Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3495 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

.... בנוסף, שכחתי לציין, יש לגיסתי יונדאי I25 שנת 2011 שעושה בדיוק את אותה הבעיה כבר כמה שנים, כך שאני לא יודע אם הדבר אופייני ליונדאי או לא, נהגתי עד כה במאזדה ולא לחצתי חזק על הבלם להעברה לרברס וזה עבר ללא דפיקה, רק כאן זה עובר עם דפיקה שלא ברור לי אופי הדפיקה...

פורסם
צריך לבדוק לעומק כי זה מצב לא תקין. גם לאישתי יש i25 ואין שום דפיקה בהעברה לרוורס.

אוקי, האם תוכל בזמנך להכניס לרוורס ברכב של אישתך ולחוץ לחיצה חלשה על הבלם ולומר האם יש דפיקה?

אם אין אפעיל אחריות על הרכב.

פורסם

עד כה נהגתי על מאזדה לאנטיס 2001 וזה הרכב השני שלי (סטודנט שסיים תואר) לכן אני לא מכיר חוויות נהיגה אחרות, אם כך אני מניח שזו לא בעיה אלא התנהגות גיר מאחר והייתי רגיל עד כה להפעיל לחץ עדין על הבלם וכעת צריך להפעיל לחץ חזק יותר.

המון תודה לך מאור על העזרה!

פורסם
מה הסיבה לכך?

 

תגיד כשאתה מכניס להילוך אחורי הטורים יורדים לפחות מאלף סלד ואז יש את המכה?

או שישנה מכה ורק אז הטורים יורדים?

פורסם

ובכן, מעדכן כי ביקרתי היום במוסך מורשה של יונדאי בחיפה שבדק לי את הדפיקה, הרכב נסרק במחשב רכב יונדאי וכמו כן נבדקו התושבות והכל תקין לדברי המוסך, אני אקפיד ללחוץ חזק יותר על הבלמים בין העברות ההילוכים, כנראה שזו ההתנהגות של הרכב בעת השתלבות לרוורס.

×
×
  • תוכן חדש...