הולך למוסך אני הייתי בודק כמה דברים :

 

1.עם יש לך חניה קבוע ,תבדוק עם אתה רואה קטמים של שמן על הכביש איפה שהחניה.

2. תרים את האוטו על ג'ק או על מדרכה ותעיף מבט מלמטה , אולי אתה יכול לראות בעין איזה נזילה .

 

ואללה ועכשיו אני חשבתי על עוד משהו !!

 

עם אתה אומר שיש לך יותר מידי שמן

אני בודק ו....? צ כמות השמן בכלל עוברת את המקסימום!
, יכול להיות שהמנורה שנידלקה לך אחרי הנסיעה היא המנורה של הלחץ שמן , עם יש לך יותר מידי שמן אז אחרי נסיעה מאומצת הגיוני מאוד שהלחץ שמן יהיה גבוהה מדי .

 

בכל מקרה אני הייתי הולך עם האוטו למוסך לבדיקה , עם יש יותר מידי שמן אז צריך לרוקן כדי לא לנפח את המנוע.

 

 

אגב שמן מנוע שלך אמור להיות :

 

10W40 לפי דעתי... אבל זאת היא רק השערה... :oops:

 

 

דוד

HU - RFX 9210

AMP - SONY XM-222

SPL 500W MONOBLOCK

REAR - KENWOOD KFC M6930

COMPONENT - MOREL DOTECH 6 MK2

SUB - BAZOOKA 10 " ELW1014

 

הותקן בsound FX .

פורסם

לכל העוזרים-תודה על הנסיונות לעזור!

 

אבל הלכתי למוסך והתברר שזו בכלל בעיה במחשב..היה צריך לאפס איזה משהו וזהו

(אני מקווה שהם לא התעצלו מלעבוד ו"סתמו לי את הפה" על ידי כך שאמרו שזו רק בעיה במחשב)

אבל הכל בסדר ונסעתי מאז עם האוטו כבר 100k ואין שום סימן של משהו לא בסדר...

×
×
  • תוכן חדש...