Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3454 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

ברשותי יונדאי אקסנט 2005, לאחרונה כאשר הרכב חם (לאחר נסיעה של מעל חצי שעה) הרכב לא מניע שוב לאחר הכיבוי.

כאשר עוברת כחצי שעה הרכב מתקרר ומניע שוב.

ניגשתי למוסך שהחליף סטרטר אך לא הועיל.

צריך לחזור אליו להחליף חיישנים כלשהם. האמנם?

אולי המקרה ידוע למישהו ויודע מה הפתרון?

 

תודה רבה מראש.

פורסם

גם לי זה קרה ביונדאי גטס ,

המצבר היה חלש ובדרך למות אבל סחבתי אתו עוד 4 חודשיים בערך

כשהחלפתי את המצבר זה הסתיים לגמרי .

- Hyundai Getz 2007 1.6 -

פורסם

שלום,

יש רעש סטרטר עם קושי. כמו משתעל.

יש קודנית.

מצבר נראה תקין, גם בחיבור כבלים אין שינוי.

תודה רבה

פורסם

ומהנסיון שלי חיישן קראנק מזייף לא ממש בררן אם המנוע קר או חם. אני לא אומר שהבעייה לא נעוצה בו, אבל מאחר והוא מתאר שהבעייה מתרחשת רק במנוע חם הייתי בודק דברים אחרים לפני החלפת החיישן.

בכל מקרה כדאי לנתחיל עם ביצוע סריקת תקלות עם סורק מקצועי (ורצוי מקורי) על מנת לראות אם יש קודי תקלות רלוונטיים.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

מהניסיון שלי דווקא תקלות של חיישני מהירות הם לרוב במצבי חום מנוע מסוים.

ראשית בתקלה כפי שמתואר פה הייתי בווק עם סקאנר אם יש תקלות שיכולות לכוון למקור כלשהו.

אם אין, אין מנוס לבדוק את הרכב למה לא מניע בזמן שלא מניע.

פורסם

שלום לכולם,

תודה על התשובות והעזרה.

עדיין לא אותרה התקלה. הלכתי שוב למוסך שבדק עם כמה כלי בדיקה גם תוך כדי שלא הניע וכל החיישנים שידרו אותות.

הוא ימשיך לחפש ולבדוק

שוב תודה, אעדכן כאשר התקלה תאותר בלי נדר.

פורסם

תודה מאור,

הוא אמר שהמחשב בודק את ההצתות והתזמון וזה היה תקין. אשאל אותו את השאלה הזו כלשונך אולי זה יעזור.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

אחרית דבר:

אמנם עבר זמן רב מהודעתי הראשונה אך רציתי לעדכן לתועלת החברים בתוצאה.

בסופו של דבר, עשו במוסך ניקוי לראש המנוע בהזרקה (אינפוזיה) וזה פתר את בעיית ההנעה.

כרגע גם לאחר כ500 ק"מ מוציא עשן שחור ומפוייח כתוצאה מהניקוי, בתקווה שיחלוף.

תודה רבה ויום טוב

×
×
  • תוכן חדש...