Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טאבלט איכותי


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3295 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

^ אני אישית הייתי מעדיף לקנות את האייפד החדש ב-1600 באיידיגיטל או 1500 בחנויות אחרות, כמו אייבורי (שים לב, כולה 200-300 ש״ח יותר ממה שאתה הוצאת). אמנם לא מגיע עם כל התוספות (שחלקן נשמעות לי מיותרות למשתמש הממוצע) אבל שוב, מהניסיון שלי - יחזיק הרבה, הרבה זמן אחרי שהאחרים ימותו.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לאייפד יש פחות פיצ'רים, אבל הפיצ'רים שיש עובדים כמו שצריך. מסך איכותי, רמקולים חזקים, מעבד חזק, מיליוני אפליקציות שנכתבו במיוחד עבור מסך גדול, תמיכה לאורך שנים ועוד.

פורסם

אין אפליקציה מוכרת שיש לאייפון ואין לאנדרואיד במסך גדול, עברתי לHI12 מהLGV700 שהיה לי ולא סבלתי ממחסור או איכות ירודה כי התוכנה לא תואמת למסך.

השימוש שלי בטאבלט הוא מאסיבי ואני חייב מקלדת, אפשרות להקרין לטלויזיה וכרטיס זיכרון לתוכן מרובה. העט סטיילוס משמש אותי למשחקים שאני משחק בזמן הפנוי וכו. כמובן ומן הסתם שמי שלא צריך את כל זה ויש לו כסף להשקיע יכול בלב שלם לקנות את האייפד.. אם היה לי 5.5 אלף פנויים הייתי קונה את החלום הרטוב שלי ביחד עם כל הפיצ'רים מסביב שאני צריך.

למי שמשתמש בזה לאינטרנט, משחקונים, סרטים וכו מה שיש לי מספיק ובהחלט... וגם לא צריך פיצ'רים נוספים. מי שרוצה טאבלט בלבד משיג אותו ב800 שקלים אולי קצת יותר.


×
×
  • תוכן חדש...