Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טאבלט איכותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3296 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עדיין מחפש טאבלט אנדרואיד סיני, עד 150 דולר לצורך צפיה בסרטים בנסיעות וקצת גלישה ומשחקים לילד בנסיעות.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפני 4 שנים רכשתי לבת שלי טאבלט סיני זול של חברת AINOL עם צג IPS איכותי.

עד היום בטיסות, סרטים הוא מנגן פגז.

לצרכים שלך טאבלט סיני מבית נורמאלי יעשה את העבודה. תקפיד לקנות אחד עם מסך איכותי.

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

הדעה שלי - כבר אין דבר כזה 'טאבלט אנדרואיד'. גוגל הרגה אותם.

אין פיתוח ייעודי לטאבלטים ואין מוטיבציה לפיתוח כזה. כל האפליקציות בבסיסן מיועדות לטלפונים עם מתיחה של הUI, שום חשיבה מעבר.

אני ממליץ אך ורק על אייפדים. אפל לטעמי היא היחידה שמבינה מה התפקיד של טאבלט ולא מנסה להגדיר אותו כ'טלפון גדול' (אנדרואיד) או 'מחשב קטן' (מיקרוסופט).

כבונוס, בתחום משחקים העשרתיים וחשיבתיים לילדים, לאייפד יש עושר אפליקציות שלא קיים ולא יהיה קיים בשום פלטפורמה אחרת.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -

פורסם

נראה לי שהדרישות שלנו שונות לגמרי.

אני בסך הכל מחפש טאבלט בשביל שהילד יראה סרטים מצוירים בנסיעה ומידי פעם אולי קצת לגלוש ושהוא ישחק משחקים מטופשים, לא משהו תובעני.

כרגע הוא עושה את זה בסבבה עם טלפון אנדרואיד סיני זול, אבל אני רוצה לתת לו מסך יותר גדול.

אז נראה לי שטאבלט עם אנדרואיד במחיר של 100-150$ יספיק בשביל זה.

פורסם

חפש אייפד משומש או תמתח את התקציב ותרכוש את האייפד "הרגיל" בגרסתו האחרונה. בכל מקרה תקבל חווית שימוש הרבה יותר טובה לשנים רבות בהשוואה לטאבלט אנדרואיד פח סיני כלשהו.

פורסם

רק iPad וזה אחרי שחפרתי על העניין הזה והיה לי אפילו סמסונג שהוחזר לחנות , הבעיה שאי אפשר להתקין קודי

פורסם (נערך)

לי יש פוביה מדברים של אפל. יש לי מחשב מק בעבודה שאני שונא אותו וגם לפני 10 שנים היה לי מכשיר של מוטורולה (rokr e1) שהוא היה המכשיר הראשון עם itunes והסנכרון של השירים בו היה עינוי. אנדרואיד לדעתי יותר זורם ועובד ישר בלי כל מיני הגבלות מעצבנות.

אני מאמין שבאמת אם בודקים את האייפד בפירוט, אז הוא עולה בהכל על טאבלט אנדרואיד זול וגם יקר, אבל לי זה ממש לא רלוונטי.

כאמור הבן כבר עכשיו משתמש בטלפון אנדרואיד זול שעלה 600₪ בשביל כל הדברים האלה וזה עובד מעולה ובלי בעיות. אני רק רוצה להגדיל לו את המסך באיזה 2-3 אינטש'.

עריכה אחרונה על ידי bobi
פורסם (נערך)

טאבלט זה רק אפל. בעולם הטאבלטים אפל שולטים ללא עוררין הן מבחינת חומרה והן מבחינת מבחר ואיכות האפליקציות.

 

ב-600 ש"ח אפשר לקנות טלפון סביר, אבל אי אפשר לקנות טאבלט סביר. טאבלטים קונים לשנים רבות. אני מבין שבמעמד הקנייה הפער בין 600 ל-1,500 נראה משמעותי, אבל לאורך שנים מדובר בתוספת זניחה. אייפד יקבל עדכונים ותמיכה במשך שנים רבות ויהיה סחיר בשוק יד 2. הטאבלט הסיני כנראה יזרק לפח תוך שנה - שנה וחצי.

עריכה אחרונה על ידי ChemGuy85
פורסם

מה ההבדל בין אייפד AIR2 ל - PRO ?

 

יש אפשרות לרכוש את הAIR2 מסך 9.7 ו- 128GB ב 2229ש"ח.

 

או הPRO גם כן 9.7 ו - 32GB ב 2479 ש"ח.

אם מצאת רכב טוב - זה פשוט פצצה של רכב. הוא לא הכי טוב בכלום. הוא הכי טוב בהכל ביחד.

פורסם
נראה לי שהדרישות שלנו שונות לגמרי.

אני בסך הכל מחפש טאבלט בשביל שהילד יראה סרטים מצוירים בנסיעה ומידי פעם אולי קצת לגלוש ושהוא ישחק משחקים מטופשים, לא משהו תובעני.

כרגע הוא עושה את זה בסבבה עם טלפון אנדרואיד סיני זול, אבל אני רוצה לתת לו מסך יותר גדול.

אז נראה לי שטאבלט עם אנדרואיד במחיר של 100-150$ יספיק בשביל זה.

רכשתי לבן הצעיר טאבלט אנדרואיד ב-100$ מאחד האתרים הסיניים.

 

אחרי שבועיים הופיעו פסים ירוקים לאורך המסך. אחרי שלושה שבועות אי אפשר היה להטעין אותו.

 

פניתי למוכר הסיני, שהחליט להיעלם, ומכיוון שאין לי זמן להילחם איתו במיילים, איחלתי לחייל בהצלחה והטאבלט התעופף לפח.

 

לדעתי, חפש אייפד, למרות שהמערכת סגורה. יש לי אייפד 3 בן קרוב ל-5 שנים, שמתפקד בדיוק כמו ביום הראשון.

פורסם

יש לי אייפד 2 שעדיין מתפקד, למרות שסבל התעללות של ילדים לאורך שנים.

I see now that the circumstances of one's birth are irrelevant; it is what you do with the gift of life that determines who you are

Mewtwo -


×
×
  • תוכן חדש...