Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טאבלט איכותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אתה יכול לחרחר בבוז כרצונך

עברה חצי שנה, בוזבזו 90$ (לא על ידי),

כל מיני מתכות ותרכובות נזרקו לפח על ידי משתמשי פורום למיניהם

בלי יכולת ממשית למחזר, ואני עדיין מחרחר.

צ׳אווי צ׳יוואווה לינג לונג.

אני לא מחסידי אפל אבל בנישה הצרה הזאת ששמה ״טאבלט״ הם היחידים שעדיין שם ב-100 אחוז.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
מה ההבדל בין אייפד AIR2 ל - PRO ?

 

יש אפשרות לרכוש את הAIR2 מסך 9.7 ו- 128GB ב 2229ש"ח.

 

או הPRO גם כן 9.7 ו - 32GB ב 2479 ש"ח.

 

יתרונות של הפרו על הגרסאות הרגילות:

 

4 רמקולים בהשוואה ל-2 רמקולים

מעבד וכרטיס מסך יותר חזקים

מסך יותר איכותי

תמיכה ב-Apple Pencil

פורסם
מה אתם אומרים על הIPAD הזה? Apple iPad 9.7" 32GB Wi-Fi

 

 

https://www.ivory.co.il/catalog.php?id=21644

 

ישמש למטרות אינטרנט, יוטוב, והאזנת מוזיקה דרך אוזניות בלוטוט.

 

מה ההבדל בין הטאבלט המצויין מעלה לבין ה-AIR וה-PRO?

 

המחיר שלו באמת אטרקטיבי לתמורה?

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם

הוא יקר. כל המכשירים של המותגים הגדולים יקרים. יש מותגים סיניים שעולים פחות מחצי מחיר ועושים את אותה העבודה. גם במחיר הזה לא צריך אחריות, אם המכשיר מתקלקל אפילו לא טורחים לבדוק אם ניתן לתקן אותו, זורקים לפח וקונים חדש.

פורסם

הניסיון שלי דומה לזה של רוב המגיבים כאן. כל האייפדים במשפחה (ביניהם אחד מדור שני) עדיין פועלים ומתפקדים כמו ביום הראשון, השאר - ומדובר בטאבלטים לא זולים מאוד (חלקם עלו כ-$200) - מזמן נזרקו לפח.

 

לדעתי, מבחינת עמידות ושרידות לטווח הרחוק (אם מדובר בטבלט ילד קטן, למשל) - עדיף להשקיע עוד קצת ולקנות אייפד. זה לפני שאני נכנס לשיקולים אחרים בעד אייפד (כמו מבחר האפליקציות, נוחות השימוש, איכול המסך וכו׳).

פורסם

אין מה להגיד - אפל יודעים מה הם עושים ואפילו סמסונג בטאבלטים שלהם, אבל כמו שנאמר המחיר.

אני חובב אפל מושבע, אני עם אייפון עוד מהדור 3 ועד היום וגם לא מתכוון להחליף. כשקניתי טאבלט לקחתי בחשבון את הרצונות והתקציב שלי, אחד מהם היה מסך מעל 10 אינץ' והייתה התלבטות מרובה בין ווינדוס לאנדרואיד, גיליתי שרב הטאבלטים כיום מהמותגים הסיניים המוכרים בעלי 2 מערכות ההפעלה כבר בפנים.. והכי חשוב ווינדוס 10 עם אקטיביציה ואנדרואיד עם עדכוני OTA.. אחרי חקר מעמיק של חודשיים החלטתי מה אני רוצה לקנות והלכתי על זה.. קיבלתי ב1300 טאבלט ביחד עם כל אבזור אפשרי מסביב שכולל מקלדת מקורית שלו,עט סטיילוס, מגן מסך, מגן, תיק נשיאה, עכבר אלחוטי איכותי, אוזניות אלחוטיות, כרטיס זיכרון, משדר HDMI במידה וארצה לשדר תוכן לטלויזיה ואני בטוח שיש עוד ששכחתי.

חברה מוכרת במחיר הזה תקנו רק טאבלט בלבד, ואם מצאתם אחד במחיר הזה כנראה הוא אחד מדור ישן יותר ומסך קטן יותר. אין מה לעשות, גם זבל סיני צריך לדעת לבחור.. אמנם סיני ואמנם זול אבל בטח שלא הכל שם זה טוב.. נכון לעכשיו אני מבסוט על הבחירה שלי מאוד מאוד.


×
×
  • תוכן חדש...