Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 3520 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום, יש לי כרגע CT200H 2011, ואני מרגיש שחסר לי קצת כוח במנוע(הרכב דיי משעמם בנסיעות...).

 

מה שאני מחפש, זה שתיהיה איכות חומרים טובה בתוך הרכב, ושהרכב ייראה טוב.(זה כמובן אולי עניין של טעם אישי).

 

התקציב שלי הוא 100, אולי 105.

 

חשבתי שוב על הג'ולייטה, אבל איכות החומרים ברכב מאוד מטרידה אותי שם, עשיתי נסיעת מבחן ונדהמתי לגלות שהסקודה פאביה שהייתה לי, באיכות חומרים מאוד דומה.

אולי אם אקח את אחת הגירסאות היותר גבוהות זה יהיה יותר טוב?

 

 

בנוסף ברשימה, גולף(אל אף שלטעמי אולי לא ניראת הכי טוב), פאסאט CC, וולו V40.

 

בחנתי את הפיג'ו GTI, ותאמת המראה שלה לא עושה לי עיניים.

 

אגב חשובה לי גם צריכת דלק, ועלות טיפולים, בלקסוס שלי כרגע זה מאוד זול כל העסק, הטיפולים יותר זולים מבסקודה, והצריכת דלק מאוד נמוכה.

 

אשמח לעוד הצעות\עצות. :-D:-D

 

שכחתי לציין שאני לא מעוניין בגיר ידני בגלל הפקקים שאני נוסע בהם בבוקר.

עריכה אחרונה על ידי genyagilin
פורסם

לאון נראית מעולה אבל ההרגשה בתא הנוסעים לא דומה ללקסוס מבחינת מישוש דשבורדים.

מה עם A3? ב.מ.וו סדרה 1?

אם חשוב לשמור על עלויות אחזקה שפויות אז תוכל לבדוק גם את מאזדה 3 מהדגם הנוכחי, 2 ליטר ספיריט. תא הנוסעים שם דיי מפתיע באיכות ובהרגשה, אני אהבתי.

פורסם

האמת שקיבלתי מאזדה 1.6 מהעבודה לשבוע, וממש סבלתי איתה, לא אהבתי שום דבר ברכב בכלל..

 

הכל הרגיש לי זול, ופחות טוב מהדור הקודם, כולל התנהגות כביש ורעשי פנים ברכב.(חוץ מהמראה שלה).

 

A3 יכולה להיות אופציה(השאלה היא האם זה באמת שווה מעבר, ועד כמה כבר היא יותר ספורטיבית),

סדרה 1 מפחיד אותי רק עלויות אחזקה, אם יש כאן מישהו שהוא הבעלים של הרכב אשמח לשמוע :)

 

הלאון זאת אופציה מעניינת אולי.

פורסם

בתור בעלים של v40 אני יכול להעיד שהיא נראית טוב ואיכות החומרים מצויינת. היא מהירה בהחלט, אבל לא ספורטיבית.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

צריכת דלק ממוצעת בנסיעה משולבת 1/12 בערך.

 

אחזקה - טיפולים בלבד, מחירים סבירים בהחלט.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

איכות חומרים והרכבה של לקסוס לא תקבל בג'ולייטה, אבל חוץ מזה הרכב מן הסתם הרבה יותר מהיר וספורטיבי מהלקסוס. צריכת דלק של לקסוס תהיה לך, בקטגוריה הזאת, רק בלקסוס. עלות הטיפולים מאידך בהחלט לא גבוהה.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

אני דווקא חושב שמיני גם לא בגרסאות החמות, תספק אותך...

היא מהנה לנהיגה, החומרים לא רעים ויותר מכך, תא הנוסעים פשוט נראה נהדר, מעוצב ומלא סטייל, גם העיצוב החיצוני מדליק ואיננו מאיים.

עלויות האחזקה שייכות לעולם הפרימיום, נכון הCT200H(אוריס) יוצאת דופן נהנת מעלויות אחזקה זולות וצ.דלק פנטסטית אך זה בא על חשבון ההנאה מנהיגה, ביצועים ועוד.

להערכתי גרסת ה1.2 טורבו תספק לך הנאה, חיסכון בדלק ותענה על מרבית הדרישות מבלי להתפשר יותר מדי.

מבט חטוף ביד 2 מצא מיני ONE 1.2T 2014 ב95 אלף ש''ח לפני מיקוח.

שיהיה בהצלחה

פורסם

בחנת את הפגיזו 208 GTI? אבל היא ידנית.

המיני מבחינת ביטוח וטיפולים תיהיה יקרה מהלקסוס אבל לא בפער ששווה לוותר על הרכב, אכן הוא מתנהג יחסית נוח ומאובזר, עם לוק מגניב ודינאמי מאוד.

ממליץ לך לבדוק ביד 2 מיטו תלתן אוטומט הן צונחות במחירים ואם תעלה קצת תוכל לקנות רכב בן שנה שנה וחצי.

פורסם

המיטו מרגישה לי קטנה?

אני 185 ודיי שרירי ככה שאני טיפה בעייתי עם מושבים צרים וצריך מרחב רגליים.

 

חושב שזה יתאים?

איך הג'ולייטה בהשוואה למיטו בשאר הפרמטרים(אני מבין שמיטו תלתן תיהיה טובה יותר מג'ולייטה 170...)

 

מיני קופר וואן לא אהבתי, אם כבר אני אנסה לחפש את הS, אני חייב לעשות עליו נסיעה בשביל להבין על מה כל הדיבור איתו :).

 

 

תודה רבה על העזרה!!

פורסם

ממה אתה מבין שמיטו תלתן תהיה טובה מהג'ולייטה 170? חוץ מקו ישר, אין פרמטר אחד שבו הג'ולייטה לא עולה עליה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם
ממה אתה מבין שמיטו תלתן תהיה טובה מהג'ולייטה 170? חוץ מקו ישר, אין פרמטר אחד שבו הג'ולייטה לא עולה עליה.

 

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

יש פרמטר מאוד חשוב, תמורה למחיר בהתחשב התקציב של פותח השרשור.

נתוני המיטו יהיו כניראה הרבה יותר טובים מנתוני הגולייטה.

פורסם

מבחינת שנתון וק"מ? כנראה שכן. מצד שני, הג'ולייטה פשוט מכונית הרבה יותר טובה וייתכן שזה שווה שנתון אחד.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

×
×
  • תוכן חדש...