Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3485 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לא רכב שמתאים למסלול הזה, אבל נראה מהנה.

פורסם

איך אמר לי דייב, זה לא חוכמה לנהוג מהר עם בוקסטר. החכמה זה לנהוג מהר עם סוזוקי סופר carry.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
גם אני חושב שלא מתאים, ולו בגלל שהרכב לא מהנה בשיט. בטח לא במסלול.

הנאה זה עניין סובייקטיבי, אך לדעתי M135/140 נמנה על הרכבים המהנים ביותר שניתן לרכוש בצד הזה של ה-400k.

 

אגב, מה גורם לו להיות עוד פחות מהנה על המסלול לשיטתך?

* מועדון אלפא רומיאו הישראלי IAROC *

פורסם

אביאל, כיף לך שהתחלת לבקר שם הרבה. מצחיק לראות את הנוסע מחזיק בידית בפחד - מזכיר לי את הנסיעה הראשונה שלי שם כנוסע. אבל בטח גם היום הייתי מת מפחד :)

 

סמירו, היית ברינג? או שיצא לך לנהוג ברכב כזה במסלול אחר בעולם? כי יש הבדל קליל בין נהיגה שם, לבין נהיגה לכיף בבית שאן, או סתם בכבישים ציבוריים.

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
פורסם

כמו שכתבו פה, לנהוג על הרינג זה לא בדיוק טיול בבית שאן-רינג או שבת בבוקר בערד,

חלק מהרכבים המושכרים ביותר ברינג הם ה Megan-rs והסוזוקי swift ספורט, כשאנשים רואים תמונות משם זה נשמע ככה:

"מההה, על זה נהגתתת? איפה הפרארי??"

מדובר במסלול הכי מסוכן וארוך בעולם, אין במדינת ישראל שום דבר שדומה אפילו לפניית פרסה עלובה בחניון של המסלול הזה, לכן כשמגיעים לביקור שם אז 150-250 סוסים זה מספיק ויותר בתור התחלה, לדוגמא, רק בישורת כשיוצאים מהחניה להתחלת הקפה כבר סוגרים קרוב ל200...

כל רכב עם מתלים\בולמים\ברקסים נורמאליים יכול לייצר שם הנאה מטורפת, לא משנה מה כוחו בכלל.

פורסם

לא בטוח שלזה התכוון יבגני, אבל זה באמת תמיד נכון לא לעשות קפיצה גדולה ממה שרגילים אליו מבחינת יכולות הרכב.

 

אחרת, עסוקים כל הזמן בלהתרגל לרכב ולא לרסק אותו ו...נוהגים יותר לאט בסך הכל.

 

לא חושב שזו הבעיה של אביאל.

הייתי בטוח שהילוך M נועד בשביל עליות [Mountain]

פורסם
איך אמר לי דייב, זה לא חוכמה לנהוג מהר עם בוקסטר. החכמה זה לנהוג מהר עם סוזוקי סופר carry.

 

Dave knows his cars

 

DOS_01.gif

 

 

×
×
  • תוכן חדש...